וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "אולי אבקש סידור כזה גם בשאר הטורנירים"

הישראלית נשמעה מרוצה מהאבטחה סביבה בדובאי, שמאלצת אותה להישאר בבידוד והוסיפה: "הכל יכול לקרות מול ווז'ניאקי"

בעוד שאנשי האבטחה בדובאי עוסקים באבטחתה הצמודה של שחר פאר, הטניסאית הישראלית עושה חיים בטורניר היוקרתי באיחוד האמירויות. היום (שלישי) דילגה פאר לשמינית הגמר עם 2:6, 2:6 חלק על וירג'ין רזאנו הצרפתייה, ומחר (10:00 שעון ישראל) מחכה לה קרב קשה מול קרוליין ווז'ניאקי, הדנית שהדיחה אותה בסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה בחודש שעבר.

התקשורת המקומית לא מפסיקה לדווח על אורח החיים שנכפה על פאר בעקבות האבטחה סביבה, שמאלץ אותה להישאר מבודדת מהציבור מסיבות בטחוניות, אך המדורגת 22 בעולם הודתה שלא מדובר בחוויה שלילית עבורה: "התרגלתי לזה, למען האמת זה די נחמד", אמרה פאר. "אולי אני אתחיל לבקש לארגן לעצמי סידור כזה גם בשאר הטורנירים, כי כאן יש לי זמן לעצמי, חדר הלבשה נפרד, וכולם נחמדים אליי ודואגים לי".

"אני מרגישה בטוחה לגמרי", המשיכה פאר. "אני לא מפחדת בגלל שכבר שיחקתי בדוחא בשנה שעברה ומאוד נהנתי. העובדה שלא קיבלתי ויזה לדובאי בשנה שעברה הכאיבה לי, ואני מאושרת לקבל תמיכה מקיר לקיר השנה, כשכולם כאן הבינו שאין מקום לתופעות כאלו בספורט". לקראת המפגש מול ווז'ניאקי, שגברה עליה בשלושת משחקי העבר ביניהן, אמרה פאר: "היא מדורגת שלישית בעולם, אבל אני משחקת היטב, ואני מאמינה שאם אמשיך כך מחר הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully