וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תירקו דם על המגרש, לא לוקחים שבויים"

20.2.2010 / 18:15

כאלף אוהדים הטריפו את שחקני מכבי ת”א באימון המסכם לפני הדרבי, צפו בחגיגה. מאיוקה יהיה בסגל, אילייב עדיין בספק

רענן ברנובסקי

צילום: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: יאיר דניאל.

כל תל אביב סופרת את השעות והדקות לקראת הדרבי התל אביבי הגדול שייערך ביום שני הקרוב במשחק שינעל את המחזור ה-23 בליגת העל. מכבי תל אביב מגיעה לדרבי לאחר רצף של שישה ניצחונות רצופים בליגה ושבעה בסך הכל (כולל הניצחון על מכבי נתניה בסיבוב ח' של גביע המדינה), ואוהדיה כבר באקסטזה.

האוהדים הצהובים תכננו מבעוד מועד קרנבל גדול לפני האימון המסכם של הקבוצה, ובתיאום עם הנהלת הקבוצה, כ-1,000 אוהדים שהגיעו הערב (שבת) למתחם האימונים בקרית שלום הורשו להיכנס לכר הדשא טרם האימון על מנת להלהיב ולהטריף את השחקנים. אחרי שנוצחו בסיבוב הקודם של העונה (1:0) ולא ניצחו בכל העונה שעברה, רוצים האוהדים לראות ניצחון צהוב בדרבי, דבר שהם כבר כמעט ולא זוכרים מתי קרה.

האוהדים הצהובים זרקו רימוני עשן צהובים וכחולים, השליכו חזיזים והרשימו במבצע פירוטכני שלא היה מבייש את הדרבי עצמו. הם כיסו את כל מתחם האימונים בקרית שלום בדגלים רבים ושלטים. באחד השלטים אף נכתב: "תירקו דם על המגרש, לא לוקחים שבויים". אוהדי מכבי לא הסתפקו רק להימצא על כר הדשא ואף פרצו את המחסומים והגיעו עד חדר ההלבשה של הקבוצה, תוך שהם מניפים את השחקנים על כתפיהם.

מבחינה מקצועית, הרי שהחלוץ הזמבי הצעיר עמנואל מאיוקה והקשר הסרבי איביצ'ה אילייב שהיו בספק גדול למשחק לפני מספר ימים, השלימו אימון מלא. מאיוקה יהיה בוודאות בסגל, וגם לאילייב סיכוי להיכלל בין ה-18 שיתלבשו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully