וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "אני מאושרת, הכול מתחבר לי"

הישראלית מתרגשת מההעפלה לחצי הגמר בדובאי, שם תפגוש את מחזיקת התואר הנוכחית, ונוס וויליאמס (ו', 12:00)

שחר פאר תפגוש מחר (שישי, 12:00) בחצי גמר טורניר דובאי (סך פרסים: 2 מיליון דולר) את המחזיקה בתואר, ונוס וויליאמס, המדורגת חמישית בעולם. הישראלית תנסה לשמור על המומנטום המעולה בו היא נמצאת מול אחת הטניסאיות הטובות בעולם, שזכתה כבר בשבעה תארי גרנד סלאם ו-41 תארי יחידות סך הכול. פאר, שעברה כבר ארבע שחקניות טופ 25 בדרך לחצי הגמר (וויקמאייר, רזאנו, ווז'ניאקי ו-לי), תבטיח לעצמה פרס כספי של 175 אלף דולר ו-620 נקודות דירוג אם תנצח את וויליאמס.

המפגש בין השתיים יהיה אמוציונלי במקצת מפני שבשנה שעברה וויליאמס הייתה הטניסאית שהביעה את מידת הסולידריות הגדולה ביותר עם פאר, לאחר ששלטונות דובאי לא נתנו לא להשתתף בטורניר. גם השבוע שיבחה וויליאמס את פאר, כשאמרה שצריך הרבה אופי כדי להתמודד עם הקשיים איתם מתמודדת הישראלית. פאר, שהתלוננה היום על כך שטרם שיחקה במגרש המרכזי בגלל סידורי האבטחה הקפדניים, תיאלץ שוב לנדוד למגרש מספר 2 גם במעמד המכובד של חצי הגמר.

"אני מנצחת הרבה שחקניות טובות ואני ממש מאושרת מהצורה בה אני משחקת", אמרה פאר אחרי הניצחון על נה לי ברבע הגמר. "הכול מתחבר לי ואני משחקת ממש ממש טוב. אני מקווה להמשיך בדרך הזו". כדי להמשיך בכושר הנפלא שלה, תצטרך הישראלית לעשות דבר שמעולם לא הצליחה: לנצח את ונוס וויליאמס. בשני מפגשי העבר בין השתיים פאר אפילו לא לקחה מערכה, כשהובסה בטורניר ממפיס 2007 בתוצאה 6:3, 6:3 ובמיאמי אשתקד 6:1, 6:1.

פאר התרגשה מאוד מהמעמד אליו הגיעה: "הרבה זמן חלף מאז שהגעתי לחצי גמר בטורניר כל כך גדול". פאר התייחסה גם לכותרות שמלוות את הטורניר שלה בנסיכות הערבית: "המקום היחיד בו הסתכלתי היה האתר הרשמי של ה-WTA, אני לא מסתכלת באתרים אחרים כשאני בטורנירים. אני לא מודעת לכל תשומת הלב, אבל אני מאוד מעריכה את זה", אמרה הטניסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully