וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: החלפת הרכב? שלם את המחיר

וולבס נקנסה ב-25 אלף ליש"ט על שביצעה 10 שינויים בהרכב מול מנצ'סטר יונייטד ב-16 בדצמבר, ועברה על כללי הפרמיירליג

העונה האנגלית ארוכה, זה לא סוד. על כן, חלק מקבוצות הפרמיירליג נוהגות לבצע רוטציות מסוימות במהלך השנה, אלא שמה שקבוצת וולבס עשתה לפני חודשיים היה מוגזם לגמרי, והבוקר (חמישי) היא גם משלמת את המחיר על כך.

כזכור, ב-16 בדצמבר ביצע מאמן וולבס, מיק מקארתי, עשרה שינויים, לא פחות, בהרכב קבוצתו למשחק מול מנצ'סטר יונייטד, שהסתיים ב-3:0 קליל לשדים האדומים. המאמן האירי הצדיק את מעשיו ואמר שהוא חייב לנצל את כל הסגל שלו על מנת להתמודד עם עומס המשחקים של קבוצתו, כשלמועדון חיכה קרב תחתית מול ברנלי (אותו ניצחו, אגב, 0:2), מספר ימים לאחר ההפסד ליונייטד. עם זאת, שאר הליגה לא ראתה במעשה אקט אצילי במיוחד, וארסן ונגר, שלעולם לא מפחד להגיד את דעתו, אמר כי "וולבס פגעה באמינות של הפרמיירליג".

יממה אחרי שהעלה הרכב כמעט חדש לגמרי הודיעה הנהלת הליגה כי תבחן את מעשיו של מקארתי, ותשקול לפעול כנגד המועדון. חודשיים לאחר מכן גם הגיע העונש, כשהבוקר החליטה הנהלת הפרמיירליג לקנוס את הקבוצה ב-25 אלף ליש"ט, בטענה שקבוצת התחתית עברה על כללי הליגה, בכך שלא הציבה קבוצה חזקה כפי שהיתה יכולה.

מאמן וולבס, מיק מקארתי, אמר בתגובה לעונש: "אני מקבל את החלטת הליגה. הכוונה שלי לא היתה לעבור על החוקים, רק לבחור קבוצה שהיתה במצב הטוב ביותר להשיג תוצאה. אני שמח שהעניין נסגר". מנהל המועדון, ג'ז מוקסי, הוסיף: "כמובן שאנחנו מאוכזבים, אבל אנחנו מכבדים את ההחלטה ואני מקווה שזה יהווה נורת אזהרה לשאר המועדונים בליגה, ולא יהיה מקובל בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • וולבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully