וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "לא יכול לתאר כמה אני שמח"

מאמן בני השרון חגג את העלייה לגמר גביע המדינה ואמר: "גאה בכל הקבוצה". בית הלחמי: "לא שיחקנו טוב ולא זרמנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הציפיות מבני השרון בתחילת העונה לא בדיוק היו גבוהות. מספר שחקני מפתח עזבו אותה, בין השאר הקפטן שלה, מאיר טפירו, והיה נדמה כי קבוצתו של דן שמיר הולכת לעונה אפורה, מבלי יכולת אמיתית להתמודד על תואר. אלא שבני השרון הוכיחה אחרת, הגיעה עד חצי גמר הגביע, ושם היא הציגה משחק לחימה נהדר של כל שחקניה, בדרך לניצחון 61:69 על עירוני אשקלון ועלייה לגמר. עתה, שמיר עצמו רחוק רק 40 דקות מהמשך הרצף הנהדר שלו (הוא עדיין ללא הפסד במפעל גביע המדינה כמאמן), ומגביע שלישי ומתוק במיוחד.

"עושה את הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח"

שמיר עצמו אמר בסיום: "אני לא יכול לתאר כמה אני שמח להיות בגמר גביע המדינה עם בני השרון. היה לנו משחק מול קבוצה איכותית עם ניסיון ואני שמח שהצלחנו לשלוט מהרגע הראשון והשארנו אמירה הגנתית על המגרש". על הקאמבק של אשקלון ברבע האחרון, אמר שמיר: "עשינו שטויות פה ושם, אחרת היינו עושים את זה הרבה יותר קל. זה שהיינו מסוגלים לבוא היום ולשחק מול יריבה איכותית, שלא נופלת מאיתנו ולנצח, זה משמח מאוד ואני גאה מאוד בשביל כל מי שאצלנו בקבוצה".

על היריבה הבאה, שתהיה מכבי תל אביב או ברק נתניה, אמר המאמן: "אני רוצה לקבל בגמר את הקבוצה הפחות הטובה, אבל זה לא משנה. זה יהיה מצחיק אם אני אגיד שאני מעדיף את מכבי, אבל זה לא בידיים שלי ואני לא מתעסק בזה". שמיר אף התייחס לעובדה שעדיין לא רשם הפסד כמאמן ראשי בגביע: "זו אנקדוטה משעשעת ובפרספקטיבה של זמן זה יתאזן. אם אני אאמן עוד 20 שנה הרקורד שלי לא יישאר כזה".

קפטן בני השרון, ארז כץ, שהשלשה הגדולה שלו בסיום הבטיחה את הניצחון של הקבוצה, אמר לאחר הניצחון: " עשינו הרבה טעויות, אבל המזל שלנו שאשקלון עשו יותר טעויות. אם הם היו יותר מפוקסים הם היו יכולים לנצח ב-10 או 15 הפרש. גם דן וגם אורן מכינים אותנו בצורה הטובה ביותר למשחק הזה. עברנו על התוכנית בכל יום והשחקנים הוציאו את התוכנית לידי ביטוי. כל ההכנה הזאת והביטחון והרוגע, שגם הם וגם המערכת מסביב השרתה עלינו, עשתה את העבודה".

כץ המשיך ואמר: "במשחקים גדולים שהכסף על הרצפה צריך לבוא ולדעת להרים אותו". על השלשה העצומה שלו, אמר הגארד: " אני שמח שהגעתי לגמר, אבל אני לא מייחס חשיבות לשלשה שלי. זוכרים לי את ההחטאה בפיינל פור מול מכבי. מי שמכיר אותי יודע שאני עושה את כל מה שאני יכול לעשות כדי לעזור לקבוצה לנצח".

"לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו"

באשקלון לעומת זאת צריכים להיות מאוד מאוכזבים. הסגל החזק שנבנה בקיץ שוב לא הצליח לממש את הפוטנציאל שלו, והערב נראה מבולבל מאוד מבלי שיימצא מנהיג אמיתי על הפרקט. מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי אמר לאחר ההדחה: "אני רוצה לברך את בני השרון. מהצד שלנו, היה משחק לא טוב, לא בסגנון ולא בקצב. בסופו של דבר הם עשו את הכל כדי שהמשחק יהיה איטי וזה הלך להם. לא שיחקנו טוב בהתקפה ולקחנו יותר מדי זריקות מבחוץ עם אחוזים נמוכים".

בית הלחמי המשיך ואמר: "נגררנו לסוג משחק שהוא לא מתאים לנו, גם הקצב של המשחק, וגם הזריקות. בסופו של דבר לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו". על איבוד הכדור של מורן רוט בסוף, שהוביל לשלשה של ארז כץ, אמר בית הלחמי: "אני לא חושב שהאיבוד כדור של מורן רוט הכריע את המשחק הזה. בסופו של דבר כל המשחק לא שיחקנו טוב ולא זרמנו, והאיבוד הזה היה חלק ממה שקרה בכל המשחק".

על איבוד קורי קאר במהלך המשחק, אמר בית הלחמי: "קורי הוא שחקן קריטי אצלנו בגלל החוק הרוסי, ואני חושב שהוא לא שיחק כמעט בכלל. גם בדקות שהוא ניסה, הוא לא היה יוכל לשחק. בסופו של דבר אנחנו יוצאים מפה מאוכזבים, אני רוצה להודות לקהל שלנו שהגיע לפה, חבל שלא הצליח לנו להביא אותם לעוד משחק כאן".

ג'ימי בקסטר, שהיה אחת מנקודות האור של אשקלון, אמר לאחר ההפסד: "הם היו יותר אגרסיביים והם עמדו בתוכנית משחק שלהם, הקבוצה היותר טובה ניצחה היום. בכנות, זרקנו יותר מדי שלשות ולא תקפנו את הסל כמו שהמאמן שלנו ביקש מאיתנו". על יכולותיו הערב, אמר בקסטר: "הייתי צריך לקחת את הקבוצה על הגב כשהיינו צריכים את זה בסוף, וזה אכזבה גדולה בשביל כל הקהל של אשקלון וגם בשבילנו. זה כדורסל, אתה לפעמים מנצח ולפעמים מפסיד. ניקח יום חופש, ניקח את העניינים צעד אחר צעד, ככה אנחנו באשקלון. יש לנו עוד משחק ביום ראשון, נבין מה עשינו לא טוב ומה טוב וזה הדבר החשוב ביותר, להבין מה לא נעשה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully