וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "רוני יכול לשמור על הכושר הזה עד יולי"

קשר מילאן החמיא לחברו לנבחרת אנגליה, ולדעתו החלוץ ימשיך להפציץ גם במונדיאל: "הוא אחד הסקוררים הגדולים בעולם"

כבר יומיים עברו מאז ההצגה הענקית של ווין רוני בסן סירו, ויש שעדיין מתקשים להירגע. דייויד בקהאם, שראה את חברו לנבחרת אנגליה מוביל את מנצ'סטר יונייטד לניצחון חוץ, 2:3 גדול באיטליה על מילאן, הוא אחד מהם. "בלי שום ספק, הוא אחד הסקוררים הגדולים בעולם ותמיד אמרתי את זה עליו. אם הוא ימשיך כך, יונייטד תצליח עוד יותר משהיא מצליחה כעת".

"אני מקווה שהוא יהיה מועמד לתואר שחקן השנה וכדור הזהב. אשמח לראות אותו זוכה בכל תואר אפשרי", המשיך בקהאם. "ראיתי אותו מגיל צעיר. שיחקתי בבכורה שלו באנגליה וראיתי אותו מבקיע ברמות הכי גבוהות. זה מדהים לראות". הקשר האנגלי הוותיק אף מאמין כי חלוץ יונייטד יוכל לשמור על הכושר הזה גם עד הקיץ, והגביע העולמי בדרום אפריקה. "הוא לא יישחק, כי הוא מוכן לכל משחק. זה לא משנה כמה משחקים הוא משחק, הוא יהיה מוכן להכל. הוא יכול לשמור על הכושר הזה עד יולי, הוא רק בן 24".

"הוא שומר על עצמו ועובד קשה. הצורה בה הוא משחק על כר הדשא היא אותה צורה בה הוא מתאמן, ולכן הוא כל כך טוב". על פי בקהאם, האהדה וההערצה כלפי החלוץ האדיר הגיעה גם לאיטליה: "מסתכלים עליו כשחקן מצוין כאן. מה שאכפת לאיטלקים זה האם הוא עושה את הדברים הנכונים ומבקיע שערים. זה מה שהם רואים. האיטלקים ואוהדי מילאן אוהבים אנשים שעובדים קשה".

לבסוף, התייחס בקהאם לסיכויים של קבוצתו באולד טראפורד, במשחק הגומלין, ואמר: "לא חשוב אם המשחק חצי גמור או שנותרו עוד שתי דקות, שחקני יונייטד גדלו להאמין שהם יכולים לנצח - אפילו אם נותרה דקה, אבל ההתמודדות לא גמורה. אנחנו יודעים כמה קשה זה יהיה כי אף אחד לא מקבל מתנות באולד טראפורד. נעבוד קשה ואם נשחק טוב, יהיה לנו צ'אנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully