וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הביסה את הפועל חיפה 0:3

היועץ החדש של הפועל חיפה, ניצן שירזי, ישב ביציע וראה את קבוצתו מתפרקת במחצית השניה ומובסת 3:0 על ידי בני יהודה

כדורגל הוא משחק של מומנטום וההתמודדות בין הפועל חיפה לבני יהודה הפגישה שתי קבוצות שחיפשו לעצור רצף תוצאות שליליות. של שבעה ושישה משחקים ללא ניצחון, בהתאמה. כדורגל הוא משחק של מומנטום והסכנה במומנטום הוא שטבעו להשתנות במהירות. תשאלו את גיא לוזון. אחרי מחצית ראשונה עלובה של בני יהודה, המחליפים מהראן ראדי ואסי בלדוט סידו שער ושני בישולים בדרך לניצחון 0:3. הפועל חיפה, במשחקו הראשון של היועץ ניצן שירזי שישב ביציע והתנועע באי נוחות לאור התצוגה של שחקניו במחצית השניה.

שחקני בני יהודה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגיגה של מחליפים. בני יהודה שמחה/אדריאן הרבשטיין

האדומים פתחו את המשחק בסערה. ערן לוי היה פעיל כהרגלו, הישאם כיוואן ואמיר אבו ניל הוסיפו מהירות באגפים וחיפה תקפה ללא הרף את שער הזהובים. אחרי הופעות אפאטיות, חיפה נראתה מלאת רוח חיים ויצרה מצבים מסוכנים ליד השער של דלה איינוגבה, אך לקתה ברגל המסיימת. ערן לוי לא היה מספיק מדויק מול השער והמחצית הסתיימה ללא שערים. עוד לפני כן נפצע בריאן חרסיסיץ' בהתנגשות ראשים ונאלץ לנטוש את המגרש בדקה ה-21.

מהראן ראדי החליף את עמרי אפק במחצית ובני יהודה נראתה אחרת אחרי ההפסקה. לירוי צעירי עבר ימינה ולא הפסיק להטריד את הגנת האדומים. הלחץ של בני יהודה הניב מטווח של מצבים עד שראדי עצמו השתלט על כדור שנהדף מהגנת חיפה וירה פנימה בדקה ה-56. השער רק עודד את הזהובים. גיא לוזון שלח למערכה גם את אסי בלדוט והקפטן החזיר בבישול נהדר לפדרו גלבאן בדקה ה-70. 10 דקות מאוחר יותר ראדי תרם בישול לאלירן עטר שחתם את השלישי. החלוץ רץ להתגרות באוהדי הפועל חיפה, ספג צהוב שני והורחק. את הצהוב הראשון אגב, קיבל עטר על תקרית עם אבו ניל. בין שער לשער, אוהד כהן הציל את האדומים המפורקים מתבוסה קשה יותר.

בני יהודה קוטעת רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון ומתבססת במקום הרביעי בקרב על הפלייאוף העליון. הפועל חיפה, זו שסומנה בתחילת העונה כמרענן של הליגה, ממשיכה בהידרדרות. לצמד שירזי את שלומי דורה צפויה עוד הרבה עבודה בעיקר בצד המנטאלי. השער הראשון הביא להתפרקות טוטאלית של כל מערכי הקבוצה. חיפה נראית כמו קבוצה שלא מאמינה בעצמה, קבוצה שהקהל לא מאמין בה, בדרך הבטוחה לפלייאוף התחתון.

מהלך המשחק

דקה 1: בלו הכניס כדור לאבו ניל, הגנת בני יהודה לא הצליחה להרחיק, אבל החלוץ שנותר לבד מול איינוגבה בעט לרשת החיצונית.

דקה 10: התקפה יפה של הפועל חיפה הסתיימה בבעיטה חלשה של בלו מ-16 מטרים החוצה.

דקה 26: כיוואן פרץ נהדר משמאל, חלף על פני גארידו והוציא כדור לערן לוי, שבעט חזק וגבוה מעל השער.

דקה 31: כיוואן שוב הגיח משמאל, השאיר את ראלי מאחור והפעם בעט ממפתן הרחבה כדור מסובב, שפספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 32: גארידו איבד כדור בשלומיאליות בתוך הרחבה. ערן לוי השתלט, אבל בעט החוצה מול איינוגבה.

דקה 41: אבו ניל התעלם ממורי ששכב פצוע, המשיך לשחק ובעט מפינת הרחבה כדור מסובב שנהדף על ידי איינוגבה. שחקני בני יהודה התנפלו על החלוץ הצעיר ובתום המהומה, שלף שמואלביץ' כרטיס צהוב לאבו ניל ועטר.

דקה 47: ראלי הגביה מימין, זנדברג בעט פעם אחת לגופו של בן לולו, גלבאן המשיך וליפנייה הרחיק מהקו. הזדמנות גדולה לבני יהודה.

דקה 52: צעירי שם כדור על הראש של זנדברג, אבל אוהד כהן התעופף והדף נהדר את הנגיחה של הקשר.

דקה 54: המטווח של בני יהודה נמשך. עטר מצא את גלבאן בתוך הרחבה, הארגנטינאי השתחרר ושחרר כדור חזק. כהן הדף לקרן.

דקה 56: גול! הלחץ השתלם. עטר השאיר בעקב לאדרי שהגביה משמאל, בן לולו הדף עם הראש היישר אל ראדי שהרים רגל וירה מהאוויר כדור שנעצר ברשת. 0:1 לבני יהודה.

דקה 70: גול! בלדוט המחליף הגביה משמאל לימין היישר אל רגלו של גלבאן שמהשיך לרשת. 0:2.

דקה 73: בני יהודה ממשיכה לטווח את השער והפעם אוהד כהן הדף בעיטה של צעירי מ-16 מטרים.

דקה 75: אוהד כהן שוב הציל את הפועל חיפה מתבוסה, כשהדף ברגלו בעיטה של עטר מטווח קצר.

דקה 80: גול! ראדי חילץ כדור ושלח את עטר שגלגל פנימה. 0:3 לבני יהודה. עטר רץ לקהל של הפועל חיפה והתגרה בהם. שמואלביץ' הוציא לו צהוב שני ואדום.

הרכב הפועל חיפה: אוהד כהן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ' (נפצע - רן אבוקרט, 21), אמיר אבו ניל (רוי לימה, 71), הישאם כיוואן (אחמד דיאב, 74), ערן לוי, ירו בלו.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי (ג'ורג' אמסיס, 90), עומרי אפק (מהראן ראדי, 46), מיכאל זנדברג (אסי בלדוט, 68), פדרו גלבאן, אלירן עטר (הורחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully