וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ניצחה 2:5 את הפועל באר שבע

האשדודים הרשימו בדרבי הדרומי האטרקטיבי, כשהביסו 2:5 את ההגנה האומללה של באר שבע והוכיחו שמקומם בפלייאוף העליון

כך בדיוק צריך להיראות משחק בליגת העל בין שתי קבוצות משוחררות מכל לחץ. מ.ס. אשדוד אירחה הערב (שבת) את הפועל באר שבע לדרבי בין שתי הקבוצות הדרומיות בליגת העל, במאבק על מקום בפלייאוף העליון, והשיגה את שלוש הנקודות המיוחלות עם הצגה נהדרת. אשדוד רשמה ניצחון 2:5 בתום 90 דקות תוססות ואטרקטיביות שהניבו שבעה שערים נאים, כרטיס אדום אחד ולא מעט מצבים ליד שני השערים.

דוד רביבו ויוסי אופיר התארחו לראשונה באשדוד אותה עזבו במהלך הקיץ, אבל דווקא השחקן השלישי שעשה את הדרך דרומה לבאר שבע, ברק בדש, העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-10. החלוץ כבש מהאוויר אחרי בישול של משה אסולין, אבל השער היה צריך להיפסל על ידי השופט ניר עמר, שבבכורה שלו לא הצליח לראות יחד עם קוונו נבדל ברור של בדש.

השער הזה הגיע בניגוד גמור למתרחש על כר הדשא, אבל אשדוד השיגה את המגיע לה בדקה ה-24 ורמזה לבאות. רחמים צ'קול, באחד ממשחקיו הטובים העונה, מצא ברחבה את עידן שריקי שהשווה בבעיטה נהדרת לרשת הגבוהה. שטות של משה אסולין, שפגע ללא כדור בעידן ויצמן והורחק בדקה ה-33, סידר לאשדוד יתרון מספרי שבדקת הסיום של המחצית הוביל גם ליתרון בתוצאה, מנגיחה חזקה של שריקי פנימה.

אשדוד המשיכה לתקוף דרך האגפים עם מרקו פופוביץ' הנהדר וצ'קול, שרשם לזכותו בישול נוסף בדקה ה-51, בתום התקפה נפלאה אותה סיים דימיטאר מקרייב עם שער קל. דקה לאחר מכן הבהיר בדש כי באר שבע לא מרימה ידיים, כאשר שוב הבקיע מהאוויר, הפעם לאחר הגבהה של יוסי אופיר. אחד המשחקים האטרקטיביים של העונה ובעיקר ההגנה נוראית של באר שבע, הזמינו גם את ניר ביטון הצעיר לחגוג שער בכורה בליגת העל, עם בעיטה יפה לחיבורים בדקה ה-63. אקורד הסיום לערב הנהדר הגיע עם השני של מקרייב בדקה ה-86. אשדוד הוכיחה כי מקומה בהחלט בפלייאוף העליון, לבאר שבע אין מזור לצרות בהגנה. הלחץ על גיא עזורי מחריף.

מהלך המשחק

דקה 2: משה אוחיון הגביה כדור קרן משמאל לפינה הקרובה, וגונזאלס נגח חזק וסחט הצלה מקאלה.

דקה 5: צ'קול פרץ משמאל והוציא למשה אוחיון, שמ-16 מטרים בעט כדור שחלף סמוך לקורה.

דקה 9: נחום ירה מ-20 מטרים וסחט הצלה גדולה מקאלה, שלאחר מכן ראה נגיחה של מקרייב כמעט נכנסת פנימה.

דקה 10: גול! אסולין שלח כדור לרחבה, ובדש שהיה בנבדל ברור בעט מהאוויר אל הרשת. 0:1 לבאר שבע בניגוד גמור למהלך המשחק, אבל השער היה צריך להיפסל.

דקה 24: גול! צ'קול שלח בכדור עומק לרחבה את שריקי, שבעט בשמאל תוך כדי תנועה והרעיד את הרשת העליונה. אשדוד משיגה את השער שלה, 1:1.

דקה 32: נחום הגביה מצוין מימין ושריקי המשיך עם בעיטה משבעה מטרים שנעצרה ברגליו של קאלה.

דקה 33: כרטיס אדום! אסולין פגע ללא כדור בויצמן, ולאחר התייעצות עם הקוון החליט השופט ניר עמר להרחיקו. באר שבע ב-10 שחקנים.

דקה 42: שוב צ'קול משמאל, הפעם נחום המתין ברחבה ובחצי מספרת בעט החוצה.

דקה 45: גול! משה אוחיון הגביה לרחבה, סוארס פיספס ושריקי נגח חזק אל הרשת. 1:2 לאשדוד.

דקה 47: מבצע נהדר של מליקסון השאיר את בדש בעמדה טובה ברחבה, אבל ביטון הגיע בזמן והפריע לחלוץ לבעוט.

דקה 51: גול! התקפה יפה של אשדוד. שריקי שלח את נחום לרחבה, כדור הרוחב הגיע לצ'קול שפירגן למקרייב והבולגרי כבש בקלות. 1:3 לאשדוד.

דקה 52: גול! אופיר הגביה כדור לרחבה ובדש ניצב על סף תיבת החמש ומהאוויר ירה לרשת הגבוהה. באר שבע מצמקת ל-2:3.

דקה 63: גול! פופוביץ' שוב דהר בימין ומסר לרחבה, שריקי בנגיעה השאיר אחורה וביטון בעט כדור חכם לחיבורים מ-15 מטרים. שער בכורה בליגת העל לקשר הצעיר, 2:4 לאשדוד.

דקה 86: גול! פופוביץ' החל במהלך מצד ימין, קיבל את הכדור בחזרה משריקי וסידר למקרייב עוד שער קל. 2:5 לאשדוד.

מ.ס אשדוד: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, עידן ויצמן (סטפן קינגווה, 62), ניר נחום (עידן שדה, 67), משה אוחיון, ניר ביטון (שי רביבו, 73), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז (דנדי אוקוגו, 68), וויליאם סוארס, דנילו מוריירה, אופיר דוידזאדה, מוחמד אדמו, יוסי אופיר, משה אסולין, דוד רביבו (שמעון הרוש, 46), מאור מליקסון, ברק בדש (אוהד קדוסי, 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully