וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון פנאתינייקוס עדיין שולטת

האלופה נקמה במארוסי על ההפסד ביורוליג, עם 68:82 11 להלפרין בניצחון אולימפיאקוס על פאוק. גם בלאט במנצחים

המחזור ה-17 בליגה היוונית יצא הערב (רביעי) לדרך כשבמוקד, כרגיל, המירוץ בפסגה של פנאתינייקוס ואולימפיאקוס. הערב, המשחק המרכזי הפגיש את אלופת אירופה עם מי שמתיימרת להיות הצלע השלישית במירוץ, מארוסי, אלא שבסיום פנאתינייקוס השיגה ניצחון חשוב, 68:82. כזכור, עד כה בשלב הטופ 16 פנאתינייקוס היא הקבוצה המאכזבת ביותר, בעוד מארוסי היא אחת המפתיעות שבהן, ובאירופה אף הצליחה לנצח את הירוקים של אובדרוביץ'. אלא שהערב זה היה סיפור אחר, כשמרכוס הייסליפ, שהצטרף לא מזמן לשורות קבוצת הפאר מאתונה, הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 15 נקודות. ואסיליס ספאנוליס הוסיף 14, וניקולה פקוביץ' 12.

עבור אולימפיאקוס זה הלך קצת יותר קל, כאשר הקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס הפציצה 33 נקודות כבר ברבע הראשון, על מנת לקבוע את הטון לשארית המשחק מול פאוק סלוניקי. זה נגמר ב-72:92 לזכות האדומים מפיראוס, שנהנו מ-13 נקודות של ג'וש צ'ילדרס ולינאס קלייזה. יותם הלפרין הוסיף 11 נקודות ב-26 דקות, בעוד ניקולה וויצ'יץ' תרם 10. פנאתינייקוס, עם זאת, ממשיכה להוליך את הליגה היוונית עם מאזן של 1:16, בעוד אולימפיאקוס נמצאת משחק אחד מאחוריה, עם 2:15.

מי שלא ממש נמנית על חבורת הצמרת היא אריס סלוניקי של דייויד בלאט, שניצחה הערב 83:97 את האחרונה בטבלה, איליסיאקוס. אריס נהנתה מרבע שלישי מצוין וממשחק גדול של ג'רמי ריצ'רדסון, שהפציץ 30 נקודות באחוזים מצוינים. גם מיכאליס קקיוזיס נתן משחק טוב, עם 16. לאחר הניצחון אריס עומדת על מאזן של 8 נצחונות ו-9 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully