וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מקגריידי עבר לניו יורק

רשת ESPN מדווחת על טרייד ענק, במרכזו יעבור האולסטאר הדועך לתפוח הגדול. יוז יגיע לסקרמנטו, גם קארל לאנדרי

לאורך השבועות האחרונים ברור היה כי זה רק עניין של זמן עד שטרייסי מקגריידי יעזוב את יוסטון וימצא בית חדש. הערב (חמישי), מדווחת רשת ESPN כי הבית הזה יהיה ניו יורק. על פי הדיווח האולסטאר הדועך יעשה את דרכו לתפוח הגדול בעסקה משולשת שתכלול גם את סקרמנטו.

במסגרת העסקה המשולשת מקגריידי יעבור לניקס ביחד עם סרחיו רודריגז מסקרמנטו. יוסטון תקבל את קווין מרטין, ג'ורדן היל וג'ארד ג'פריס וסקרמנטו תנחית אצלה את קארל לאנדרי, ג'ואי דורסי ולארי יוז.

מאז שחזר מהפציעה קווין מרטין לא ממש הצליח להשתלב בסקרמנטו החדשה, ועל אף שראשי הקינגס הקפידו להצהיר כי הם לא יעבירו את השוטינג גארד הדקיק על מנת לנסות ולתת לשיתוף הפעולה שלו עם טייריק אוואנס לעבוד, הבוקר מתקבלת תמונה אחרת. אחרי שנתיים מצוינות בשורות סקרמנטו, העונה מעמיד מרטין 20 נקודות לערב ועל אף אחוזי הקליעה הנמוכים, לאורך השנים האחרונות הוא היה נחשב לאחד הסקוררים היעילים בליגה.

על מנת להשיג את היעילות הזאת יוסטון, כאמור, מוותרת על החוזה הנגמר העצום של טרייסי מקגריידי. השוטינג גארד הדועך מחזיק בחוזה של 23 מיליון דולר לעונה הנוכחית, ובקיץ הוא יהיה שחקן חופשי. מקגריידי שותף העונה בשישה משחקים בלבד בממוצע של פחות משמונה דקות לערב, בעוד בעונה שעברה, קצת לפני שנפצע ולא חזר לפלייאוף הוא הספיק לשחק ב-35 משחקים, ולקלוע 15.6 נקודות לערב.

"אני מעריך את זה שסקרמנטו נותנת לי ללכת לקבוצת פלייאוף בשלב הזה של הקריירה שלי", אמר קווין מרטין . "בעבר הייתי הבחור הצעיר שמשחק עם הגדולים. עכשיו אני הגדול שמשחק עם הצעירים, ואתן להם להתפתח".

ווסטפאל: "הובכנו"

לפני פגרת האולסטאר רשמה סקרמנטו שני ניצחונות חוץ מתוך שלושה משחקים במזרח, ויצאה אופטימית לימי המנוחה. חידוש הליגה מצא את הקינגס ישנים. אחרי ההפסד הביתי לבוסטון יצו עמרי כספי וחבריו לאוקלנד, קליפורניה, למשחק נגד גולדן סטייט וספגו תבוסה כואבת 130:98.

סקרמנטו השאירה את משחק ההגנה בבית, ספגה 72 נקודות במחצית הראשונה, ולא מצאה דרך לעצור את סי.ג'יי ווטסון, שרשם ערב בלתי נשכח של 40 נקודות. כספי פתח בחמישיית הקינגס, שיחק 29 דקות, בהן תרם 11 נקודות (5 מ-11 מהשדה, 1 מ-1 מהשלוש), 7 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חסימה, חטיפה ואיבוד. זה היה ההפסד ה-36 של סקרמנטו העונה, לעומת 18 ניצחונות. גולדן סטייט שיפרה את מאזנה ל-15 ניצחונות לעומת 38 הפסדים.

כספי פתח בחמישייה ועלה על לוח הקלעים קצת יותר מארבע דקות לאחר ג'אמפ הפתיחה עם סל בצבע. בהמשך הוסיף חמש נקודות רצופות וסיים את הרבע עם 7 נקודות, אולם גולדן סטייט הוליכה בתום 12 דקות 29:30 בזכות 14 נקודות שקלע סי.ג'יי ווטסון ברבע הראשון. את הרבע השני פתח כספי על הספסל, ונכנס כמחליפו של גרסיה, 7:51 דקות למחצית. כספי החטיא שתי זריקות ויצא כעבור כשלוש דקות וחצי. בשלב הזה גולדן סטייט פירקה את הגנת הקינגס, קארי קלע 15, ווטסון סיים את המחצית עם 23 והווריורס הוליכו במחצית 45:72.

כספי עלה בחמישייה ברבע השלישי, ופתח אותו באיבוד כדור. יכולתו ההתקפית של טייריק אוואנס השאירה את הקינגס על סביבות מינוס 30. בסיום הרבע השלישי גולדן סטייט הוליכה 76:107. כספי פתח גם ברבע הרביעי, וקלע את הסל הראשון של הקינגס. בהמשך הוסיף ג'אמפ ופיטם את ספנסר הוז, אבל עד לבאזר חוו שתי הקבוצות גארבג'-טיים, אותו ניצל ג'ייסון תומפסון לשיפור הסטטיסטיקה האישית שלו. בסיום הווריורס הביסו את הקינגס 98:130.

טייריק אוואנס הוליך את קלעי הקינגס עם 17 ו-10 אסיסטים, דונטה גרין הוסיף 15, כספי תרם 11, כמו גם ספנסר הוז. קווין מרטין קלע 10 ב-4 מ-9 מהשדה. סי.ג'יי ווטסון הצטיין בשורות גולדן סטייט עם 40 (16 מ-23 מהשדה) והוסיף 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אנטוני מורו חגג בשורות הווריורס עם 25 וסטפן קארי הוסיף 24. סקרמנטו נקלעה לערב קליעה איום כשרשמה 5 מ-18 מחוץ לקשת (28 אחוז) וקלעה ב-42 אחוז מהשדה. הקינגס איבדו 17 כדורים לעומת 9 בלבד של הווריורס, וראו את יריבתם קולעת ב-51 אחוז מהשדה, כולל הפצצה מחוץ לקשת בדמות 12 מ-24.

מי שביטא היטב את רגשות הקינגס אחרי התבוסה הכואבת היה מאמנם, פול ווסטפאל. "יש לי תור לרופא שיניים מחר, ואם אלך בלי הרדמה בוודאי ארגיש טוב יותר משאני מרגיש עכשיו. הובכנו. גולדן סטייט שיחקה מצוין, הם היו פנטסטיים". טייריק אוואנס דיבר על חוסר הוודאות בקבוצה, עם קריצה ברורה לעסקת קווין מרטין, והוסיף: "אני חושב שזו חלק ששיחקנו כפי ששיחקנו, שחקנים דאגו שיעבירו אותם, זה מה שקורה לפני סגירת חלון הטריידים".

(עדכון ראשון: 7:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully