וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "ספגנו שערים של ילדי בית ספר"

גם פברגאס המום מהשערים שספגה ארסנל ב-2:1 מול פורטו, אך ונגר מתעקש: "השופט אשם". גם פיורנטינה טוענת: "נשדדנו"

ארסן ונגר לא יודע אם לצחוק או לבכות. מצד אחד, ארסנל שלו הפסידה אתמול (רביעי) 2:1 לפורטו בפורטוגל במסגרת המשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, תוך שהיא סובלת משגיאות שערורייתיות בהגנה וסופגת שני שערים מצחיקים. מנגד, גם ונגר יודע שהוא יצא יחסית בזול, ועם הרכב כל כך חסר במגרש כל כך קשה, פיגור 2:1 הוא לא דרמטי, וש-0:1 קטן באיצטדיון האמירויות עוד שבועיים יספיק לתותחנים.

ססק פברגאס נשאל על השער השני שספגה קבוצתו, שהגיע אחרי שההגנה של התותחנים חלמה, ואיפשרה לפורטו להוציא כדור חופשי ברחבה באין מפריע. "לא יודע אם זה היה חוקי", אמר ססק, "אין לי מושג. אולי כשחקן הייתי נוהג באותה צורה. זה שער של ילדים בבית ספר, מה אפשר לעשות עם זה? אין, אין על מה להתלונן".

ארסנל נקלעה לפיגור מוקדם (שגם הוא היה משער מיותר ומטופש, הפעם באשמתו המלאה של השוער פביאנסקי, שהשמיט פנימה), אך הצליחה להשוות. השער השני כבר שבר אותם. "אחרי השער השני כבר קרסנו", אמר פברגאס בסיום, "אולי אנחנו יותר מדי רכים בחלק הזה של המשחק, כי לפעמים שאנחנו סופגים שער, אנחנו לא חזקים מספיק כקבוצה כדי להרים את עצמנו חזרה מהרצפה. זה מה שקרה, למען האמת. לא היה לנו מספיק אנרגיות להתרומם ולהתאושש, אבל עד לשער השני שספגנו, אני חושב שהיה לנו משחק די טוב".

ארסן ונגר בחר להאשים את השופט בשער המוזר שספגה קבוצתו, ולא את ההגנה שלו. "אתה לא יכול לאפשר לשחקנים לנהוג ככה", אמר על ההחלטה של השופט לאפשר לשחקני פורטו לשחק מהר מבלי לחכות שההגנה תסתדר, "אי אפשר להתגונן ככה כנגד בעיטה לא חופשית. השופט חייב היה לתת לנו זמן לארגן חומה. זו גם בכלל לא הייתה מסירה אחורה לשוער, אבל אז השופט דחף את השוער מהמקום, ונתן את הכדור לשחקן פורטו כדי שיבקיע. תשאלו אותו אתם למה הוא החליט לנהוג ככה". אגב, מדובר בשופט השבדי מרטין הנסון, שאישר את השער של נבחרת צרפת מול אירלנד בזכות נגיעת היד המפורסמת של תיירי הנרי.

מאמן פורטו, מנגד, ניסה לנחם את ונגר. "זה קורה לכל המאמנים, וזה קרה גם לי פעם", אמר ז'וסוואלדו פריירה, "אנחנו לא יודעים על מי לכעוס, על השופט או על השחקנים. השער היה חוקי, והחוק מאפשר אותו. זה היה מהלך אינטליגנטי של השחקן שלי, והוא העניק לנו ניצחון הוגן שבהחלט הגיע לנו". פריירה לא החמיץ את ההזדמנות לעקוץ את ונגר והוסיף: "'פרופסור' ונגר כועס, אבל ארסנל ניצחה משחק נגד צ'לסי ב-2004 בדקה האחרונה, בדיוק באותה דרך ובאותה בעיטה חופשית, אז חייבים לזכור מה קרה. זה קורה לכל המאמנים, זה קרה גם לי".

ומה לגבי שער החוץ שהבקיעה ארסנל? "התוצאה אומנם טובה לארסנל, אבל אני בטוח שגם אנחנו נצליח להבקיע בלונדון, כך שהכל פתוח", אמר פריירה.

שחקן ארסנל, סול קמפבל, מאוכזב. GettyImages
באמת, מה יש להגיד?/GettyImages

פיורנטינה: גנבו אותנו

רגשות מעורבים יש גם בפיורנטינה. מצד אחד, בקבוצה בוודאי מתעודדים מהיכולת הלא רעה, שכמעט הצליחה להוציא תיקו מול באיירן מינכן. מנגד, הוויולה ראו איך שער של קלוסה מנבדל ברור מכריע את המפגש בדקות הסיום, קובע 1:2 למארחת ומונע מפיורנטינה הפתעה גדולה, בהתחשב בכושרן של הקבוצות.

קשר פיורנטינה ריקרדו מונטוליבו תקף בסיום את השופט הנורבגי טום הנינג אוברבו (שכזכור, אחראי גם על השיפוט השערורייתי בחצי הגמר המפורסם אשתקד בין צ'לסי לברצלונה), ואמר: "שיחקנו את המשחק שרצינו לשחק, אבל אז קרו דברים שממש עצוב לראות אותם בשלבים כל כך מתקדמים של ליגת האלופות.

"אפילו אני ראיתי את הנבדל מהספסל, וזה ממש מתסכל ששדדו אותנו ככה. כמובן שאנחנו עדיין בתמונת ההעפלה, אבל יכולנו להיות במצב הרבה יותר טוב בלי השגיאות של השופטים".

מאמן פיורנטינה צ'זארה פראנדלי אמר ש"זה היה אופסייד ברור. הקוון היה רחוק, רחוק מדי מהאירוע, אבל אנחנו צריכים לקבל את זה. נתנחם בזה ששיחקנו משחק ליגת אלופות מצוין".

גם לואי ואן חאל לא הכחיש שקבוצתו יצאה בנס עם ניצחון. "אכן, בהחלט היה נבדל", אמר מאמנה ההולנדי של באיירן, "מצד אחד היה לנו מזל גדול עם השער הזה, אך מצד שני סבלנו מחוסר מזל כשהחמצנו שלושה ארבעה מצבים מצוינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully