וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בדובאי

הישראלית, מבודדת בדובאי ומוקפת ב-16 שומרי ראש, השיגה ניצחון גדול על ויקמאייר (15 בעולם) והודתה: "בכיתי מאושר"

שחר פאר עלתה היום (שני) לסיבוב השני בטורניר דובאי (סך פרסים 2 מיליון דולר), אחרי שניצחה 6:3, 2:6, 5:7 את ינינה וויקמיאר הבלגית (15 בעולם). פאר, המדורגת 22 בעולם, ממשיכה את פתיחת העונה החיובית שלה, ותפגוש בסיבוב הבא (מחר ב-12:00, שעה משוערת) את וירג'ין רזאנו הצרפתייה (24 בעולם), מולה היא עומדת על מאזן של ניצחון אחד לעומת שני הפסדים. הישראלית, שהתגברה על פיגור של שבירה במערכה השלישית ורשמה קאמבק מרשים, הבטיחה לעצמה 10,275 דולר ו-70 נקודות דירוג.

שחר פאר, לה זה היה הניצחון הראשון על אדמת דובאי, זוכה לאבטחה מוגברת ולוותה על ידי לא פחות מ-16 שומרי ראש ביציאה למשחק. הישראלית נמצאת בניתוק מוחלט משאר השחקניות בטורניר, לא מורשית לצאת מחדרה במלון ומתאמנת בחדר כושר אישי.

פאר התחילה רע את המשחק ונשברה פעמיים כבר במערכה הראשונה, תוך שהיא עושה שלוש טעויות כפולות ומגישה חבטות פתיחה ב-48 אחוז הצלחה בלבד ומפסידה 6:3. במערכה השנייה חזרה פאר להציג את היכולת הטובה שמאפיינת אותה מפתיחת העונה, שברה פעמיים את ההגשות של וויקמאייר, שיפרה את אחוזי ההצלחה בהגשות שלה (61 אחוז) ואפילו חבטה שני אייסים בדרך ל-2:6 מפתיע.

המערכה השלישית נפתחה בצורה מאכזבת מצד פאר, שנשברה כבר במשחקון הראשון ונאלצה לרדוף אחרי הבלגית. המפנה הגיע במשחקון השביעי, בו שברה פאר את וויקמאייר והשוותה את התוצאה ל-4:4. משם, הישראלית השתפרה, שברה פעם נוספת, דווקא במשחקון ה-12 האחרון והמכריע, וגברה 5:7 בדרך לניצחון ענק.

שחר פאר התרגשה בסיום: "זה ניצחון מאוד חשוב בשבילי, הרגשתי גאווה גדולה לייצג את ישראל במדינה שלא ממש מכירה בישראל". פאר דיברה על פתיחת העונה הטובה שלה: "הניצחון גרם לי אושר עצום ואני מקווה להמשיך לשחק היטב" וחשפה: "בכיתי משמחה. אני מקבלת המון תמיכה מישראל וזה חשוב לי מאוד". על התחושות שלה מחוץ למגרש אמרה פאר: "היחס אלינו כאן הוא מאוד חם ואנחנו מרגישות בטוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully