וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל רמת גן: באים אחרי ארבע

הקבוצה של בלבול, עם 4 ניצחונות ברצף, תארח את האורדונים, שהובסו 4:1 במחזור הקודם (א', 19:30). כהן יפתח בשער ר"ג

בני סכנין סיימה ביום שבת בערב את הכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל רמת גן (ראשון, 19:30, אין שידור) במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל באצטדיון דוחא. סכנין מגיעה בכושר מצוין למשחק לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, והיא רוצה בעיקר להמשיך את התקופה הטובה בה היא נמצאת ולהמשיך ולטפס במעלה הטבלה.

באסיפת הקבוצה מהגליל דיבר המאמן מרקו בלבול בעיקר על המשכיות ועל העובדה שניצחון יכול להרחיק את הקבוצה מהתחתית הבוערת: "הכי חשוב זה לשמור על המומנטום החיובי ולהמשיך להציג מוטיבציה גבוה ואגרסיביות כמו שעשינו במשחקים האחרונים".

בצד המקצועי, בלבול יבצע כנראה שני שינויים. הראשון הוא בעמדת המגן השמאלי כשבאסם גנאיים יעלה במקומו של מהראן אבו ריא, שהיה המגן הקבוע מתחילת העונה. השינוי השני אמור להיות בהתקפה כשאחמד קאסום ירד לספסל ואת מקומו יתפוס ג'ורג'ייה צ'טקוביץ, שיעלה בפעם הראשונה בהרכב סכנין. באצטדיון בדוחא יוצב מחר שעון אלקטרוני חדש.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים (מהראן אבו ריא), חיים בנון, חלאד חלאיילה, נסטיה צ'ה, לירן כהן, ג'ורג'ייה צ'טקוביץ, ג'קו ערפאת.

יובל נעים: "ניצחון ייתן לנו הרבה אוויר"

הפועל רמת גן סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד סכנין. ברמת גן מקווים לצבור שלוש נקודות ולברוח קצת מהחלק התחתון של הטבלה במיוחד אחרי התוצאות שהשיגו קבוצות התחתית במהלך השבת, אלא שברמת גן יודעים שהם ייתקלו במשוכה לא נמוכה בכלל, לאור העובדה שבני סכנין מגיעה בכושר מצוין למשחק, לאחר שניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים.

המאמן יובל נעים יחסר את הבלם אסי דומב, שלא החלים מדלקת בגיד האכילס וגם את הקשר תומר תייר, שקיבל זריקה לטיפול בפציעה במפשעה ונצטווה לנוח מספר ימים. גם הבלם הצ'כי פאבל פרגל, שעדיין לא שיחק דקה במדי הקבוצה, ייעדר בשל פציעה בברכו ממנה הוא לא מצליח להתאושש.

נעים מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה לעומת ההרכב שפתח בתבוסה 4:1 למכבי תל אביב בשבוע שעבר. השינוי המשמעותי ביותר הוא חזרתו של השוער הוותיק רפי כהן אל בין הקורות על חשבונו של איתי ארקין הצעיר. גולן חרמון, שסיים לרצות עונש הרחקה, יחזור לעמדת הבלם ויפתח לצידו של אלי לוי במרכז ההגנה. שי חדד ואנדראה קלדיירה ישתפו פעולה בקישור האחורי כשסרג' איילי וג'ורג' דאטורו יפתחו בצוותא בחוד ההתקפה.

"זה משחק סופר קשה אבל כבר ראינו שאין משחקים קלים בליגה הזו", אמר המאמן נעים לוואלה! ספורט. "נעשה את המקסימום כמו בכל משחק וננסה לעשות הכול בכדי לנצח. זאת ליגה קשה ואין משחקים שאינם קשים עבורנו. אנחנו יודעים שניצחון ייתן לנו הרבה אוויר לקראת ההמשך וזה יעזור לנו לברוח קצת מהחלק התחתון. אבל צריך לזכור שמולנו תהיה יריבה שגם לה יש שאיפות ורצונות כך שהמשימה שלנו לא תהיה קלה".

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי, בני חדד, שי חדד, אנדראה קלדיירה, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully