וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז מרקוביץ' חתם בהפועל חולון

16.2.2010 / 19:19

הסנטר הובא בתחילת העונה כשחקן מוביל לראשון לציון, אך הצדדים נפרדו בהסכמה ומרקוביץ' ינסה להציל את חולון מירידה

ארז מרקוביץ' חתם הערב (שלישי) בהפועל חולון. הסנטר בן ה-31, שלא זכה לדקות משחק רבות במכבי ראשון לציון מאז שהצטרף לקבוצה הקיץ, ינסה לפתוח דף חדש במדי מחזיקת הגביע, המשוועת לחיזוק ישראלי שיסייע לה במאבקי התחתית אליהם נקלעה. מרקוביץ', בוגר מחלקת הנוער של ראשון לציון, הגיע אליה אחרי ארבע עונות בהפועל ירושלים, ולפני כן עבר גם בעירוני רמת גן, מכבי רחובות, עירוני אשקלון, עירוני נהריה וראסינג פאריז. ב-13 משחקים העונה רשם מרקוביץ 3.8 נקודות ו-2.9 ריבאונדים בלבד למשחק.

בראשון לציון הסבירו את העזיבה של מרקוביץ' כהחלטה משותפת: "זה היה החלטה של שני הצדדים, זו החלטה שבאה בכוונת טובות. כשרצינו להתחזק בקו הקדמי חיפשנו שחקן שיוכל לשחק ביחד עם מרקוביץ', אבל לא מצאנו שחקן כזה והבאנו את ארון מגי והשילוב ביניהם קצת גדול על הליגה שלנו. קצת התחשבנו במרקוביץ' שרצה עוד דקות משחק והחלטנו לתת לו לשחק במקום אחר. אנחנו כעת עובדים להביא זרים גבוהים".

בימים האחרונים הוצע לראשון לציון מריו אוסטין, ששיחק בעבר בהפועל ירושלים, אך פערים בכושרו של השחקן ובשכר מונעים בשלב זה את הבאתו. שמות נוספים שעלו הם קימאני פרינד, שחקנה של ירושלים לשעבר, איירה ניובל מבני השרון ומארק וורתינגטון קפטן נבחרת אוסטרליה.

בחולון שמחו לקבל חיזוק בדמותו של מרקוביץ', שיחל להתאמן מחר בקבוצה וישחק כבר ביום שבת מול הפועל ירושלים. מי שעשוי להיפגע מהמהלך הוא הפורוורד יוני ניר שנותן עד כה עונה מצוינת. בקבוצה מודאגים ממצב ברכו של דווין מיטשל שנפצע במשחק האימון בו הפסידה חולון 68:67 לעירוני נהריה אמש. מיטשל יעבור בדיקת MRI ולאחריה תוכל חולון לגלות כמה זמן ייעדר מהמגרשים. כ-300 מאוהדי הקבוצה מתכוונים לעלות לירושלים ולתמוך בשחקנים. עד עתה קיבלו אוהדי חולון 100 כרטיסים כשבירושלים אמורים להחזיר מחר תשובה על כמות כרטיסים נוספת שביקשו הסגולים מחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully