וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: פער ארבעה

דרוגבה העניק לצ'לסי 0:2 על וולבס, ולאור הפסדה של יונייטד לאברטון הפער בצמרת צמח ל-4. פורטסמות - סטוק 2:1

לא ככה רצתה מנצ'סטר יונייטד להמשיך את השבוע החלומי שלה, שהחל בניצחון הגדול על מילאן בליגת האלופות באמצע השבוע שעבר. החבורה של אלכס פרגוסון קיוותה להמשיך את המומנטום, אולי אפילו בדרך לבצע מהפך גם בפסגת הפרמיירליג, אלא שלאברטון היו תוכניות אחרות, והטופיז השיגו ניצחון 1:3 יוקרתי ונפלא במשחק שפתח את המחזור ה-27.

מי שניצלה את ההפסד הזה עד תום היתה מוליכת הטבלה, צ'לסי, שיצאה למשחק חוץ אצל וולבס וחזרה עם 0:2 חשוב של דידייה דרוגבה, שהגדיל את הפער בצמרת לארבע נקודות. הצלע השלישית במירוץ, ארסנל, ניצחה 0:2 את סנדרלנד, וכעת ההפרש בינה ובין השדים האדומים עומד על שתי נקודות בלבד.

במשך השבוע אברהם גרנט קיבל מחמאות מעיתוני פורטסמות על עמידתו האיתנה לצד המועדון. המנג'ר הישראלי של פומפי ידע שזה הזמן להעביר את רוח הקרב ששידר בתקשורת הבריטית אל כר הדשא, אבל הקבוצה שלו נכנעה 2:1 בבית נגד סטוק והפער שלה ממקום מבטחים עדיין עומד על 8 נקודות.

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 1:3

מה שמילאן לא הצליחה לעשות בסן סירו, אברטון הצליחה לעשות בגודיסון פארק. יונייטד אומנם הגיעה עם הרוח הגבית העצומה שחולל הניצחון הענק במילאנו באמצע השבוע, אלא שגם הטופיז הגיעו עם מומנטום מוצלח באירופה, אחרי ניצחון בליגה האירופית על ספורטינג ליסבון וכשבאמתחתם רק שני הפסדים ב-12 המשחקים האחרונים. המארחת אמנם חסרה את טים קייהיל, אך מנגד סבלו השדים האדומים מחסרונו של נמניה וידיץ', שככל הנראה יחזור להרכב רק במשחק הבא. מי שחיפש פיקנטריה במשחק קיבל אותה בדמות הקרב בין האחים לבית משפחת נוויל, שאף שימשו כקפטנים בשני הצדדים.

אלכס פרגוסון העלה את דימיטאר ברבאטוב לצד ווין רוני הלוהט בחוד ההתקפה האדומה, ובדקה ה-16 ניצל החלוץ הבולגרי כדור רוחב של אנטוניו ולנסיה והרחקה רעה של סילבן דיסטן כדי להפציץ מקרוב למשקוף ופנימה. יונייטד לא הספיקה לחגוג את ה-0:1, ושלוש דקות מאוחר יותר טעות של ג'וני אוונס ופטריס אברה אפשרה לדיניאר ביליאלטדינוב להשוות ל-1:1 עם שער מצוין, לקול תשואות הקהל בליברפול.

משם והלאה המשחק נמשך על מי מנוחות, אלא שאז הגיעה הדקה ה-76, ואיתה מבצע שהחל בלנדון דונובן נמשך בכדור רוחב של סטיבן פינאר, ובבעיטה שטוחה בנגיעה של דן גוסלינג בן ה-20, שעלה לכר הדשא שש דקות מוקדם יותר. אלא שההצגה של אברטון לא הסתיימה שם. דייויד מויס העלה מהספסל את ג'ק רודוול בן ה-18 בדקה ה-88, ודקה וחצי לאחר מכן הוא עבר בקלילות את ג'וני אוונס האומלל, כדי להגיע מול ואן דר סאר ולמצוא באלגנטיות את הפינה. הטופיז משלימים מהפך גדול ומשיגים ניצחון יוקרתי וגדול נוסף, שבוע וחצי בלבד אחרי שגברו על צ'לסי 1:2.

ארסנל - סנדרלנד 0:2

בפעם הקודמת שנפגשו השתיים זה נגמר בניצחון של סנדרלנד, ונראה היה שארסנל זורקת עוד עונה לפח האשפה של ההיסטוריה. אבל התותחנים התעשתו, ניצלו את הדעיכה בכושרן של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, וחזרו לעניינים. עתה, בבית, הם ידעו שאסור להם לאבד נקודות - בטח ובטח אחרי ההפסד לפורטו בליגת האלופות.

המחצית הראשונה היתה כולה ארסנל. אחרי החמצות של וולקוט ונאסרי הגיע ניקלאס בנדטנר, וניצל בישול מצוין של עמנואל אבואה מהאגף על מנת לקבוע מקרוב 0:1 למארחת, עם שערו השני בלבד העונה בליגה. השליטה המוחלטת של ארסנל נמשכה גם בשאר המחצית וכן ב-45 הדקות הבאות, ורק סיומת לוקה בחסר מנעה ניצחון גדול הרבה יותר. בתוספת הזמן הוכשל ססק פברגאס על ידי פרייזר קמפבל ברחבה, והקפטן הספרדי גם לקח את הפנדל על מנת לקבוע את תוצאת המשחק. התותחנים משיגים שלוש נקודות חשובות, ומצמקים את הפער ממנצ'סטר יונייטד לשתי נקודות בלבד.

וולבס - צ'לסי 2:0

חצי שעה אחרי הניצחון הענק של אברטון על מנצ'סטר יונייטד, הבלוז ידעו כי ניצחון חוץ יפתח את הפער בצמרת לארבע, ואולי יוכיח סופית כי מדובר בקבוצה שקרוצה מחומר של אלופות. ג'ון טרי אמנם חזר לפעילות אך הערב הוא פתח על הספסל, שלא כמו ניקולא אנלקה, שנח במשחק הגביע נגד קרדיף והערב שב לפתוח. פרנק למפארד החולה נעדר משורות הכחולים, שלא הציגו יכולת יוצאת דופן, אך השיגו את שלוש הנקודות החשובות בסופו של דבר.

בתחילת המחצית הראשונה היו אלה מיכאל באלאק ודידייה דרוגבה שהרבו להחמיץ לצ'לסי, כשמנגד גם המארחת, שחיפשה לברוח מאימת הקו האדום, הגיעה למספר הזדמנויות אותן לא הצליחה לנצל. וכמאמר הקלישאה, וולבס, שלא הצליחה להבקיע, ספגה מהעבר השני. זה קרה בדקה ה-40, אחרי שיתוף פעולה נפלא בין פאולו פריירה ויורי ז'ירקוב, שהסתיים בכדור רוחב אותו המשיך דרוגבה, בנגיעה אחת, פנימה. המופע של החלוץ האדיר נמשך גם במחצית השניה, כשבדקה ה-67 הוא ניצל כדור שוער ארוך של פיטר צ'ך, על מנת לעבור בקלילות את מרכוס הנמן, ולגלגל פנימה את תוצאת המשחק - 0:2 חשוב לבלוז, שמגדילים את הפער בצמרת הטבלה ל-4 נקודות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

פורטסמות - סטוק סיטי 2:1

אחרי התיקו בליגה מול סנדרלנד, ההצלחה מול סאות'המפטון בגביע והמחמאות שקיבל מעיתוני פורטסמות, מאמן פומפי, אברהם גרנט, ציפה משחקניו שימשיכו במומנטום החיובי, אבל הפסיד לעשרה שחקנים.

פרדריק פיקיון אמנם העלה את פומפי ליתרון בדקה ה-35 עם בעיטה מקרוב, אבל רוברט הות' נגח את השוויון בדקה ה-50. אנדי ווילקינסון האורח ספג צהוב שני בדקה ה-73 וגרנט ערך חילוף התקפי כשהכניס את דני וובר במקום סטיב פינאן. פומפי לחצה במטרה למצוא שער ניצחון, אבל דווקא סליף דיאו כבש בצד השני בדקה ה-90 והעניק לסטוק ניצחון חוץ יקר ודרמטי. בשבוע הבא היא תתארח אצל ברנלי החלשה, בתקווה שהפעם זה יסתיים בניצחון.

במשחק נוסף:

ווסטהאם - האל 0:3
לווסטהאם: ואלון בהראמי (3), קרלטון קול (59), ז'וליין פובר (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully