וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט מלך פורטסמות

שחקן העבר של פומפי, אנדי אופורד, בטור לעיתון בעיר: "גרנט העניק תקווה, יש כאלה שמאמנים, ויש שמנהיגים עיר שלמה"

ההעפלה לרבע גמר הגביע האנגלי והדברים שאמר אברהם גרנט לאחר ה-1:1 מול סנדרלנד, הפכו את המאמן הישראלי ליקרי העיר פורטסמות. "יש מאמנים שמאמנים את קבוצותיהם, ויש כאלה שמנהיגים עיר שלמה", כתב שחקן העבר של פורטסמות, אנדי אופורד, בעיתון "פורטסמות ניוז". בעיתון החמיאו למאמן הישראלי על ששינה את התפישה כלפיו בשבוע החולף, שלמרות היותו חסר כריזמה, הצליח לסחוף אחריו את האוהדים.

כזכור, אחרי התיקו 1:1 מעורר המחלוקת עם סנדרלנד, אמר גרנט לתקשורת האנגלית: "אני לא יכול להילחם בכל העולם, מבחינתי הפרמיירליג לא נתנה לקבוצה שלנו סיכוי שווה כשאסרה עלינו להתחזק. "צריך לזכור שהמועדון שייך ל-250 אלף איש, וכל אחד מהם נותן את הלב לקבוצה מדי שבוע. בית הדין האנגלי לא יעניש את האנשים שעשו את הטעויות, אלא את האוהדים, השחקנים ואותי. זה לא מגיע לנו".

ב"פורטסמות ניוז" הזכירו עד כמה מאמנים יכולים להשפיע על קבוצותיהם והזכירו את תדריך חדר ההלבשה שערך מאמן האל פיל פראון לשחקניו על כר הדשא, במשחקם מול מנצ'סטר סיטי. "עמידתו של גרנט מול שופט המשחק נגד סנדרלנד, והדברים שאמר והאופן בו גיבש את האוהדים סביב הקבוצה, העניקו לפומפי תקווה ואמונה שביכולתה לשרוד בליגה", הוסיף אופורד, שכותרת מאמרו הייתה "גרנט חיזק את העיר, עכשיו בואו נמחץ את סטוק". במחזור הקרוב תארח פורטסמות את סטוק, שנמצאת לאחרונה בכושר לא טוב והשיגה ניצחון אחד בתשעת משחקי הליגה האחרונים שלה, וניצחון חוץ אחד בלבד מתחילת העונה.

אברהם גרנט עצמו, דאג לפרגן לשחקניו הפצועים, שהחליטו להקריב את בריאותם כדי לעזור לפורטסמות במאבקי התחתית. ב"סקיי ספורט" הוא שיבח את טל בן חיים, הרמן ריידרסון וסטיב פינאן, שעזבו את מיטות הטיפולים כדי לשחק נגד סאותהמפטון. על טל בן חיים אמר גרנט: "הוא עולה לשחק עם פציעה כבר שלושה שבועות". על ריידרסון אמר המנג'ר הישראלי: "הוא חזר לשחק לפני הזמן שהוקצב לו להתאוששות ונתן הופעה הרואית. הוא נתן דוגמא מצויינת לכל השחקנים איך צריך להילחם נגד כל הקשיים, והשחקנים לא מפסיקים להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully