וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני נקנס ב-2,000 שקל, יעמוד על הקווים בדרבי

17.2.2010 / 20:31

מאמן מכבי תל אביב רק נקנס על התנהגותו מול נתניה בגביע. שטראובר מחכה לדרבי: "רוצים לגרום תחושת גאווה לאוהדים"

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר
עריכה: גדי וינסטוק

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל פסק הערב (רביעי) קנס בסך 2,000 שקל למנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, שעמד לדין בעוון התנהגות בלתי הולמת ולאחר שהורחק ממהלך משחקה של הקבוצה נגד מכבי נתניה בגביע. משמעות הדברים היא שנמני לא ספג עונש הרחקה ולכן יוכל לעמוד על הקווים בדרבי הגדול מול הפועל תל אביב, שייערך ביום שני הקרוב בבלומפילד.

ובעוד הפועל תל אביב חושבת על הקור הרוסי ועל המשחק בקאזאן, ביריבה העירונית מסתכלים רק על הדרבי. באימון הבוקר נזכר נמני בהרגשה של ניצחון במשחק הגדול של העיר. "לנצח בדרבי זו תחושה טובה מאוד", אמר מאמן הצהובים לפני אימון היום (רביעי). "אם יש תחושה מצוינת אחרי ניצחון רגיל, אחרי ניצחון בדרבי ההרגשה עוד יותר טובה. אנחנו מקווים קודם כל שהפצועים יחלימו ויחזרו לשחק כמה שיותר מהר. צריך להתעסק במי שנמצא ולא במי שלא, אנחנו מאמינים באלה שכן נמצאים כאן, סומכים עליהם ובטוחים שמי שישחק יעשה את שלו".

נמני נשאל על ההשוואה בין הרמה של קבוצתו לזו של הפועל תל אביב והשיב: "אני לא עושה השוואות לקבוצות אחרות. גם לפני המשחק נגד מכבי חיפה הועלתה אותה שאלה וניצחנו במשחק הזה. אין לי תשובה, את התשובות השחקנים יתנו על המגרש במשחק עצמו. לא הוגן מבחינתי להסתכל על מה שקורה בקבוצות אחרות. גם אם ננצח, אני לא חושב שזה סוף הסיפור לגבי המקום השני. ניצחון במשחק הזה יעשה טוב לאחת הקבוצות, זה בטוח".

האם רצף הניצחונות נותן ביטחון או שם לחץ על כתפי השחקנים? "המטרה שלנו היא להתקדם כל הזמן. על אותו דבר היינו צריכים לענות גם אחרי שני ניצחונות ואחרי ארבעה ניצחונות. אנחנו מבחינתנו רוצים להמשיך את הרצף וכל הזמן להרגיש שאנחנו במגמה של התקדמות וכך אנחנו אכן מרגישים".

שטראובר: "ההכנה הנפשית זהה, לא צריך לשנות כלום"

הבלם רונאלד ראלדס עדיין בספק לקראת הדרבי. ראלדס, שסובל ממתיחה ברצועת הברך, ערך היום אימון חלקי בלבד ורק אם תהיה הטבה במצב הפציעה הוא ילקח בחשבון לקראת הדרבי. המגן רוני גפני קיבל מנוחה כדי להקל בעומס וערך אימון ריצה בלבד. החלוץ עמנואל מאיוקה, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, ערך אף הוא אימון ריצה קל והוא לא יהיה בסגל לדרבי.

הנהלת המועדון, שהודיעה כבר לפני מספר שבועות כי הדרבי הקרוב יוקדש לשחקן הקבוצה בעבר מני לוי, שהתמוטט במשחקה של הקבוצה לפני שמונה שנים נגד בית"ר ירושלים בטדי, הזמינה למשחק את משפחתו של לוי, שתהיה אורחת הכבוד במשחק.

שוער מכבי תל אביב, לירן שטראובר, התראיין לגבי ההכנות והמוכנות של הצהובים לקראת הדרבי בשבוע הבא. "אנחנו מתכוננים טוב, רוצים לנצח את הדרבי", אמר השוער. "כמו בכל דרבי, גם השנה בדרבי הראשון רצינו לנצח וזה לא הסתדר לנו אבל עכשיו זה סיפור אחר. אנחנו קבוצה שונה ממה שהיינו בתחילת העונה, התחזקנו הרבה יותר, התחברנו הרבה יותר, אנחנו משחקים אחד בשביל השני, נהנים אחד מהשני ואני מקווה שכל הדברים האלה יתחברו ביחד ביום שני לניצחון".

השוער נשאל האם רצף הניצחונות נותן ביטחון או שם לחץ על כתפי השחקנים: "אני לא מכיר את המושג לחץ בכדורגל, להיפך. רצף של ניצחונות נותן ביטחון לשחקנים, נותן לנו אמונה ורצון להמשיך הלאה את הדרך שהתחלנו בה". על תחושת הניצחון בדרבי, אמר: "אני חושב שמעל לעובדה שזה משחק רגיל על שלוש נקודות, כמו שאבי נמני ציין בשבוע שעבר, יש כאן ערך מוסף של הקהל והתגובות שאתה מקבל במהלך כל השבוע אחרי ניצחון בדרבי. זו הגאווה של האוהדים להסתובב בעיר ואתה פשוט גורם לכל כך הרבה אנשים תחושת גאווה. זו המתנה הכי גדולה שאפשר לקבל ממשחק כדורגל. אני באופן אישי הרגשתי אושר, כמו בכל ניצחון. בשבילי זה ניצחון עם המון יוקרה, אבל זה ניצחון שמוקדש ומוענק לקהל".

לשאלה אם יש הכנה נפשית שונה לקראת הדרבי, הוסיף שטראובר: "לא צריכה להיות התכוננות שונה, ההכנה צריכה להיות זהה למה שאנחנו עושים בכל שבוע ושבוע, בין אם זה משחק נגד הפועל רמת גן או אם זה דרבי. לא צריך לשנות כלום. אם משהו הולך טוב אז למה לשנות?. אני לא מתעסק באילוצים של הפועל תל אביב, אנחנו מבחינתנו מתכוננים למשחק ולא מסתכלים על דברים טפלים".

עדכון ראשון: 12:02

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully