וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הנהלת ריאל מדריד פנתה למוריניו

על פי ה"מארקה", הבלאנקוס מעוניינים שהמיוחד יגיע לסנטיאגו ברנבאו בקיץ ומוכנים לשלם 7 מיליון יורו דמי פיצוי לאינטר

מנואל פלגריני צריך להתחיל לדאוג באמת? אחרי שאתמול (חמישי) פורסם שמאמן ריאל מדריד קיבל אזהרה אחרי ההפסד לליון בליגת האלופות כי אם הבלאנקוס לא יעברו את הקבוצה הצרפתית הוא יפוטר, היום מתחילים כבר לצוץ שמות של מועמדים פוטנציאליים להחלפתו.

השם הראשון שעולה, איך לא, הוא של מאמן אינטר ז'וזה מוריניו. על פי ה"מארקה", גורמים בהנהלת ריאל מדריד פנו לסוכניו של המיוחד במטרה למנות אותו למאמן הקבוצה בקיץ הקרוב.

בחוזה של מוריניו, שיפוג רק בעוד שלוש עונות, יש סעיף לפיו הוא יכול לעזוב את הנראזורי תמורת פיצוי של שבעה מיליון יורו. לפי אותו הדיווח, נראה שנשיא ריאל פלורנטינו פרז יהיה מוכן לשלם את הסכום הגבוה כדי להנחית את הפורטוגלי בסנטיאגו ברנבאו.

הנהלת ריאל הציבה אולטימטום לפלגריני

ריאל מדריד ספגה שני כרטיסים צהובים בהפסד המאכזב 1:0 לליון בליגת האלופות, אבל מסתבר שמצבת הכרטיסים המשיכה גם אחרי שהמשחק כבר הסתיים. על פי דיווחים ב"אס", מאמן הבלאנקוס מנואל פלגריני קיבל אזהרה מהנהלת המועדון שלא הייתה מרוצה מהיכולת ומההפסד. האולטימטום שקיבל המאמן הצי'ליאני היה: או שתעבור את ליון, או שתפוטר.

פלורנטינו פרז, אמיליו בוטראגניו, מיגל פרדזה וזינאדין זידאן היו בסטאד דה ז'רלאן והתאכזבו מאוד ממה שראו. אפילו המנהל הטכני של המועדון, חורחה ולדאנו, שתמיד הגן על פלגריני ושמר עליו מפני התקשורת המקומית, הביע את אכזבתו: "השגנו תוצאה רעה במשחק רע", אמר אחרי המשחק.

חברי ההנהלה מתחו ביקורת על הרכבתו של מחמדו דיארה על חשבונו של לסאנה דיארה, שצהוב היא מונע ממנו לשחק בגומלין. מסתבר שלא רק בהנהלה זועמים, אלא גם חלק מהשחקנים עצמם שטענו לכאוס במרכז השדה אחרי שפלגריני העלה בהרכב את דיארה, צ'אבי אלונסו ואסטבן גראנרו.

עבור פלגריני זוהי אזהרה שנייה שהוא מקבל מהנהלת הבלאנקוס, אחרי ש"זכה" לאחת כזו אחרי התבוסה המביכה 4:0 לאלקורקון מהליגה השלישית בגביע הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully