וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: מתכוננים לדרבי

הקינגס, שניצחו בקושי את הנחיל השחור 40:42, יתמודדו עם ביג בלו. מורדי יהודה גברו על מודיעין, תל אביב תשחק מול חיפה

המחזור האחרון ב-IFL הראה שהקבוצות החדשות בליגת התאקל בישראל הופכות לגורם שישפיע על המשך הליגה השנה. המורדים מיהודה ניצחו את האלופים משנה שעברה, מודיעין פיונירס, והנחיל השחור מבאר שבע הגיע עד מרחק שתי נקודות מניצחון בכורה.

במשחק הראשון של המחזור, אירחו הנחיל השחור מבאר שבע את הקינגס מירושלים ושיחקו את משחקם הטוב ביותר השנה. למרות ההפסד 42:40, הנחיל השחור יכול להתגאות בהתקדמות שעשו מתחילת העונה ועד עכשיו. קורן כהן, הקוורטבק הבאר שבעי, הצליח להשלים שש מעשר המסירות שלו וסיים עם שני טאצ'דאונים. מספר שחקני ריצה של הנחיל, ביניהם רוי בנדר, יאשה פוליאקוב, יאיר כהן ומאיר פרץ, השיגו 235 יארדים ו-30 נקודות יחד. בסופו של דבר, המשחק הוכרע אך ורק בנקודות הבונוס, כשהקינגס מירושלים מצליחים בשלושה ניסיונות בעוד שהבאר שבעים הצליחו רק בשניים.

במשחק השני של המחזור אירחו דנסינג קאמל פיונירס ממודיעין את המורדים מיהודה. תוצאת המשחק הייתה 12:36 למורדים. ג'ו מרטישיוס, הקוורטרבק של המורדים, שוב הצטיין עם כמעט 200 יארד באוויר, וארבע מסירות לטאצ'דאון.

במחזור הקרוב של ליגת התאקל ייערך דרבי ירושלמי בין פאפגאיו קינגס וביג בלו. המשחק יתקיים ביום חמישי בשעה 20.00 באצטדיון קראפט. במשחק השני של המחזור ייפגשו במוצ"ש מייקס פלייס תל אביב וריל האוזינג חיפה.

1. תל אביב 1:7
2. ביג בלו ירושלים 1:6
3. מורדי יהודה 4:6
4. חיפה אנדרדוגס 5:4
5. ירושלים קינגס 4:4
6. מודיעין פיונירס 6:2
7. הנחיל השחור באר שבע 8:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully