וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נשארו חברי אגודה

ערן קוליק סיים את הבכורה שלו ברמת השרון עם 1:1 מול לוד של עוזרו לשעבר ניסן יחזקאל, כשאגודה קאובינה כבש. ק"ש בפסגה

המחזור ה-23 בליגה הלאומית יצא אתמול (שישי) לדרך עם ניצחון 0:3 של עירוני קרית שמונה בחוץ מול מכבי באר שבע. לקבוצה של בן שמעון היה זה ניצחון ליגה חמישי ברציפות והיא הגדילה את הפער מהמקום השלישי לשמונה נקודות, אחרי התיקו של רמת השרון.

במשחק בין שתי הקבוצות החמות של הליגה, ניצחה הפועל אשקלון 1:3 את אחווה עראבה והיא רחוקה שתי נקודות מהמקום ממנו עולים לליגת העל. מכבי הרצליה סגרה משחק רביעי ברציפות בלי לכבוש וסיימה ב-0:0 מול הכח עמידר רמת גן, אבל שיפרה עמדות בעקבות הפסדה של מכבי באר שבע.

היום (שבת) ערך ערן קוליק את הבכורה שלו כמאמן עירוני רמת השרון, ונפרד ב-1:1 מבני לוד של עוזרו לשעבר, ניסן יחזקאל. מאמן אחר שערך בכורה הוא יהודה זגורי, שהפועל ירושלים שלו נפרדה ב-1:1 מנס ציונה.

מכבי באר שבע - עירוני קרית שמונה 3:0

המוליכה המשיכה את הכושר המצוין בו היא נמצאת כשהשיגה את ניצחון הליגה החמישית ברציפות שלה, 0:3 בווסרמיל על מכבי באר שבע, והגדילה את הפער שלה מהמקום השלישי לתשע נקודות, לפחות עד למשחקה של בת ים ביום שני. אם הקבוצה של רן בן שמעון תמשיך ביכולת הנוכחית, היא תטייל בקלות לליגת העל.

הצפוניים עלו ליתרון כבר בדקה ה-11 כשזוראן בלדובלייב המקדוני כבש את שער הבכורה שלו במועדון. אחרי שבע דקות הגדילה האורחת את היתרון משער של תומר סוויסה הלוהט, שכבש את העשירי שלו העונה והרביעי בארבעת המחזורים האחרונים. החלוץ בן ה-21 מוכיח לרן בן שמעון שבהחלט יש עם מי ללכת לליגת העל. עוד לפני הירידה למחצית הצליחה קרית שמונה לעלות ל-0:3 משערו של אלרואי כהן בן ה-20 בדקה ה-40. במחצית השנייה לא הצליחה באר שבע לצמק את התוצאה ובסיום זה 0:3 קליל לקרית שמונה, שמתחילה להריח את החזרה למקום אליו היא כל כך רוצה לחזור. בצד השני אפשר לדבר על מיני משבר לקבוצה של שרון אביטן, לה היה זה הפסד שני ברציפות בתוצאה 3:0.

הפועל אשקלון - אחווה עראבה 1:3

המפגש בין שתי הקבוצות הלוהטות של הליגה הפיק משחק מצוין, בסיומו ניצחה הפועל אשקלון 1:3 את אחווה עראבה. לקבוצה של אורי מלמיליאן זהו ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשגם בהפסד היחיד היא ניצחה 0:2 את עירוני רמת השרון וספגה הפסד טכני אחרי ששיתפה בניגוד לחוק את בריאן מן. עראבה, שהגיעה אחרי חמישה ניצחונות בשישה מחזורים ומרחק נקודה אחת מהמקום השני, תחפש להתקרב לצמרת בשבוע הבא כשתארח את הפועל נצרת עילית.

הפועל אשקלון המשיכה במומנטום הטוב שלה בפתיחת המשחק ועלתה ל-0:1 בדקה ה-13 משער של יוסי ביטון, לו זה היה הראשון העונה. עראבה השוותה אחרי שבע דקות משער של רונן שוורצמן, ששיפר את מאזנו לשבעה כיבושים מפתיחת העונה. המשחק היה מתוח וצמוד עד הדקה ה-70, בה העלה דודו בן שושן ל-1:2. בדקה ה-80 כבשה המארחת עוד אחד כשפריצה של עומרי רון הסתיימה בבעיטה שלו לשער, שנחסמה. הריבאונד הגיעה ליחיאל צגאי המצוין שבעט עם פאלש לפינה הרחוקה - 1:3 להפועל אשקלון.

הכח עמידר רמת גן - מכבי הרצליה 0:0

משחק שהמנצחים הגדולים בו הם כנראה מנחשי הווינר, ששוב לא התאכזבו ממכבי הרצליה שבמשחקיה נכבשו הכי מעט שערים העונה (38 ב-23 משחקים). בניגוד להם, להכח עמידר רמת גן שוב התוצאה פחות טובה, מפני שהיא סגרה משחק רביעי ברציפות ללא שער.

הסגולים אומנם עלו מעל הקו האדום (לפחות עד מחר), אבל יכולים להרגיש אכזבה מפני שלא יכלו לבקש יריבה נוחה יותר מאשר מכבי הרצליה, שנמצאת בכושר רע במיוחד וכבשה רק שער אחד בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. הקבוצה של אריאל שיימן עלתה למקום השמיני בזכות הפרש שערים עדיף משל מכבי באר שבע, שהובסה על ידי קרית שמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עירוני רמת השרון - בני לוד 1:1

ערן קוליק, במשחק החזרה שלו לקווים כמאמן עירוני רמת השרון, לא הצליח לחלץ את קבוצתו החדשה מהמשבר אליו נקלעה. רמת השרון, שנהנתה מהניצחון הטכני שהוענק לה על הפועל אשקלון, לא הצליחה להגיע להכרעה מול בני לוד המשתפרת שסופרת כבר שבעה משחקים ללא הפסד. אורן ניסים העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה השלישית, אבל אגודה קאובינה, שפורח מאז חזר ללוד, איזן בדקה ה-10. קוליק וניסן יחזקאל, מי שהיה עוזרו בקדנציות קודמות בבני לוד ובבני סכנין, מחלקים ביניהם את הנקודות.

הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה 1:1

יהודה זגורי, שפוטר מעירוני רמת השרון, הגיע למשחק הבכורה שלו כמאמן הפועל ירושלים וכבר עשה שינוי קטן. האדומים מהבירה התייצבו למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים ועם ההגנה הגרועה בליגה, אבל הצליחו לעצור את המפולת ושי אהרון, עם שערו ה-15 העונה, כבש בדקה ה-55 שער יתרון. למרות זאת, נס ציונה לא הפסידה שבעה משחקי ליגה ערב המשחק והיא לא התכוונה שזה יקרה הפעם. גאגה צ'קטיאני, שנמצא בכושר כיבוש טוב, השווה בדקה ה-66 וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully