וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא פלא שהנפילה של צ'לסי באה אחרי שעזבתי"

מאמן אינטר עוקץ את היריבה ב-1/8 גמר האלופות: "אולי איתי הם היו זוכים ביותר תארים". מרצ'לו ליפי מאמין באינטר ומילאן

בשנים האחרונות הכדורגל האיטלקי לא שבע נחת בליגת האלופות, ובדרך כלל התקלות קרו מול הקבוצות האנגליות. לפני העימות הכפול בשמינית גמר ליגת האלופות בין קבוצות ארץ המגף, אינטר ומילאן, עם קבוצות הפרמיירליג צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, מאמן אלופת העולם איטליה, מרצ'לו ליפי, אופטימי. לדעת ליפי בעימות הכפול ידן של הקבוצות האיטלקיות תהיינה על העליונה.

"תיקו 0:0 בסן סירו יהיה בסדר", אמר ליפי ל"גאזטה דלו ספורט" לפני העימות הערב בין מילאן ליונייטד. "איכות המשטח לא תהווה פקטור במשחק הזה, ולכן לאונרדו והשחקנים שלו חייבים לשמור על רשת נקייה. אם הם ינצחו 0:1 זאת תהיה הצלחה".

בשבוע הבא אינטר תארח את צ'לסי, והנראזורי צמאים להצלחה בזירה האירופית. גם כאן, סבור ליפי, לאיטלקים יש סיבה להיות אופטימיים. "ז'וזה מוריניו מודע לכך שזאת יכולה להיות השנה הנכונה להצליח מבחינה בינלאומית". לדעת ליפי איש המפתח של אינטר בעימות יהיה החלוץ הארגנטינאי דייגו מיליטו. "יש לו את הקלאסה והכישרון, אני אוהב אותו והוא סמל למנהיגות בסרייה A".

בינתיים מוריניו מנצל את הזמן עד למפגש עם קרלו אנצ'לוטי וקבוצתו כדי לערער את הביטחון של האקסית. "צ'לסי סבלה רבות בשנתיים האחרונות, ולא פלא שהנפילה שלה באה אחרי שעזבתי", אמר המאמן הפורטוגלי ל"טלגרף" הבריטי, "הייתה לי, לשחקנים ולאוהדים מערכת יחסים מיוחדת, ולא קל לתקן אותה אחרי שהיא נשברת. באו הרבה מאמנים אחריי ואולי זה פגע במנטליות של המועדון. אולי היה עדיף להם להישאר איתי מאשר להחליף מאמנים ולזכות ביותר תארים".

מוריניו דיבר גם על מערכת היחסים שלו עם אנצ'לוטי, ועל ההבדל שהוא חווה ביחס אליו בין אנגליה לאיטליה: "אנצ'לוטי לא חבר שלי וזה לא ישתנה. באנגליה אתה מקבל כבוד גם אם אתה מאמן זר שבא ונותן מהידע שלו. באיטליה אתה מקבל כבוד רק אם אתה נולד איטלקי. מאמן זר, כמוני, לא זוכה להערכה, לכן אמרתי ששמחתי יותר לעבוד באנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully