וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי: "אני אפילו רעב יותר מבעבר"

הג'ודוקא ענה למבקריו שקראו לו לפרוש, לאחר שזכה בארד בסבב גביע העולם בווינה: "אין סיבה ליחס כלפיי כמו שהתייחסו"

מאז אולימפיאדת בייג'ינג 2008 שמע וקרא הג'ודוקא הישראלי אריק זאבי לא אחת על כך שכדאי לו לפרוש בכבוד, ועדיף שיעשה זאת מה שיותר מוקדם כי הוא כבר הרבה מעבר לשיא. אבל זאבי החליט לא לפרוש ולנסות להוכיח לכל המלעיזים שהם טועים.

הוכחה אחת לכך הוא סיפק כשזכה אמש (ראשון) במדליית הארד בתחרות מסבב גביע העולם שנערכת בווינה, בה התחרה בקטגוריית המשקל עד 100 ק"ג. זאבי ניצח ארבעה קרבות בדרך למקום השלישי, והוא נראה מוכן לאליפות אירופה שתיערך באביב.

"אני לא מרגיש שובע ואני עדיין רעב מאוד", אמר זאבי בראיון בגלי צה"ל. "אני יכול לתת את הטון ברמה העולמית, הרעב שלי אפילו קצת גדול יותר, לפחות בהשוואה למה שהוא היה אחרי שזכיתי בארד באתונה 2004".

זאבי הסביר את פשר הרעב: "דווקא אחרי הכותרות שהיו נגדי לאחרונה והדרך שבה מתייחסים אליי, בניגוד לעבר, הרי שזה מה שמשאיר אותי וגורם לי לרצות. מרגיז אותי שהביקורות נגדי מגיעות ממקום לא מקצועי. כולם רואים שיש לי עדיין מה למכור ברמה העולמית. אני אמנם לא כמו שהייתי לפני כמה שנים, כשאז הייתי בין שלושת הג'ודאים הטובים בעולם, אבל אני עדיין נמצא ברמה טובה. זו לא סיבה להגיד לי לפרוש ולהתייחס כמו שהתייחסו אליי".

  • עוד באותו נושא:
  • אריק זאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully