וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בחצי הגמר בדובאי

סיימה את חלקה בטורניר בחצי הגמר, עם הפסד לונוס וויליאמס 6:1, 6:4, שסוגר שבוע מצוין מבחינתה. פאר תשוב לטופ 20

השבוע המצוין של שחר פאר בדובאי (פרסים בסך שני מיליון דולר) הסתיים היום (שישי). הישראלית, שהדהימה את חובבי הטניס בארץ עם ניצחונות מרשימים במשך כל השבוע, סיימה את דרכה עם הפסד לונוס וויליאמס, אותה היא עדיין לא הצליחה לנצח בקריירה, 6:1, 6:4, הפסד בשלב חצי הגמר.

פאר, שמדורגת 22 בעולם, תעלה לטופ 20 ולמרות שמסע הקסם שלה באיחוד האמרויות הסתיים, היא בהחלט יכולה להיות שבעת רצון ממנו. במפגש מול אחת הטניסאיות הטובות בעולם (מקום חמישי), שזכתה כבר בשבעה תארי גרנד סלאם ו-41 תארי יחידות סך הכל, פאר נתנה פייט בעיקר במערכה השנייה, אבל זה לא הצליח מול זוכת הטורניר מהשנה שעברה. אחרי הניצחונות על ארבע שחקניות טופ 25 בדרך לחצי הגמר (וויקמאייר, רזאנו, ווז'ניאקי ו-לי), פאר מסיימת את הטורניר עם 87.5 אלף דולר ו-395 נקודות דירוג. הנקודה הפחות חיובית, לפחות מבחינת הסטטיסטיקה, היא שפאר ממשיכה את המפגשים מול ונוס ללא אף מערכה שהיא לוקחת. בטורניר ממפיס 2007 היא הפסידה 6:3, 6:3 ובמיאמי אשתקד 6:1, 6:1. בכל מקרה, שום דבר לא ישפיע על השמחה של פאר, שחזרה לקדמת הסבב השבוע.

– שחר פאר טניסאית ישראלית. Kamran Jebreili, AP
היה נעים, היה טוב, אבל חוזרים הביתה. פאר/AP, Kamran Jebreili

מהלך המשחק

ונוס וויליאמס ניצלה את ההגשות האימתניות שלה כדי להשיג משחקון ראשון קליל, שכלל גם אס מאיים. ונוס המשיכה עם הנחישות שלה גם במשחקון הבא והסתדרה היטב עם ההגשות של הישראלית, שהשיגה שתי נקודות בלבד במשחקון ההגשות שלה ונשברה ל-2:0. טעויות ליד הרשת מנעו מפאר אפשרות לשבור את ונוס, שרשמה משחקון מושלם מבלי שהישראלית הפריעה לה, והאמריקאית עלתה ל-0:3. שתי שגיאות כפולות עלו לפאר ביוקר במשחקון הבא, ופאר חסרת הביטחון שוב נשברה וירדה ל-4:0. המשחקון הראשון של פאר היה דווקא בהגשות של ונוס, כשהגיעה לפינות קשות במגרש ושברה את האמריקאית בדרך ל-4:1. ונוס לא נבהלה, ומיד החזירה בשבירה נוספת משלה, שלישית במספר, אחרי עוד משחקון מושלם, שנמשך עם משחקון נוסף שחתם את סיפורה של המערכה הראשונה, 1:6 לונוס וויליאמס.

פאר אמנם הייתה טובה יותר בפתיחת המערכה השנייה, אבל זה לא ממש עזר לה גם כשהיא עלתה ליתרון במשחקון הראשון, בו נשברה כבר בפתיחה ופיגרה 1:0. גם המשחקון הבא היה בשליטת וויליאמס, שעם ההגשות המוחצות שלה, פאר לא הצליחה להסתדר. פאר סוף סוף נתנה תפוקה במשחקון ההגשות שלה, שמרה לראשונה במשחק עליהן בצורה מושלמת, והורידה ל-2:1. במשחקון הבא פאר השיגה ווינר בפתיחתו, ונעזרה גם ברשת כדי לשבור את ונוס ולהשוות ל-2:2. המשחקון הבא היה הצמוד ביותר, והיתרון עבר בו פעם אחר פעם מצד לצד ולבסוף פאר השלימה את העבודה, שמרה על ההגשות ועלתה ל-2:3. מהר מאוד ונוס הצליחה להשוות ושמרה על משחק צמוד. פאר שוב נשברה בשלב הזה, ופיגרה 4:3 למרות משחק אגרסיבי מצידה. גם המשחקון הבא היה לה לרועץ ולמרות היוזמה שהיא נטלה, היא הפסידה את המשחקון, 5:3. המשחקון הבא, אותו הגישה פאר, היה בשליטתה, והיא הורידה את הפיגור ל-5:4. פאר נלחמה גם במשחקון האחרון, לא ויתרה והייתה נחושה מהקו האחורי, אבל זה לא עזר לה, כשונוס חתמה עם 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully