וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר בשמינית הגמר בדובאי, סלע הודח בממפיס

הישראלית ניצחה את רזאנו (24 בעולם) בתוצאה 2:6, 2:6, ותפגוש את ווז'ניאקי בשלב הבא. סלע הובס 6:2, 7:5 ע"י ניימינן

שחר פאר ממשיכה ביכולתה המצוינת, שהחלה עוד בספטמבר 2009 אז זכתה בטורנירים בגואנגז'ו וטשקנט. הטניסאית הבכירה של ישראל עלתה היום (שלישי) לשמינית גמר טורניר דובאי (סך פרסים 2 מיליון דולר), אחרי שניצחה בצורה מרשימה את וירג'ין רזאנו הצרפתייה (24 בעולם) בתוצאה 2:6, 2:6, תוך 1:05 שעות. עלייתה לשמינית הגמר מבטיחה לפאר (22 בעולם) רווח של 20 אלף דולר, והיא תפגוש בשלב הבא את הדנית קרוליין ווז'ניאקי (3 בעולם), שניצחה את דומיניקה סיבולקובה הסלובקית. ווז'ניאקי ניצחה 2:6 במערכה הראשונה, נקלעה לפיגור 5:2 בשנייה, אך בעזרת קאמבק גדול הוליכה 5:6. סיבולקובה כפתה שובר שוויון, בו עלתה ווז'ניאקי ל-1:4, לא שמטה את היתרון, וניצחה 2:7 ו-6:7 במערכה.

היה זה המפגש הרביעי בין פאר לורזאנו, כשבשני העימותים הראשונים שנערכו ב-2007 ניצחה הצרפתיה, ואילו בשניים האחרונים שהתקיימו ב-2008 ניצחה הישראלית. המשחק האחרון בין השתיים התקיים בטורניר דוחא. פאר פתחה מצוין את המשחק, הכניסה את ההגשות הראשונות ב-75 אחוזי הצלחה, לא אפשרה לצרפתיה להשיג נקודות שבירה. פאר שברה פעמיים את רזאנו וניצחה 2:6 במערכה הראשונה תוך 30 דקות משחק. רזאנו הגישה בפתיחת המערכה השנייה, בה שברו השתיים אחת את השנייה. במשחקון החמישי פאר שברה שוב את יריבתה, ועלתה ל-2:3. פאר שמרה על ההגשה והמשיכה ל-2:4. פאר לא הורידה את הרגל מהגז, שברה שוב את רזאנו במשחקון השביעי והמשיכה לניצחון 2:6 במערכה השנייה.

ווז'ניאקי ופאר נפגשו בעבר שלוש פעמים, ובכל המפגשים ניצחה הדנית. המפגש האחרון נערך בסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה 2010, בו ניצחה ווז'ניאקי בשתי מערכות 4:6, 0:6. למעשה, פאר מעולם לא לקחה מערכה מהטניסאית הדנית.

בטורניר הזוגות לפאר הלך כבר פחות טוב, לאחר שהיא הודחה בסיבוב השני יחד עם גלינה ווסקובואבה 6:4, 3:6, 10:5 מול אליסה קלייבנובה ופרנצ'סקה סקיאבונה.

דודי סלע הפסיד לניימינן בממפיס

דודי סלע הודח הערב מטורניר ממפיס (סך הפרסים: 1.1 מיליון דולר) בסיבוב הראשון, אחרי הפסד 6:2, 7:5 לירקו ניימינן (126 בעולם) הפיני בתום משחק שכלל לא פחות משבע שבירות. סלע פתח את המשחק רע מאוד ונשבר כבר במשחקון הפתיחה, בדרך לשבירה נוספת במערכה הראשונה ול-6:2 קליל.

סלע, המדורג במקום ה-44 בעולם, פתח חלש את המערכה השנייה ונשבר במשחקון השני בדרך ל-2:1. הישראלי התעורר, שבר את ניימינן בחזרה ועלה ליתרון 2:3. אחרי העלייה באה הירידה וסלע נשבר פעמיים ונקלע לפיגור 5:3, כשניימינן קיבל הזדמנות להגיש למשחק. כנגד כל הסיכויים, הצליח סלע לשבור את הפיני ולחזור ל-5:5. אחרי שמילא את הדלי, סלע שוב בעט בו ונשבר ישר בדרך להפסד 6:2, 7:5 אחרי מערכה שנייה עם חמש שבירות.

עדכון אחרון: 20:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully