וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: חילוף מנצח, חילוף מפסיד

טעויות איומות של סול קמפבל ולוקאש פביאנסקי, שפתחו בהרכב בגלל שלל הפציעות, עלו לארסנל בהפסד 2:1 לפורטו. אוליץ' וקלוזה המחליפים סידרו לבאיירן 1:2 דרמטי על פיורנטינה

ליגת האלופות עשתה זאת שוב. ניסינו לדבר על סטטיסטיקה, למצוא תבניות, לסמן פייבוריטיות, אבל ערב המשחקים השני של שמינית הגמר שוב טרף את הקלפים והשאיר את התמונה פתוחה לחלוטין לקראת הגומלין בעוד שבועיים. באיירן מינכן, הקבוצה החמה באירופה, הזיעה וירקה דם בדרך ל-1:2 קשה על פיורנטינה המוכה מהסריה A הודות לשער דרמטי של מירוסלב קלוזה מנבדל ברור. ארסנל הפצועה עלתה בהרכב משני וסבלה מטעויות איומות בהגנה שעלו לה "רק" בהפסד 2:1 בדרגאו של פורטו.

שחקני באיירן מינכן, מירוסלב קלוזה, איביצ'ה אוליץ'. Frank Augstein, AP
שער מנבדל. קלוזה ואוליץ'/AP, Frank Augstein

באיירן מינכן - פיורנטינה 1:2

לכאורה, היה מדובר במפגש בין שתי קבוצות במגמות שונות לחלוטין. באיירן מינכן הגיעה בכושר שיא עם 12 ניצחונות רצופים וכשהיא רחוקה רק שער אחד מבאייר לברקוזן הראשונה. פיורנטינה עלתה לאליאנץ ארינה כשהיא רק במקום ה-11 באיטליה וסוגרת חמישה משחקים ללא ניצחון ליגה, מהם ארבעה הפסדים. אלא שבליגת האלופות, לך תסמוך על הסטטיסטיקה. על המגרש, הנתונים היבשים לא שיחקו תפקיד.

הויולה הרשימו עלו למשחק ללא פחד, הציגו כדורגל אגרסיבי ותסכלו את הקבוצה החמה באירופה. הסגולים הצליחו לסגור היטב את הרחבה וניסו את מזלם במתפרצות. רגע לפני הירידה להפסקה עלתה באיירן ליתרון מפנדל מפוקפק אותו כבש אריאן רובן. ההולנדי חגג שער שישי ברציפות.

אלא שבאיירן נותרה בהלם חמש דקות מפתיחת המחצית השניה כשפר קרולדרופ ניצל טעות חמורה בהגנה המזייפת של הבווארים ואיזן ל-1:1. רובן בשלל מבצעים אישיים ניסה להחזיר את המארחים למשחק, ואן חאל זרק למערכה את קלוזה ואוליץ' ודקה לסיום שיתוף פעולה בין השלושה הוביל לשער של קלוזה שהובקע עמוק מעמדת נבדל. האיטלקים יוצאים מאוכזבים, אבל עם אפשרות טובה להפוך את התוצאה בגומלין.

דקה 18: ורגאס העלה כדור חופשי מסוכן על פי השער, נטאלי המשיך בנגיחה ולא מצא את המסגרת.

דקה 22: ריברי בחן את פריי בבעיטה מ-20 מטרים ומצא את בן ארצו מוכן בין הקורות.

דקה 34: כדור קרן של באיירן הגיע לראשו של דמיקליס שנגח בעוצמה מעל השער.

דקה 45: גול! ריברי ספק הוכשל ברחבה, גומז השתלט על הכדור החוזר וכבש, אבל השופט שרק לפנדל ופסל את השער. רובן דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 50 - גול! הגנת באיירן התקשתה להרחיק כדור קרן, הכדור הגיע לרגליים של המגן פר קרולדרופ, שבעט מקרוב לרשת בלי בעיות. 1:1.

דקה 60: מולר מצא מצוין את רובן ברחבה, אבל הכדור השטוח החזק של ההולנדי מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 73: כרטיס אדום! גובי שלח מרפק לעברו של רובן וראה את הכרטיס האדום הישיר.

דקה 88: דאבל פס בווארי מצוין הסתיים בכדור רוחב של המגן מאגף ימין, אלא שהבעיטה החזקה של קלוזה הלכה מעל השער.

דקה 89: גול! אריאן רובן בעט מחוץ לרחבה, סבסטיאן פריי הדף לא טוב, ולאחר שאוליץ' ניסה לנגוח את הכדור אל הרשת, המשיך אותו מירוסלב קלוזה מקרוב, ופנימה. 1:2 לבאיירן, משער שהובקע בנבדל ברור.

הרכב באיירן מינכן: האנס יורג בוט, פיליפ להאם, דניאל ואן בויטן (דייגו קונטנטו, 46), מרטין דמיקליס, הולגר באדשטובר, אריאן רובן, מארק ואן בומל, בסטיאן שווינשטייגר, פרנק ריברי, מריו גומז (מירוסלב קלוזה, 66), תומאס מולר (איביצ'ה אוליץ', 66)

הרכב פיורנטינה: סבסטיאן פריי, לורנצו דה סילבסטרי, פר קרולדרופ, צ'זארה נטאלי (מנואל פסקוואל, 85), מאסימו גובי (הורחק), מרקו מרקיוני, ריקרדו מונטוליבו (מרקו דונאדל, 84), מריו בולאטי, חואן ורגאס, סטבן יובטיץ' (פליפה, 75), אלברטו ג'ילארדינו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פורטו - ארסנל 1:2

הסיפור של המשחק הוא הסגל החסר של ארסנל. התותחנים עלו למשחק ללא חמישה שחקני הרכב פצועים והמחליפים עלו להם בהפסד. סול קמפבל הוותיק פתח בהרכב, נראה כבד, איטי וחסר ביטחון. פורטו תקפה מהפתיחה, יצרה מצבים ועלתה ראשונה על הלוח (11) מטעות חמורה של השעור המחליף לוקאש פביאנסקי, שהשמיט פנימה כדור רוחב ששלח וארלה.

דווקא קמפבל הקשיש היה זה שנגח את התותחנים לשוויון מהיר (18) לאחר כדור קרן. ארסנל נכנסה למשחק בעזרת תומאס רוסיצקי וניקלאס בנדטנר שאיימו על שערו של הלטון המצוין. שש דקות בתוך המחצית השניה הגיע הרגע המוזר של המשחק. קמפבל החזיר לפביאנסקי שתפס את הכדור ביד. פורטו לא חיכתה לאף אחד, הוציאה מהר את המצב הנייח ופלקאו חגג שער קל לתדהמת שחקני ארסנל.

השער השני עודד את פורטו. הקבוצה שעתידה לאבד את האליפות לאחר ארבע שנים, שמה את הבעיות ובצד והקסם של הדרגאו אותו התרגלנו לראות מדי שנה בשלבים האלה, פעל שוב. גם ונגר יכול להיות מרוצה. כמו שהקבוצה שלו נראתה, הפסד מינימלי ושער חוץ זו לא תוצאה רעה. באמירייטס זה יהיה משחק אחר. רק שיחזרו הפצועים עד אז.

דקה 3: קמפבל טעה בהרחקת כדור רוחב, הולק השתלט על המתנה, אך בעט מתוך הרחבה ליד הקורה.

דקה 11: גול! וארלה עבר את קלישי, ספק העביר כדור רוחב, ספק ניסה לבעוט ופביאנסקי השמיט את הכדור פנימה. שער אומללל. 0:1 לפורטו.

דקה 18: גול! כדור קרן הוגבה לרחבה, רוסיצקי נגח פעם אחת וקמפבל המשיך בעוד נגיחה פנימה. 1:1

דקה 21: רוזיצקי הפציץ מפינת הרחבה, הלטון הדף לקרן.

דקה 28: מבצע אישי יפה של מיקאל הסתיים בבעיטה חזקה, פביאנסקי הדף לא טוב, אבל הקשר לא הצליח להגיע לכדור החוזר.

דקה 36: נאסרי הגביה כדור מדויק אל ראשו של בנדטנר שנגח וסחט הדיפה גדולה מהלטון.

דקה 52: גול! פורטו קיבלה בעיטה בלתי ישירה בתוך הרחבה לאחר שפביאנסקי תפס בידו מסירה לאחור מקמפבל. פורטו לא חיכתה ולפני שארסנל הספיקה לעכל את השריקה, פלקאו קיבל מסירה קצרה ממיקאל וכבש מול שער חשוף. 1:2 לפורטו.

דקה 90: אבואה חלף על פני שחקן הגנה ויישר רוחב לפברגאס, אך בשניה האחרונה הגנת פורטו הצילחה להרחיק את הסכנה.

הרכב פורטו: הלטון, חורחה פוסילה, רולאנדו, ברונו אלבס, אלברו פריירה, רובן מיקאל (פרננדו בלוסצ'י, 85), פרננדו, ראול מיירלס (תומאש קוסטה, 68), סילבסטרה וארלה, רדאמל פלקאו, הולק (מריאנו גונזאלס, 82)

הרכב ארסנל: לוקאש פביאנסקי, בקארי סאניה, סול קמפבל, תומאס ורמאלן, גאל קלישי, אבו דיאבי, דנילסון, ססק פברגאס, תומאס רוסיצקי (תיאו וולקוט, 68), ניקלאס בנדטנר (קרלוס ולה, 83), סמיר נאסרי (עמנואל אבואה, 88)

שחקן ארסנל, סול קמפבל, מאוכזב. GettyImages
אולי תפרוש? קמפבל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully