וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצארי: "השחקנים של מוריניו לא צריכים אותו"

מאמן נאפולי תקף את הפורטוגלי: "יש לו אלופים בסגל, אז הוא פנוי להתעסק בתקשורת". אינטר מול סמפדוריה (21:45, ספ' 1)

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות מול האקסית צ'לסי, ז'וזה מוריניו ואינטר שלו יארחו הערב (שבת, 21:45, ספורט1) את סמפדוריה בליגה וינסו להגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות על פני רומא השנייה.

המאמן הפורטוגלי, שהתנצח תקשורתית עם לא מעט מאמנים יריבים בשנים האחרונות, כולל קרלו אנצ'לוטי וקלאודיו ראניירי באיטליה, קיבל בשבוע האחרון יריב חדש בדמות וולטר מצארי. מוריניו טען כי המאמן האיטלקי לא יזכה בשום תואר עם נאפולי, לאחר ה-0:0 בין שתי הקבוצות בשבוע שעבר, ומצארי לא נרגע מאז.

"מוריניו פנומן בכל הקשור לטיפול במדיה", אמר מצארי במסיבת עיתונאים לקראת משחקה של נאפולי מחר מול סיינה. "הוא תמיד מדבר על כסף ותקציבים, אבל אם תשוו את הקבוצות תראו שניצחתי יותר. "לי אין זמן לחשוב על סיסמאות, אבל לו יש כי הקבוצה שלו מורכבת מאלופים שמסתדרים לבד ולא צריכים אותו".

מוריניו, בינתיים, מתרכז אך ורק במשחק מול סמפדוריה, אותה אימן בעבר הנמסיס מצארי. "הם בפורמה נהדרת אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, ואני חושב כרגע רק על סמפדוריה, לא על צ'לסי. אני לא יודע אם זה טוב לנו שאנטוניו קסאנו לא משחק, כי בכל מקרה זו קבוצה עם ביטחון שקשה לשחק נגדה". בזמן שסמפדוריה תיאלץ להסתדר כאמור ללא קסאנו, אינטר מגיעה ללא מריו באלוטלי ודוידה סנטון, אבל מקבלת בחזרה את דז'אן סטנקוביץ' וסמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully