וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה את הפועל רעננה 1:2

מאור זוהר העלה את האורחת ליתרון, אבל ראובן עובד בפנדל וג'ונתן אסוס בדקה ה-80 הפכו. סטיבן כהן הורחק בדקה ה-67

אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, בהם מפגשים לא קלים עם מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ובני יהודה, הצליחה הפועל פתח תקוה לחזור הערב (שבת) למסלול עם ניצחון 1:2 על הפועל רעננה בקרב תחתית חשוב.

דווקא האורחים היו אלו שעלו ליתרון בדקה ה-18 משער של מאור זוהר בבעיטה שטוחה שהכניעה את יוסי שקל, אבל כעבור 12 דקות הוכשל עוסמן בשירו ברחבת רעננה וראובן עובד השווה בפנדל. נקודת המפנה האחרונה הגיעה בדקה ה-67, אז ספק סטיבן כהן צהוב שני. הקבוצה ממלאבס ניצלה את היתרון המספרי ובדקה ה-81 הבקיע ג'ונתן אסוס שער ניצחון יקר.

אחרי שבועות ארוכים, פתח תקוה סוף סוף הצליחה לפתוח פער משמעותי על הקו האדום ובזכות שלוש הנקודות שהיא אספה היום, היא כבר משקיפה על המקום ממנו יורדים ליגה ממרחק חמש נקודות. רעננה עדיין למטה, גם אחרי פיטוריו והחזרתו של אלי כהן במהלך השבוע. למזלה, גם הפועל עכו ואחי נצרת עדיין שם.

הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, עידן סרור (גיא צרפתי, 69), אלי ביטון, ראובן עובד (כפיר דר, 83), עוסמן בשירו, אלנתן סלמי (איברהים בסיט, 46).

הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, ארמיטס זלמיקאס, איתי טואף, עומרי עטיה, איתי אלקסלסי (דודו ביטון, 79), תמיר פור, מאור זוהר, סטיבן כהן (הורחק, 67), כריסטיאנו דוס סנטוס, ריקארדס בניושיס (אבי כנפו, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully