וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון ניצחה את אשקלון 61:69 ועלתה לגמר הגביע

משחק גדול של סם קלנסי (20 נק' ו-8 ריב') הוליך את דן שמיר ובני השרון ל-61:69 על עירוני אשקלון, בדרך לגמר גביע המדינה

לא היה פשוט להיות במעמדו של דן שמיר. מצד אחד, מאמן בני השרון הגיע למשחק חצי גמר הגביע הערב (שני) מול עירוני אשקלון כשהוא עם שני גביעים בארונו, ועם מאזן מדהים של אפס הפסדים במפעל כשהוא עומד כמאמן ראשי. מצד שני, מאזן שכזה אפשר רק לקלקל, במיוחד מול קבוצה עם פוטנציאל כה גדול כמו אשקלון של בית הלחמי. אבל שחקניו של שמיר הציגו משחק לחימה נהדר, עצרו קאמבק של אשקלון ברבע הרביעי, ונשענו על משחק גדול של סם קלנסי (20 נקודות ו-8 ריבאונדים) בדרך לניצחון 61:69, ועלייה לגמר גביע המדינה בכדורסל.

שחקני בני השרון שון ג'יימס עם קוקי בלצ'ר. ברני ארדוב
עלו, ובצדק. ג'יימס ובלצ'ר חוגגים/ברני ארדוב

בפתיחת המשחק היה נדמה כי המעמד והיכל נוקיה מעט משפיעים על שתי הקבוצות, שהציגו משחק מבולבל וחלש בהתקפה, אבל אז החל רון סטיל לחמם את היד, ושלוש שלשות שלו ללא החטאה הובילו את בני השרון ליתרון בסיום הרבע הראשון. סטיל המשיך להוציא לפועל גם ברבע השני, בעוד קבוצתו של דן שמיר פתחה פער דו ספרתי, אבל נפילת מתח שלה בשלוש הדקות האחרונות של המחצית, איפשרה לג'ימי בקסטר וברוק סיילס לנגוס מעט בפער, שירד ל-7 במחצית.

שמיר המשיך בניהול משחק חכם והחל להזרים את הכדורים פנימה, אל סם קלנסי, שהגיב מצויין והעלה את קבוצתו ליתרון 13 ברבע השלישי. בית הלחמי סבל מניהול משחק חלש של מורן רוט, שלא הצליח להניע את חבריו, ולרבע האחרון עלתה אשקלון בפיגור 10. בקסטר המשיך להיות האיש של אשקלון, ובעזרת טולברט כבר חזרה אשקלון עד פיגור 4 בלבד, אבל קלנסי המשיך להעניש מבפנים, בית הלחמי חיפש שלשה ולא מצא אותה, ובני השרון לא רק מבטיחה לעצמה את המקום בגמר הגביע ביום חמישי, אלא גם מאותת שהיא בהחלט מסוגלת גם להתמודד עליו מול כל קבוצה שתפגוש שם.

מהלך המשחק

עירוני אשקלון פתחה בחמישייה עם מורן רוט, קורי קאר, עומאר סניד, ג'ימי בקסטר וברוקס סיילס.

בני השרון עלתה עם ארז כץ, דורי אסף, קוקי בלצ'ר, שון ג'יימס, סם קלנסי.

המשחק נפתח כששתי הקבוצות מתקשות מאוד למצוא את עצמן בהתקפה, אבל בני השרון התעוררה ראשונה, הזרימה כדורים פנימה ודאנק של שון ג'יימס העלה אותה ל-0:4. אשקלון סוף סוף עלתה על הלוח, אבל שלשה גדולה של כץ העלתה את הפער ל-6. אשקלון התחילה להיכנס לעניינים, רוט חטף וסיים בצד השני, סניד צלף שלשה גדולה ודאנק של בקסטר קבע 9:12 לקבוצתו של בית הלחמי. בני השרון השוותה, ושלשה של רון סטיל הורידה את קבוצתו של דן שמיר ביתרון 13:16 בסיום הרבע הראשון.

אוניקווה פתח מצויין את הרבע השני עבור בני השרון עם שלשה גדולה, ולייאפ, שהעלו את קבוצתו ליתרון 15:21. טולברט החזיר בנקודות משלו, אבל 5 נקודות רצופות של רון סטיל הקפיצו את היתרון ל-9. אשקלון צימקה מעט מהקו, אבל סטיל הטיח את השלשה השלישית שלו ללא החטאה בדרך ליתרון 20:31. בקסטר וסיילס החלו לחפור ונגוס בהפרש, בני השרון המשיכה לחפש רק את הנקודות מבחוץ וזה איפשר לאשקלון לחזור עד פיגור 33:27. בקסטר עוד החזיר לפיגור 3 בלבד, אבל שלשה של רייס יחד עם עבירה בלתי ספורטיבית של אשקלון הורידה את בני השרון ביתרון 33:40 במחצית.

קוקי בלצ'ר העלה את בני השרון ליתרון 9 בפתיחת הרבע השני, סניד צימק, אבל שני מהלכים נהדרים של קלנסי יחד עם נקודות של ג'יימס קבעו יתרון שיא של בני השרון, 35:48. אשקלון סבלה מאוד מיכולת חלשה של מורן רוט, שאיבד פעמיים, חטף גג ולא פגע מחוץ לקשת, אבל סל ועבירה של בקסטר קירב את קבוצתו לפיגור 9 בלבד. בני השרון לא נכנעה, שוב הלכה אל קלנסי, ועלתה ליתרון 12, בעוד בקסטר הצליח רק להוריד מהקו ל-56:46 בסיום הרבע השלישי.

אשקלון ידעה שזה עכשיו או לעולם לא, ועלתה עם המון אנרגיה בפתיחת הרבע האחרון, כשסניד ובקסטר מקרבים אותה, וטולברט בחדירה נהדרת מוריד את זה ל-56:52. בני השרון נלחצה מאוד באותן דקות, אבל נקודות של קלנסי מבפנים הרגיעו אותה מעט. שתי הקבוצות התקשו מאוד במשך שלוש דקות למצוא נקודות, אבל בני השרון התפכחה ראשונה, שוב מצאה את קלנסי בצבע ועלתה ליתרון 54:62. אשקלון שוב הלכה לטולברט, האיש שנולד לשחק בגביע, וזה הביא אותה עד פיגור 62:59, 2 דקות לסיום. או אז הגיעו שני מהלכים גדולים של ארז כץ- הראשון חטיפה ממורן רוט, ומיד לאחר מכן שלשה עצומה. אשקלון עשתה ניסיון אחרון, אבל השלשה של דוידי הלכה החוצה, ובני השרון חגגה עלייה גדולה לגמר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

סטטיסטיקה

קלעו לבני השרון: סם קלנסי 20 ו-8 ריבאונדים, רון סטיל 15, קוקי בלצ'ר, ארז כץ ושון ג'יימס (7 ריבאונדים ו-3 חסימות) 6 כ"א, אורי יצחקי ואוגונה אוניקווה 5 כ"א, בן רייס 4, דורי אסף 2.

קלעו לאשקלון: ג'ימי בקסטר 18 ו-8 ריבאונדים, עומאר סניד 13, בריאן טולברט 11, ברוקס סיילס 8, דרור דוידי 4, מורן רוט 3, אבי סוכר וקורי קאר 2 כ"א.

אוהדי בני השרון. ברני ארדוב
והחגיגה נמשכת. אוהדי בני השרון מחכים ליריבה הבאה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully