וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן נבחרת צ'ילה: "גישרנו על הפערים עם גונזאלס"

המדורג 12 בעולם התרצה אחרי שאיים להחרים את המפגש של נבחרתו בשמינית גמר גביע דיייוס מול ישראל בעוד שבועיים

שבועיים לפני המפגש החשוב מול נבחרת ישראל, קיבלה נבחרת הדייויס של צ'ילה חדשות טובות מכיוונו של פרננדו גונזאלס. המחבט הבכיר של הצי'ליאנים איים בחודשים האחרונים להחרים את מפגש שמינית הגמר מול ישראל אותו תארח צ'ילה על החימר בקוקואימבו בין ה-5 ל-7 במרץ, אך לאחר פגישה עם קפטן הנבחרת האנס גילדמייסטר הוא התרצה והסכים לעמוד לרשות נבחרתו.

גונזאלס, המדורג 12 בעולם, סיים לפני כחודשיים את החרם הארוך שלו הנבחרת שנגרם בעקבות המחלוקות שלו עם איגוד הטניס בצ'ילה, אבל חזר לאיים בהיעדרות מהמפגש בשבוע האחרון בגלל סכסוך חדש, בנוגע לתשלום אותו יקבל על הופעתו במפעל. על פי התקשורת הצ'יליאנית הסכים לבסוף גונזאלס להתפשר על סכום של 140 אלף דולר לשני המפגשים הקרובים של הנבחרת, ושימח את הקפטן המודאג שלו.

"פתרון המחלוקת עוזר לנו המון, בעיקר מנטלית", אמר גילדמייסטר אחרי הפגישה. "זה נכון שהייתה בינינו מריבה, אבל זה מאחורינו עכשיו. דיברנו וגישרנו על הפערים, ועכשיו אנחנו פותחים דף חדש". לגבי המפגש מול ישראל אמר גילדמייסטר: "יש להם שחקן כמו דודי סלע שהוא די מסוכן, אבל אין ספק שיש לנו סיכוי טוב לרשום הישג משמעותי ואנחנו לא רוצים לבזבז אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully