וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וויליאמס זכתה בטורניר דובאי

ניצחה את ויקטוריה אזרנקה בשתי מערכות והשלימה זכייה במפרץ. רודיק הודח כבר ברבע הגמר בממפיס, שראפובה ניצחה

אחרי שגברה על שחר פאר בחצי הגמר, זכתה היום (שבת) ונוס וויליאמס בטורניר דובאי (על סך פרסים של 2 מיליון דולר) אחרי ניצחון 3:6, 5:7 על ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית במשחק על התואר. האמריקאית, המדורגת 5 בעולם, לא התקשתה לנצח במערכה הראשונה וכבר הוליכה 0:2 בשנייה, לפני שאזרנקה, המדורגת מקום אחד מתחתיה, חזרה. במצב של 5:5 וויליאמס ידעה להתעלות ולבסוף ניצחה בתוך שעה וחצי.

* מריה שראפובה המשיכה בדרכה החלקה בטורניר ממפיס (סך פרסים של 220 אלף דולר), והעפילה בקלות לגמר אחרי שגברה 4:6, 3:6 על פטרה קביטובה. הצ'כית בן ה-19, המדורגת 66 בעולם, הקשתה מעט על המדורגת ראשונה בטורניר במערכה הראשונה, אבל שראפובה נמנעה מתקלות וסגרה עניין בתוך שעה ועשרים דקות בלבד. בגמר תחכה לה השבדית המפתיעה סופיה ארבידסון (102 בעולם), שגברה בחצי הגמר השני על מפתיעה אחרת, אן קאוטבונג הבריטית (121 בעולם), בתוצאה 4:6, 6:4, 4:6 אחרי קרב צמוד.

בטורניר הגברים בממפיס כשל אנדי רודיק בנסיונו להגיע לחצי הגמר, כשנכנע 7:5, 3:6, 6:1 לסם קוורי. רודיק, שחלף בסיבוב הראשון על פני בן ארצו ג'יימס בלייק, הופתע דווקא על ידי אמריקאי אחר, שנעזר בתצוגת נפל של המדורג ראשון בטורניר במערכה השלישית, ונקם בו על ההדחה בחצי הגמר בסן חוזה בשבוע שעבר.

יריבו של קוורי בחצי הגמר יהיה ארנסט גולביס הלטבי, שהדיח את תומאס ברדיך הצ'כי עם ניצחון דרמטי 6:3, 3:6, 6:7. בחצי הגמר השני יתעמתו ג'ון איסנר המקומי, שגבר 1:6, 6:7 על איבו קרלוביץ' בקרב ענקים, והגרמני פיליפ פצשנר, שגבר 1:6, 6:1, 1:6 על הסלובקי לוקאס לאקו במשחק הפכפך.

* בטורניר מארסיי (על סך פרסים של 512,750 יורו) המשיך ז'וליאן בנטו להפתיע ואחרי הדיח ברבע הגמר את גאל מונפיס, המדורג 3, הוא עשה זאת גם לאלוף השנה שעברה, ג'ו ווילפריד צונגה. המדורג 8 בטורניר שוב נתקל ביריב בן ארצו, אבל בתום משחק צמוד ניצח 6:7, 7:5, 6:7 ועלה לגמר. במשחק על התואר יפגוש בנטו את בן ארצו מיקאל לודרה, שגבר 1:6, 6:7 על מישה זברב.

(עדכון ראשון: 7:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully