וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות ביקשה למכור שחקנים מחוץ לחלון ההעברות

הגישה בקשה מיוחדת כדי שתוכל לכסות את חובות העתק שלה. המנכ"ל סטורי: "לא רוצים למכור שחקנים, אבל אין לנו ברירה"

פורטסמות, השרויה בבעיות כלכליות קשות, הגישה בקשה יוצאת דופן למכור שחקנים מחוץ לחלון ההעברות וזאת בכדי שתוכל לכסות את חובותיה הגדולים.

על פי דיווחים שונים באנגליה בחודשים האחרונים, פומפי חייבת למס ההכנסה הבריטי כ-7.5 מיליון ליש"ט והיא אף עמדה לדין בבית המשפט העליון, אך הפסיקה בעניין נדחתה ל-1 במרץ. למרות שחלון ההעברות הגיע לקיצו ב-2 בפברואר, המועדון מדרום אנגליה הגיש בקשה מיוחדת למכור כעת. ראוי לציין שבפורטסמות רוצים לא רק להרוויח מדמי ההעברה של שחקנים, אלא גם מחסכון במשכורותיהם השמנות.

מנכ"ל המועדון, פיטר סטורי, סיפר: "כמובן שאנחנו לא רוצים למכור שחקנים נוספים, אבל אין לנו ברירה. אברהם גרנט מאמין שהוא יוכל להשאיר אותנו בליגה, אבל כשזה מגיע לשאלה של הישרדות בליגה או מכירת שחקנים, לצערנו אין ברירה".

על פי חוקי הפרמיירליג, קבוצות הליגה רשאיות לרכוש או לשאול שוערים בלבד בתקופה שבין חלונות ההעברות וגם זאת רק במקרי חירום, אבל בעבר נרשמו תקדימים למקרים דומים לבקשתה של פורטסמות. ב-1997 קיבלה האל סיטי רשות למכור את רוי קארול לוויגאן תמורת 350 אלף ליש"ט, מה שסייע לה להימנע מפשיטת רגל. יחד עם זאת, קארול לא הורשה לשחק בוויגאן עד העונה שלאחר מכן.

לפורטסמות מספר שחקנים בהם הובע עניין גדול לאחרונה מצידן של קבוצות אחרות וביניהם נאדיר בלחאג', קווין פרינס בואטנג, השוער דייויד ג'יימס ומארק ווילסון.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully