וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודס: "אחזור לגולף יום אחד, אבל לא יודע מתי"

שחקן הגולף התנצל פומבית בפני משפחתו ואוהדיו: "מצטער על כל מעשיי, אכזבתי, רוצה שתמצאו את הדרך להאמין בי שוב"

"אני אחזור לגולף יום אחד, אבל לא יודע מתי. לא יודע אם זה יהיה השנה. כשאחזור, אני חייב שההתנהגות שלי תכבד יותר את המשחק. אני רוצה שיום אחד תמצאו את הדרך להאמין בי שוב". כך אמר הערב (שישי) שחקן הגולף טייגר וודס במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס. הצהרה זו היא צעד אחד מבין רבים של אחד מגדולי הספורטאים בעולם, בדרך לתיקון דרכו, לאחר השערוריות בהן כיכב בחודשים האחרונים. בדברים שנשא וכתב בעצמו, וודס הכחיש כי אשתו היכתה אותו, והודה כי עבר טיפולים וכי אושפז במכון לגמילה מהתמכרות למין.

כזכור, תחילת הפרשה ב-27 בנובמבר אז התנגש וודס עם רכבו במטף כיבוי אש ולאחר מכן ובעץ. וודס נפגע קל בתאונה, כאשר בתחילה עלה החשד כי נהג בשכרות, אך חשד זה נשלל. אט אט התברר כי הגורם המרכזי לתאונה של וודס הייתה מריבה עם אשתו, לאחר שזאת גילתה שהוא ניהל רומן. מאז יצאו לאור עוד ועוד נשים שהעידו כי וודס קיים יחסים גם עימן. לאחר אותן חשיפות החליטה הרעייה נורדגרן לצאת מהאחוזה המשפחתית. מאז שהסתבך בפרשת הבגידות, וודס, הספורטאי הראשון בהיסטוריה שהרוויח יותר ממיליארד דולר מחסויות של גורמים עסקיים, ראה איך נותנות החסויות עוזבות אותו ופרש באופן זמני מגולף.

"רבים מהנוכחים עבדו איתי, תמכו בי והריעו לי", אמר וודס בפתח דבריו, "עכשיו יש לכם את הזכות לבקר אותי. אני רוצה לומר שאני מתנצל על הדרך שבה התנהגתי, על הדרך האנוכית והטפשית שלי. אנשים רוצים לדעת איך התנהגתי ככה לאשתי. אני חייב להוכיח לאשתי שאני מתקן את דרכי במעשים ולא רק במילים. אכזבתי את כולכם, אכזבתי את האוהדים שלי. עבור רבים מכם, במיוחד חבריי, ההתנהגות שלי הייתה אכזבה עצומה. לאלה שעבדו איתי - אכזבתי אתכם אישית, ההתנהגות שלי פגעה גם בחברות המאמצות. לפני 13 שנה אני ואבי עזרנו לצעירים להתפתח וללמוד, ואני אמשיך בכך. אבל אני יודע שאכזבתי את כולכם. אני נבוך מזה שהעמדתי אתכם במצב כזה. אני מאוד מצטער על כל מעשיי".

וודס היה בשלב הזה נרגש, אך המשיך להקריא מהדף בקול יציב. "אשתי מעולם לא היכתה אותי ולא היה שום מעשה אלימות במשפחתי. אשתי הוכיחה גדלות נפש והיא ראויה לשבח ולא להאשמות. אני לא הייתי נאמן, רימיתי, ניהלתי רומנים. אלה מעשים לא מקובלים וצריך להאשים רק אותי. סטיתי מהערכים שגדלתי עליהם. לא חשבתי במי אני פוגע, אלא חשבתי רק על עצמי. סטיתי מהגבולות שזוג נשוי חי בהם. חשבתי שאני עובד קשה ולכן עליי ליהנות מכל מנעמי החיים. טעיתי. הייתי טיפש. הגבולות שחלים על כולם, חלים גם עליי. פגעתי במשפחה שלי, של אשתי, בילדים בכל העולם".

"לא חשוב מה משיגים בחיים, אלא על מה מתגברים", המשיך וודס. "הורים הם דוגמה לילדים ואני חייב לכל המשפחות להם שימשתי דוגמה שאני מצטער. קשה להודות שאני זקוק לעזרה, אבל אני כן זקוק. במשך 45 יום קיבלתי טיפול ויש לי עוד דרך ארוכה. אני מבין למה אנשים שואלים שאלות, ולמה התקשורת חוקרת. דעו לכם - ככל שזה תלוי בי, כל השאלות והתשובות הם ביני לבין אשתי. זה עניין שבין זוג נשוי. אני מעולם לא השתמשתי בסמים. למרות הנזק לו גרמתי, אני עדיין חושב שאסור למשפחה שלי לעמוד באור הזרקורים, כי אני עשיתי את הטעויות. ההתנהגות שלי היא לא סיבה מוצדקת לכך שהתקשורת תרדוף את ילדיי, אשתי ואמא שלי. עזבו את אשתי והילדים במנוחה. אני מבין שהבאתי את זה על עצמי, ואני יודע שאני זה שיכול לשנות את המצב. אני אתמקד בלהיות אדם טוב יותר ואני אקדיש את עצמי לזה. גדלתי וחונכתי כבודהיסט, ועזבתי את דרך הבודהיזם. דת הבודהיזם תעזור לי למצוא את דרכי. החל ממחר, אני אעבור יותר טיפולים, אני חייב לחזור לאיזון כדי לשקם את מה שהכי חשוב לי - משפחתי וילדיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully