וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך אפשר לשחק כל כך טוב בכאלה תנאים?"

גם ונוס וויליאמס משבחת את שחר פאר, שממשיכה לנצח בדובאי למרות המגבלות. המסע ייגמר ברבע הגמר מול נה לי (12:00)?

אין שום סיבה להיות נחרצים ונלהבים יתר על המידה, עולמם של ספורטאים מאופיין בעליות וירידות בלתי נמנעות, אך באמצעו של חודש פברואר, כשעונת הטניס נמשכת כבר חודש וחצי, נדמה שניתן לומר זאת בפה מלא: שחר פאר חוזרת לימיה הגדולים.

בדבר אחד אין ספק, את העונה הזו היא פתחה בצורה נפלאה, עם מאזן 4:11. כזכור, היא הגיעה לחצי הגמר באוקלנד, לגמר טורניר הובארט, עלתה לסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה, לסיבוב השלישי בטורניר פאריס, ואחרי שגברה היום (רביעי) בטורניר דובאי על המדורגת שלישית בעולם, קרולין ווז'ניאקי, ועלתה לרבע הגמר בטורניר היוקרתי - אין ספק שהציפיות שלנו מהישראלית רק עולות.

מחר ב-12:00 בצהריים תעלה פאר (22 בעולם) למגרש מספר 1 לרבע הגמר של טורניר דובאי למשחק קשה מול נה לי הסינית, המדורגת 10 בעולם, כשהישראלית נהנית מכושר מצוין ויודעת שהיא בהחלט מסוגלת לנצח. פאר אומנם כבר הבטיחה לעצמה פרסי זכייה של 40 אלף דולר ו-225 נקודות דירוג, שתעלה אותה עוד כמה שלבים בדירוג - אבל אחרי שכבר גברה בדובאי על טניסאיות כמו וירג'ין רזאנו (24 בעולם), ינינה וויקמיאר הבלגית (15 בעולם) וקרולין ווז'ניאקי (כאמור, 3 בעולם), היא לא מסתפקת ברבע הגמר, ונדמה שגם הסינית היא בהחלט משוכה אפשרית.

הבעיה היא שגם נה - שהגיעה בתחילת השנה לחצי הגמר באליפות אוסטרליה - פתחה את העונה בצורה משכנעת, כשהמאזן שלה מול הישראלית עד עתה הוא 0:2 (גברה על פאר בדוחא ב-2008 ובאליפות ארה"ב באותה השנה). הסינית לא נרתעת מנחישות ועקשנות, כי תכונות אופי אלו מאפיינות גם את משחקה. מנגד, ווז'ניאקי, שלא מצאה תשובות ליכולת של הישראלית, סיפרה היום כי "פאר שיחקה ממש טוב, ממש ממש טוב, היא שינתה את הקצב, תקפה כל הזמן והלכה קדימה", ואם פאר תמשיך ככה גם מול הסינית, הרי שמצפה לנה משחק לא פשוט מול טניסאית קשוחה ועיקשת.

כמובן שלא נשכח את הדבר שהכי מעורר מוטיבציה בפאר ובאוהדיה, וזאת האווירה בדובאי. פאר אומנם אומרת שהיחס אליה חמים, אך האמת היא שהיא מבודדת בבית המלון, מתאמנת לבדה בגלל מגבלות האבטחה, משחקת אך ורק במגרש 1 הצדדי, מוקפת ב-16 שומרי ראש וחיה בתחושה שהיא אינה רצויה במקום. על אף שפאר טוענת, ובצדק רב, שלפני שהיא מייצגת את ישראל - היא מייצגת אך ורק את עצמה, נדמה שבאווירה עוינת שכזו, גם היא לא יכולה להתעלם מהיותה יהודייה וישראלית, וככזו היא שגרירתנו ולא נותרת לנו ברירה אלא להחזיק לה אצבעות.


לפני שנה, כזכור, ונוס וויליאמס הייתה מהבודדות מבין הטניסאיות בסבב שתקפו את ההחלטה של אנשי דובאי שלא לשתף את פאר בטורניר. עכשיו ונוס משבחת את פאר: "היא פשוט אמיצה, יש לה אופי חזק. אני לא יכולה לדמיין אותי בנעליה. אני לא יכולה להבין איך אפשר לשחק כל כך טוב בכאלה תנאים. יש לה הרבה אומץ לב, ואני לא חושבת שיש עוד שחקנית בסבב שתצליח להתמודד עם מה שעובר על פאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully