וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לורנטיס: "הייתי לוקח את מוריניו לשחק בסרט"

נשיא נאפולי בז לפורטוגזי אחרי ה-0:0 מול אינטר: "בחיים לא ארצה שהוא יאמן אצלי". דל פיירו: "הביטחון יחזור דרך ניצחונות"

נאפולי ואינטר סיימו את ההתמודות ביניהן במשחק המרכזי של המחזור ה-22 בליגה האיטלקית אמנם בתיקו ללא שערים, אלא שאת ההצגה גנב נשיא התכולים אורליו דה לורנטיס.

"אני לעולם לא ארצה שז'וזה מוריניו יאמן במועדון שלי", הפציץ דה לורנטיס. "עם כל הכבוד, הוא האחרון ברשימה שלי. לא הייתי מחליף את המאמן וולטר מזארי במוריניו, גם אם הוא היה מגיע בחינם". איל ההון ומפיק הסרטים עוד הוסיף: "מצד שני, הייתי אולי משתמש בו כשחקן באחד הסרטים שלי".

המאמן המוחמא התייחס למשחק: "הצלחנו ללחוץ על אינטר במשך חלקים ארוכים במשחק והם יצרו רק מצב אחד", אמר מזארי והוסיף: "הגיע לנו הרבה יותר מתיקו. השחקנים היו מעולים והם בדרך למשהו גדול".

מהצד השני, המאמן המושמץ ז'וזה מוריניו חרג ממנהגו והחליט דווקא להחמיא לשופט: "ניגשתי לרוזטי אחרי המשחק והחמאתי לו, כי אהבתי את הדרך בה הוא שלט במשחק ואת ההחלטות שהוא קיבל". באשר למשחק, אמר מוריניו "אני לא יודע אם התוצאה משקפת. נאפולי הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אנחנו בשנייה".

בניגוד לפורטוגלי, קשר הנראזורי אסטבן קמביאסו דווקא היה החלטי: "תיקו מאוד משקף", הוא אמר ותירץ: "צריך לזכור שאנחנו שיחקנו באמצע השבוע, בעוד לנאפולי היה שבוע חופשי. גם הדשא לא היה במצב טוב כל כך ונאפולי עשתה הרבה פאולים שעצרו את שטף המשחק". הארגנטינאי הסתכל קדימה: "אנחנו ניקח את התיקו, למרות שאנחנו שונאים לא לקחת את שלוש הנקודות. עכשיו נתרכז במשחק הבא, אותו נקווה לנצח".

דל פיירו: "אנחנו משתפרים"

האם המשבר הגדול של יובנטוס נגמר? אלסנדרו דל פיירו, שכבש צמד ב-2:3 על גנואה, מאמין שכן: "אנחנו משתפרים. ראינו את זה כבר בשבוע שעבר", אמר קפטן הגברת הזקנה שהגיע ל-445 הופעות ליגה במדי הזברה.

"אנחנו ממשיכים להיבנות וזה נותן לנו ביטחון. אנחנו מקווים להמשיך לנצח כי רק כך נוכל לצבור ביטחון בזמן כל כך קשה". דל פיירו התייחס גם לבנו שהגיע לצפות בו משחק: "זו הייתה אולי ההופעה הכי טובה שלי לעיניי בני, אבל היו לי כבר משחקים גדולים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully