וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "לבני השרון יש פה ושם נשק שיכול להציק"

מאמן מכבי תל אביב הביט קדימה לגמר הגביע ביום חמישי אחרי הטיול מול נתניה. אלפסי: "לרדוף אחרי מכבי זה קצת קשה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ערב חצאי גמר גביע המדינה זימן לנו הערב (חמישי) גמר מבטיח בין מכבי תל אביב לבני השרון, אחרי שהאלופה הסתדרה בקלות עם ברק נתניה וניצחה 65:81 בזכות מחצית שנייה דומיננטית, אחרי שדן שמיר שמר על מאזנו המושלם במשחקי הגביע כמאמן ראשי כשבני השרון ניצחה 61:69 את עירוני אשקלון בחצי הגמר הראשון. כעת מחכים הצהובים ליום חמישי במטרה להסתער מחדש על הגביע שחמק מהם בשלוש השנים האחרונות, בעוד שבנתניה קיבלו שיעור על הפער האמיתי ביניהם לבין מכבי תל אביב, למרות הניצחון המפתיע שהשיגו בליגה.

גרשון: "זה טיבו של משחק גביע"

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, שלף בסיום המשחק שני כרטיסים מהכיס, זרק אותם לכיוון אריק אלפסי ואמר לו: "קח שני כרטיסים לגמר". גרשון חייך, ואז התייחס למשחק עצמו: "היה 54:98 לטובתנו במדד. כשרות'בארט הוא השחקן עם המדד הגבוה בנתניה. החזקנו שלושה שחקנים זרים שביחד קולעים בממוצע 75 נקודות, על משהו כמו 25 נקודות כשהיה על מה לשחק. עשינו עבודה טובה בהגנה, ואם היינו משחקים בינוני בהתקפה זה היה נגמר יותר".

על התפרקות יריבתו במחצית השניה, אמר גרשון: "זה טיבו של משחק גביע, לא תמיד מה שאתה מתכנן קורה. אנחנו עם הפנים לגמר. בני השרון היא קבוצה טובה ומסוכנת, לא פחות מנתניה. אנחנו נבוא חדורי רוח קרב למשחק, יהיה משחק מעניין ביום חמישי ואני מקווה שגם הקהל שלנו יגיע לעודד אותנו ולדחוף כמו במשחקי היורוליג". כשנשאל על ההכנות שייאלץ לעשות לקראת המשחק, אמר המאמן: "אני מנסה שהחבר'ה לא ירדמו. יש לבני השרון פה ושם נשק שיכול להציק. קל לבוא אנדרדוג למשחק, גם נתניה באו אנדרדוג והרגישו עד המחצית שהם אולי בעסק. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים למשחק מול בני השרון כדי שזה לא יקרה, לא לחלק מתנות ולקחת את הזריקות שאנחנו צריכים לקחת. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אין לי ספק בכך. שהקהל שיבוא בגמר, יצדיק את היכולת שלנו".

דורון פרקינס, שהניע מצויין את ההתקפה בצהוב, אמר לאחר ההעפלה לגמר: "היה כיף. היה משחק קשה, ושיחקנו משחק טוב במחצית השנייה". על המשחק הבא, בסיומו יכולה קבוצתו לזכות גביע, אמר פרקינס: "זה הולך להיות מאצ' אפ טוב בגמר. אנחנו יודעים שהם יכולים לשחק טוב. אני לא יודע אם אנחנו הפייבוריטים, יש לנו יתרון ביתיות אבל זה הכל".

רביב לימונד, שגם הוא קיבל הערב דקות משמעותיות, אמר בסיום: "אני חושב שהמשחק לא היה כל כך יפה לצפייה אבל המטרה הייתה לנצח אותו ולהגיע לגמר. שיחקנו חזק בהגנה, בחצי הראשון נתנו להם לשלוט בריבאונד אז הם היו במשחק. במחצית השנייה העלינו את הרמה והצלחנו לנצח את המשחק".

אלפסי: "לרדוף אחרי מכבי זה קצת קשה"

מאמן ברק נתניה, אריק אלפסי היה מאוכזב מאוד בסיום: "דיברנו על ההגנה שלהם לפני המשחק. הם מנסים לגרום לקבוצות לקצר את השעון. זרקנו 72 זריקות, לקחנו 24 ריבאונדים בהתקפה, אבל הפסדנו את המשחק בחצי הראשון, כי היינו יותר טובים אבל לא הצלחנו לתרגם את זה ליתרון בנקודות. במחצית השנייה לא שמרנו מספיק טוב ונתנו להם ארבעה חמישה סלים קלים והם התחילו להוביל. לרדוף אחרי מכבי בבית שלהם זה קצת קשה".

כשנשאל האם ינסה לחזק את הקבוצה בהמשך העונה, אמר אלפסי: "אני לא רוצה לדבר על שינויים בסגל אחרי משחק של חצי גמר גביע. השחקנים האלה הובילו אותנו לפה, ועצרנו את מכבי על 34 נקודות במחצית. השחקנים האלה ימשיכו להוביל אותנו קדימה. אני לא חושב על שינויים עכשיו, זה מוקדם מדי. אנחנו חושבים על הליגה, עשינו מסע נפלא בגביע. הדחנו את ירושלים וגלבוע/גליל שהיו פייבוריטיות. הגענו לחצי גמר באמונה שאפשר לעשות את זה אבל זה לא היה מספיק היום.

על המשך העונה, אמר מאמן נתניה: "השחקנים שלנו עם רגליים על הקרקע וחושבים קדימה. אני לא חושב על שום התדרדרות, אנחנו לא מגיעים לאף משחק בצורה פייבוריטית. כל משחק בליגה הזאת קשה. אנחנו חושבים על עפולה, ורוצים להגיע לפה עוד הפעם (פיינל פור – א.ש)". רכז ברק נתניה, שמוליק ברנר אמר בקול חנוק עם דמעות בעיניים: "זה משחק לא טוב שלי, אני באמת מאוכזב. חשבתי שאנחנו יכולים לנצח, אני מרגיש אחראי, חבל על הקהל המדהים שהגיע היום, ואני אחזיר להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully