וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': עירוני אום אל פאחם כבשה את הפסגה

ניצחה 0:2 את ג'ת ומקדימה אותה בזכות הפרש שערים. דרום: השקמה כפתה 1:1 על הפועל הרצליה, 0:1 לחדרה על קרית גת

המחזור ה-19 בליגה א' עמד היום (שישי) בסימן התחממות בצמרת. בצפון ניצחה עירוני אום אל פאחם את מכבי עירוני ג'ת 0:2 במשחק שעמד במוקד משחקי המחזור. בזכות הניצחון חלפה אום אל פאחם על ג'ת בטבלה, והיא מקדימה אותה בזכות הפרש שערים בלבד.

עירוני אום אל פאחם - מכבי עירוני ג'ת 0:2

לעיני כ-8,000 צופים קבע וואהב ברכאת 0:1 לעירוני אם אל פאחם כשנגח פנימה כדור קרן של מוחמד ג'מאל. בדקה-73 הורחק אילן טל האורח לאחר שפלט מילים מיותרות לעברו של השופט, ובדקה ה-77 היה זה אורן זילכה שעלה דקה קודם לכן כמחליף ונעץ את השני, שהבטיח מעשית את הניצחון לקבוצתו של סמיר עיסא.

מכבי צור שלום - מכבי עירוני טירה 0:4

שער בודד של אלירן אלקובי מהנקודה הלבנה בדקה ה-22 לאחר הכשלה של דודו בן שושן ברחבה הפרידה בין שתי הקבוצות במחצית הראשונה. בשנייה חל המפנה כשדודי יאיר האורח הורחק בצהוב שני ואחריו גם דוד דינטו. מול 9 שחקנים לא התקשתה צור שלום ועלתה ל-0:2 עם שער של יוסי ואנונו. דודו בן שושן קבע 0:3 ואת התוצאה חתם אלקובי בשערו השני במשחק.

הפועל עפולה - הפועל כפר כנא 2:3

מהפך עפולאי שהציב אותה חזק במקום השלישי. דאוד עליסאת כבש את השער היחיד במחצית הראשונה בדקה ה-25. הוא גם היה זה שקבע 0:2 בדקה ה-49. דקתיים לאחר מכן צימק יקי ויצמן. ניר כהן קבע 2:2 בדקה ה-72 ואת המהפך השלים בצורה הכי דרמטית שאפשר, מתן נמני בדקה ה-93.

הפועל בני טמרה - עירוני קרית אתא 3:3

בליץ של טמרה הוליך אותה ליתרון מבטיח של 0:3 בדקה ה-38 משערים של מאהר חוסין, עבד מורג'ן והילאל מוסא. על סף המחצית צימק שי דהן. עוד משה צימק ל-3:2 ואת התוצאה חתם עדן אדרי בדקה ה-80.

הפועל אסי גלבוע - מכבי טמרה 0:2

שערים של אפי סבג ואמיר דיאב במחצית הראשונה הכריעו את המשחק לטובת חניכיו של טל בניה שעשו עוד צעד בדרך להבטחת ההישארות.

מכבי כפר כנא - מכבי אום אל פאחם 0:2

לאחר מחצית ראשונה חלשה העלה עימאד וואהדני שנכנס כמחליף דקה קודם לכן את המקומיים ליתרון בבעיטה מ-20 מטר. וואהדני היה זה שביסס אותו בדקה ה-88 מבישול של נור עודה. בדקה ה-90 זכתה מכבי פאחם בכדור 11 אולם את בעיטתו של אחמד עארף עצר השוער גל מסיקה.

עירוני טבריה - מ.ס כרמילא/צפת 3:0

לאחר מחצית ראשונה מאופסת העלה בריאן נגמן את האורחים ליתרון. עבד דנדאן הצעיר קבע 0:2 ואת התוצאה חתם נגמן בשערו השני במשחק.

מכבי כפר קרע - בני ג'דידה 0:0

דרום

גם בחזית הדרום מתחממים העניינים, כשהשקמה/רמת חן כפתה 1:1 על הפועל הרצליה, ובעקבות כך השנייה בטבלה, הפועל חדרה, צימקה את הפער מהמוליכה בזכות ניצחון 0:1 בחוץ על קרית גת.

מכבי השקמה/רמת חן - הפועל הרצליה 1:1

במחצית הראשונה שלטה השקמה והוליכה משער של לירון וילנר בדקה ה-33. בשנייה הרצליה הייתה טובה יותר והשוותה משער של עופר סער בדקה ה-52.

מכבי קרית גת - הפועל חדרה 1:0

היה זה אחד המשחקים היותר חלשים של חדרה העונה, אבל גם מזה היא ידעה לצאת עם שלוש נקודות. שער בדקה ה-2 של עידן דוד בבעיטה חופשית מ-19 מטר הכריע את ההתמודדות. בהמשך רשם שוער חדרה, נמרוד כהן, שתי הצלות של שערים בטוחים מול שחקני קרית גת.

הפועל מבשרת ציון - הפועל נחלת יהודה 2:1

נחלת שברה את בצורת ההבקעות לאחר שלושה משחקים מאופסים. עידו ישראלי קבע 0:1 בדקה ה-50, ציון עזרא הכפיל את התוצאה בדקה ה-62 ובדקה ה-74 חזרה מבשרת למשחק עם שער מצמק של מוטי מנחם מהנקודה הלבנה לאחר נגיעת יד של שחקן נחלתי ברחבה. מבשרת לחצה אך לא הצליחה להשוות.

הפועל ערד - מכבי קרית מלאכי 1:1

תיקו שביעי ברציפות לערד. אלירן גבאי העלה את ערד ליתרון בדקה ה-59, יוני רביבו השווה בדקה ה-80 בבעיטה חופשית. בדקה ה-90 נרשם אירוע שנוי במחלוקת שהשופט הורה על פנדל לערד וביטל אותו לאחר התייעצות עם הקוון מה שעורר את חמתם של המקומיים.

מכבי יבנה - הפועל כפר שלם 1:1

אורי קרגולה העלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה ה-12, אורן דיין השווה שש דקות מאוחר יותר ולאחר מכן שיחקו הקבוצות יותר כדי לא להפסיד מאשר להכריע את המשחק.

בית"ר כפר סבא - שמשון בני טייבה 1:1

משחק תחתית שלא התעלה לרמה גבוהה. אוהד צור כבש בנגיחה את שער היתרון של כפ"ס בדקה ה-15. חיים ירמיהו השווה בדקה ה-67.

צפרירים חולון - מכבי עירוני נתיבות 0:0

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully