וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': "אני גמרתי עכשיו את הקמפיין שלי"

הקוסם התארח באולפן ערוץ 2, הסביר מדוע הוא המתאים לאימון הנבחרת ("מביא להט"), וחשף את ההרכב המועדף עליו

"מסיבת העיתונאים הייתה עניינית, חדה ממוקדת. הרגשתי כאילו אני במשחק, הטונים היו גבוהים אבל אני לא חוזר בי מאף מילה", אמר הערב (שישי) איל ברקוביץ', בראיון ליאיר לפיד באולפן חדשות ערוץ 2. כשנשאל מדוע ניצל את הבמה במסיבת העיתונאים המשולהבת, ותקף את אלי אחונה, ענה ברקוביץ': "לא באתי לריב עם אוחנה, אפשר לחשוב מה אמרתי. הוא מלכלך עליי חמישה חודשים, יאיר, זאת במה מכובדת, בוא לא נדבר עליו". ערוץ 2 הקרין את תגובתו של אוחנה, שאמר כי ברקוביץ' הוא "איש קטן, שהורשע בעבירה פלילית", וזאת בושה וחרפה ברמה הערכית והמוסרית למנותו למאמן הנבחרת. ברקוביץ' הוסיף כי הוא מתכנן להגיש תביעת דיבה נגד אוחנה על הדברים.

"אני מביא להט. עם שרף ונילסן, אלוף אירופה, לא הגענו לכלום. אמרו 'לגרנט יש ניסיון', אחרי זה אמרו שהוא פוליטיקאי. למה לא לתת צ'אנס לבן אדם שנתן לנבחרת את הנשמה", הסביר ברקוביץ' מדוע הוא האיש המתאים להוביל את הנבחרת ליורו 2012.

כשנשאל איך יתכן שהוא מציע את עצמו למשרה הרמה למרות שלא אימן משחק אחד בחייו, השיב הקוסם: "אין לי ניסיון, שיביאו לי עוזרים עם ניסיון. קיבלתי הרבה טלפונים מהרבה מאמנים בליגה שרוצים לעבוד איתי בכיף. לא עדיף לתת את כל הכסף שישלמו למאמנים זרים לילדים. אני לא בא בשביל כסף, אלא מאהבת הנבחרת והמדינה. אני יודע שהחיסרון שלי הוא הניסיון, ולכן אני רוצה להביא צוות מנוסה שיעבוד איתי. אין לי בעיה עם אף אחד, אני מפרגן לכולם. לא אמרתי שאלישע לוי יהיה העוזר שלי, אלא אמרתי שאלישע לוי הוא גם ראוי לאמן את הנבחרת. בכל העולם נתנו לשחקנים גדולים לאמן את הנבחרות שלהן. מראדונה ירה בעיתונאים והוא מאמן את ארגנטינה".

בשלב הזה שלף ברקוביץ' בקבוק יין לבן ושתי כוסות, ומזג לו וללפיד. "אני גמרתי עכשיו את הקמפיין שלי, עכשיו שמעתי שאתה רץ לראשות הממשלה, לחיים", אמר ללפיד. כשנשאל מי יהיו השחקנים שיעלה בהרכב לו היה מאמן הנבחרת כיום, ענה ברקוביץ': "שכטר, ורמוט, קטן, בניון, דוידוביץ', נאתכו, גולסה... אני רוצה חבר'ה צעירים וטירוף", סיכם ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully