וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לא ניצחנו את יונייטד או ליברפול"

מאמן בני יהודה סירב להתרגש מהניצחון על הפועל חיפה וכעס על הרחקת אלירן עטר: "זכותו לסמן לקהל מה שהוא רוצה"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: דורון שטיין

אחרי שישה משחקים ללא ניצחון ועוד מחצית ראשונה רעה מאוד הערב (שני), חזרה בני יהודה למסלול עם 0:3 בחוץ על הפועל חיפה, כשאת כל השערים שלהם כובשים הזהובים במחצית השנייה. מהראן ראדי החליף את עמרי אפק במחצית, כבש את הראשון בדקה ה-56 ובישל לאלירן עטר את השלישי בדקה ה-80. בין לבין, כבש פדרו גלבאן את השני מבישול של עוד מחליף, אסי בלדוט.

מה שהעיב מעט על שמחת הניצחון הייתה הרחקה של אלירן עטר לאחר השער שכבש. החלוץ סימן לאוהדי הפועל חיפה את התוצאה בעזרת ידיו וגם סימן להם להיות בשקט, ראה כרטיס צהוב שני והורחק על ידי השופט איתן שמואלביץ'. בהפועל חיפה לעומת זאת, היו רק עצב ואכזבה במשחקו הראשון של היועץ החדש, ניצן שירזי, שישב ביציע ונראה מתוסכל.

מאמן בני יהודה גיא לוזון זעם על שחקניו בהפסקה, עבר שחקן שחקן ודיבר במילים קשות: "אתם רכרוכיים, נמושות", הרעיד בקולו את החדר והצעקות עזרו. הזהובים עלו אחרת למחצית השניה ודרסו את האדומים. "ישנו בעמידה במחצית הראשונה. אין לי מילים להגדיר את הגועל נפש, את הרכות, את חוסר הנחישות במחצית הראשונה", אמר לוזון. "לבני יהודה בלי טירוף ובלי נחישות אין זכות קיום. במחצית השנייה קצת התעורננו והתחלנו להזיז את העניינים. אם לא היינו מתעוררים אולי היינו מפסידים".

המאמן התייחס לעובדה שקבוצתו ניצחה לראשונה בליגה לאחר שישה משחקים עקרים: "זה ניצחון מאוד משמעותי בשבילנו. הפועל חיפה שיחקה טובה במחצית הראשונה וזה לא פשוט. זה אחד הניצחונת הכי משמעותיים שלנו השנה, אבל מה שהכי משמעותי זה מה שיהיה נגד עכו בבית כי הם משוכה לא פשוטה. לא ניצחנו היום את מנצ'סטר יונייטד ולא את ליברפול ככה שאין מה להוריד את השחקנים לקרקע. שיחקנו רק מחצית אחת".

לוזון התייחס גם להרחקה של עטר: "מה שהוא סימן לקהל זה התוצאה. זו זכותו לסמן מה שהוא רוצה ובטח לא לקבל צהוב על זה. כואב שהשופט הרחיק אותו, אבל נמשיך הלאה".

מבקר השופטים, דאוד סואיל, טען בסיום כי הצהוב השני שספג עטר היה מוצדק. סואיל הסביר שגם התנועה של שקט וגם התנועה שסימנה "שלוש", יש בה משום התגרות בהקהל ומכיוון שמדובר בהתנהגות לא ספורטיבית ולכן הצהוב שספג מוצדק. אנשי בני יהודה זעמו על ההרחקה, אך בשלב זה לא נראה שהם מתכוונים לערער מכיוון שאין תקדים בו בית דין שינה החלטה של שופט.

האיש של המשחק, מהראן ראדי, נראה נרגש משער ראשון במדי בני יהודה: "עד המחצית השנייה היה לחץ, הפועל חיפה שלטה, אבל לשמחתי אחרי השער הראשון היה לנו קל יותר. עברתי תקופה מאוד קשה. בשנה וחצי כאן עשיתי עבודה יותר טקטית ולא נהניתי מהמשחק. לשמחתי היום נכנסתי קודם כל בשביל ליהנות ואחר כך בשביל הטקטיקה והכל עבד".

הבלם דין מורי סובל מכאבים באזור האגן, מחר הוא יישלח לצילום כדי לאבחן את חומרת הפציעה.

המאמן המפסיד שלומי דורה סיכם באכזבה: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה עם קצב ומצבים, אבל במחצית השנייה הפסקנו ללחוץ אותם. הם עשו ב-10 הדקות הראשונות מה שהם רוצים. אחרי הגול השתחרר להם הלחץ. כנראה שהשחקנים חסרו אמונה ונצטרך לעבוד על זה. ההחמצות במחצית הראשונה הן סימפטום של לחץ. נצטרך לקחת אנשים לשיחות אישיות ולנסות להסביר את המצב".

הקשר בריאן חרסיסיץ' שנפגע בהתנגשות ראשים, נלקח בסיום לצילום ראש בבית החולים רמב"ם. השוער המחליף עומרי אלון פצוע וישוב לאימונים בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully