וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיוקה צפוי להיכלל בסגל לדרבי

19.2.2010 / 12:20

חלוצה הפצוע של מכבי ת"א הגביר את קצב האימונים ביומיים האחרונים. ברחבי המועדון נתלו שלטים עם ציטוטי שחקני הפועל

בשורות טובות לאוהדי מכבי תל אביב לקראת הדרבי? החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה, שסובל מקרע קטן בשריר הירך, הגביר ביומיים האחרונים את קצב האימונים וקיים סיכוי שבסופו של דבר הוא יכלל בסגל הקבוצה למשחק המסקרן ביום שני. החלטה סופית תתקבל רק סמוך למשחק, אולם בצוות המקצועי שוקלים את האפשרות שהחלוץ יהיה בסגל, ובמידת הצורך יקבל דקות משחק.

הקבוצה ערכה הבוקר (שישי) אימון נוסף כאשר הבלם הבוליביאני רונלד ראלדס שוב השלים אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב בעמדת הבלם, ליאור ז'אן יוסט לקישור האחורי לצידו של אנדריי קומאץ. פצוע נוסף שהתאמן היום עם הקבוצה הוא הקשר איביצ'ה אילייב, שהפתיע את הצוות הרפואי בקצב החלמתו לאחר שטופל בשבוע האחרון בפציעה בברכו. על פי התרגול הטקטי נראה שמאור בוזגלו ותמיר כחלון מתחרים על חולצת ההרכב בקישור. כ-1,000 אוהדים צפויים להגיע לאימון ביום שבת כדי להביע את תמיכתם בשחקנים לקראת הדרבי היוקרתי.

ראשי הקבוצה והצוות המקצועי פיזרו בכל רחבי המועדון ובחדר ההלבשה של השחקנים שלטים ועליהם ציטוטים של שחקני הפועל תל אביב, שהופיעו בתקשורת אחרי משחקי הדרבי הקודמים. המטרה: להטריף את השחקנים לקראת יום שני. בין השלטים שנתלו: "אנחנו לא חושבים שיש מישהו במכבי שיכול להיכלל בהרכב הפועל" וגם "כששחקני מכבי רואים אותנו, רועדות להם הרגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully