וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושינסקי: "נמני שוב מוכיח את עצמו"

15.2.2010 / 11:27

יו"ר מכבי תל אביב שיתף את אנשי הקבוצה: "החילופים כרגיל היו בינגו, הוא ייצר עומק בספסל". תקווה שראלדס ישחק בדרבי

שחקני מכבי תל אביב קיבלו יומיים חופש מהצוות המקצועי, והקבוצה תחזור להתאמן ביום רביעי ותפתח בכך את ההכנות לקראת הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב, שייערך בעוד שבוע בבלומפילד. במכבי החליטו להקל בעומס על השחקנים, במיוחד לאחר השבוע שעבר בו קיימו הצהובים שלושה משחקים (וניצחו את כולם) בתוך שמונה ימים.

רשימת הפצועים הארוכה בקבוצה מעיבה במעט על שמחת הניצחונות והישגי התקופה האחרונה. נכון לעכשיו רשימת הנעדרים מהדרבי כוללת את החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, המגן דור מלול והבלם איגור טומאסיץ' הפצועים וגם שרן ייני המוצהב.

שניים שנמצאים בספק גדול הם הבלם הבוליביאני רונלד ראלדס, שסובל ממתיחה ברצועת הברך והקשר הסרבי איביצ'ה אילייב, שפצוע בברכו כתוצאה מקרע קטן במיניסקוס. בצוות הרפואי עושים מאמצים גדולים מאוד להכשיר את שניהם. כרגע נראה שסיכוייו של ראלדס לשחק גדולים יותר, אולם גם הוא כאמור בספק רב. אגב, הדרבי הראשון של העונה היה משחקו הראשון של ראלדס במכבי.

בהנהלת המועדון הביעו בזמן האחרון מספר פעמים את שביעות רצונם מעבודת הצוות המקצועי ובראשו המנג'ר אבי נמני, במיוחד נוכח מצבת הפציעות והחוסרים בסגל. במשחק הניצחון האחרון נגד הפועל רמת גן בווינטר (1:4) אף נשמע יושב הראש אביב בושינסקי אומר לאנשי הקבוצה שישבו לצידו: "אבי נמני שוב מוכיח את עצמו, החילופים שלו כרגיל היו בינגו, כמו בכל התקופה האחרונה והוא הצליח לייצר עומק בספסל. יש פה כמעט אותו קאדר של שחקנים שהיה כאן בעונה שעברה ותראו מה הוא עשה מהם העונה". בסיום המשחק אף ניגש בושינסקי לנמני ואמר לו את אותם הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully