וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א להם רק טוב

אס"א תל אביב ניצחה את הפועל ראשל"צ 25:29 וצימקה את הפער בטבלה ל-2 נק'. רמת השרון – מכבי ראשל"צ 40:27

המחזור ה-16 בליגת הכדוריד סידר לנו שפע של דרמות ומשחקים מותחים, כשבמוקד עמד הניצחון הגדול של אס"א תל אביב על הפועל ראשון לציון בתוצאה 25:29. האלופה מכבי ראשון לציון יצאה למשחק חוץ ברמת השרון, ורשמה ניצחון בתוצאה 27:40. מכבי תל אביב קטעה את רצף ארבעת ההפסדים עם ניצחון ביתי 24:27 על בני הרצליה. בבית התחתון העולה החדשה מכבי רעננה ממשיכה לעשות חיל, ורשמה ניצחון שלישי בארבעה משחקים אחרי 23:24 על עירוני פתח תקוה. א.כ. נס ציונה חזרה ממשחק החוץ שלה נגד הפועל רמת גן עם ניצחון 23:30, ואילו מ.כ. חולון הפגינה לחימה ונחישות שהקנו לה ניצחון 30:31 על מכבי קרית מוצקין.

אס"א תל אביב – הפועל ראשון לציון 25:29

סיום העונה מתקרב, ומחזיקת הגביע מעלה את הרמה לקראת המאני-טיים. המארחים הוליכו מפתיחת המשחק וכבר הובילו במחצית 10:17. המגמה לא השתנתה גם במחצית השנייה, כשאס"א הגדילה את היתרון ופתחה הפרש של 11 שערים, 12:23 באמצע המחצית השנייה, כשאיציק חליפי המצויין שכבש עשרה שערים במשחק, מצעיד את אס"א לעבר הניצחון בעזרתם של דן מירקוס ועידו לביא המצוינים. בדקות הסיום המומנטום עבר להפועל ראשון לציון, שהצליחה לצמק את ההפרש ולקבוע אותו על ארבעה שערים בלבד עם שריקת הסיום. לסגנית האלופה זהו הפסד רביעי העונה.

א.ס רמת השרון – מכבי ראשון לציון 40:27

מכבי ראשון לציון יכולה להיות מרוצה מההפסד של יריבתה העירונית, שכן לאחר המפגש עם רמת השרון הפער ביניהן צמח לארבע שנקודות. האלופה הגיעה למשחקלא קל, אך ידעה לצאת ממנו כשידה על העליונה. המחצית הראשונה הייתה צמודה וברובה הוליכה רמת השרון, בזכות משחק טוב של עומר קולודני ושחקן הנוער דניאל שקלים, שכבש שלושה שערים במשחק. לאחר 7:9 למארחים, החלה האלופה להיכנס למשחק והוליכה במחצית 16:19. בתחילת המחצית השנייה רמת השרון עוד הצליחה לצמק, אך באזור הדקה ה-40 ראשון לציון פתחה מבערים, וחניכיו של גלעד מאור ניצחו בסיום 40:27.

מכבי תל אביב – בני הרצליה 24:27

סוף סוף ניצחון לצהובים מתל אביב, לאחר ארבעה הפסדים רצופים וחמישה בלי ניצחון. נראה שהניצחון הקשה מול רחובות בגביע עשה משהו לחניכיו של אבי רש. המארחים הוליכו ברוב שלבי המשחק ולמחצית ירדו ביתרון 11:12. הרצליה נשארה במשחק ואף עלתה ליתרון 16:17 באמצע המחצית השנייה. המארחים, בראשות ואדים ויריץ' ונמרוד כהן, ידעו להשיב את היתרון לתל אביב ולהשיג ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך, 24:27. עומר דבדה, שחקן המארחים, נטש את המגרש באמצע המחצית השנייה בשל פציעה ויש חשש כי שבר את אחת האצבעות בידו.

בית תחתון

עירוני מכבי פתח תקווה – מכבי רעננה 24:23

ניצחון שלישי בארבעה משחקים לעולה החדשה, שמתחילה להראות כוונות אמיתיות לא לוותר על עונה שנראתה אבודה בשלבים מסויימים. רעננה עוד הוליכה במהלך המחצית הראשונה בארבעה שערי יתרון, אך פתח תקווה חזרה למשחק וצימקה עד למחצית ליתרון שער, 13:12. רעננה פתחה גם את המחצית השנייה מעולה ועלתה כבר ליתרון חמישה שערים, 13:18. פתח תקוה השוותה ל-23:23, אך רעננה כבשה שער משלה 10 שניות לסיום וניצחה במשחק. ולדי קופמן הצטיין ברעננה עם 12 שערים, כמו גם השוער הזר שיטו אדוו'מנבי.

הפועל רמת גן – א.כ נס ציונה 30:23

הפועל רמת גן עמוק בבוץ התחתית, נס ציונה כבר חושבת על העונה הבאה. המשחק החל צמוד מאוד ולמחצית הקבוצות ירדו בשוויון 11:11. את החצי השני פתחה נס ציונה ביכולת מעולה ועלתה ל-13:17. מכאן, הפער רק הלך וגדל והגיע כבר לעשרה שערים, כשעמית כהן והשוער איתמר כהן מציגים יכולת נפלאה בשורות האורחים. רמת גן עוד הצליחה מעט לצמק את ההפרש, אך נס ציונה ניצחה בסיום, והעלתה את מאזנה ל-15 נקודות. רמת גן, עם שש נקודות, ירדה למקום הלפני אחרון, עם אותן נקודות כמו רעננה האחרונה.

מ.כ חולון – מכבי קריית מוצקין 30:31

חולון ידעה כי הפסד במשחק הזה יכול לדרדר אותה עד למקום האחרון בטבלה. המארחים נלחמו על כל כדור מול קבוצה מעולה שלא הפסידה כבר חמישה משחקי ליגה רצופים. היתרון במשחק עבר בין הקבוצות ואף אחד מהצדדים לא הצליח לעלות ליתרון משמעותי. מוצקין הוליכה ברוב שלבי המחצית הראשונה אך לקראת סיומה נטלה חולון את היתרון וירדה להפסקה ביתרון 16:18. במחצית השנייה המגמה נמשכה, כשחולון כבר פתחה פער של ארבעה שערים אך מוצקין חזרה למשחק ואף הוליכה שוב, בעזרת משחק מעולה של יריב רינקוב עם שישה שערים. חולון הראתה אופי גדול ועלתה ליתרון 30:31 משער של הזר פטריק נוואו פחות מדקה לסיום, למרות חיסרון מספרי. מוצקין יצאה להתקפה והזר המצוין שלה, מירקו לוקיץ' התפנה לזריקה משישה מטרים, אך שלח את הכדור מעל למשקוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully