וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנט אטיין בשירות בורדו

אחרי שהפסידו לאלופה במחזור הקודם, ניצחו הירוקים 0:1 את מונפלייה והפער בפסגה נותר 3 נק'. 0:3 גדול ללאנס על מונאקו

אחרי עוד שבוע אירופי מוצלח בו הפתיעה ליון את ריאל מדריד בליגת האלופות ומארסיי וליל ניצחו בליגה האירופית, חזרו בצרפת להתמקד בזירה המקומית המתחממת בשבועות האחרונים. משחקיהן של שלוש המנצחות האירופיות יתקיימו ביום ראשון, בעוד משחקה של בורדו מול אוקזר נדחה בשל העומס הרב על האלופה בתקופה זו, והיא נהנתה מההפסד של מונפלייה 1:0 בסנט אטיין, שהותיר את הפער על שלוש נקודות. לאנס הביסה 0:3 את מונאקו וניס הצילה את מאמנה עם 0:1 קטן על לוריין.

סנט אטיין - מונפלייה 0:1

שישה ניצחונות רצופים, כולל על ליון ומארסיי, כאשר החמישה האחרונים היו על האפס - זה המאזן עימו הגיעה מונפלייה המפתיעה למשחק בסטאד ז'ופרה גישאר המאיים, ועליו גם נעצרה. 40 אחוזים משחקני ומאמני הליגה טענו שמונפלייה תוכל לזכות באליפות אם תעבור בהצלחה את מבחן סנט אטיין, וידעו למה סייגו זאת. סנט אטיין הפסידה במחזור הקודם לאלופה בורדו, והערב סייעה לה עם שער של עמנואל ריבייר, הכוכב העולה שלה, שעלה מהספסל בדקה ה-71 וכבש מקרוב בחלוף שמונה דקות. סנט אטיין מתקרבת לעבר הבטחת מקומה בליגה לעונה נוספת, וגם לורן בלאן מאושר.

לאנס - מונאקו 0:3

הקבוצה של גי לאקומב קיוותה להתאושש משני הפסדים רצופים ולצמק את הפער מהמקום השלישי, אבל ללאנס ממרכז הטבלה היה רצון עז לשכנע את האוהדים אחרי עונת חזרה מאכזבת יחסית. עיסאם ג'מע פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-31, סבסטיאן רודה כבש את השני עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-43 והנרי נ'סמה חתם את התוצאה עם פנדל מוצלח בדקה ה-52.

ניס - לוריין 0:1

דידייה אולה ניקול, מאמנה של ניס, ידע שרק ניצחון ישאיר אותו בתפקיד. אחרי שצבר רק שלוש נקודות מתוך 33 אפשריות (ניצחון אחרון בנובמבר) ההנהלה נתנה למאמן הצעיר הזדמנות אחרונה להציל את עונת הבכורה שלו בליגה הראשונה, ולמזלו פנדל של לוק רמי בדקה ה-57 נתן לו את מבוקשו.

פ.ס.ז' - טולוז 0:1

ניצחון ראשון לסן ז'רמן אחרי חמישה משחקי ליגה, מהם ארבעה הפסדים רצופים, והמאמן אנטואן קומבווארה יכול לנשום לרווחה לאחר שמועות על מעמדו המעורער. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-23. אלבין אבונדו הכשיל את פגי לוינדולה ברחבה והורחק. גיום הוראו דייק מהנקודה הלבנה. החלוץ בן ה-26, שכבש 17 שערים אשתקד, כבש בסך הכל את שערו השני העונה.

משחקים נוספים:

בולון - לה מאן 3:1
לבולון: מוסטפה יטבארה (72). ללה מאן: מתיו דוסבי (30), גרגורי סרדאן (33), מודיבו מאיגה (90)

גרנובל - ואלנסיין 1:0
לוואלנסיין: קרלוס סאנצ'ז (32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully