וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ויוואס פוטר מראסינג, אינדפנדיינטה שנייה

אינדפנדיינטה גברה 2:3 על אסטודיאנטס, ראסינג נוצחה ופיטרה את מאמנה. עוד הפסד לריבר, 1:0 לקולון, 0:0 לבוקה נגד טוקומן

המחזור הרביעי של הקלאוסורה 2010 בארגנטינה יצא לדרך בסוף השבוע ולמרות שמרבית הקבוצות עדיין מצאות בשלב הגישושים, כבר ניתן להתחיל לראות פחות או יותר פניה של מי מועדות לאן.

בינתיים קלאודיו ויוואס הפך למאמן המפוטר הראשון של העונה, כשפוטר על ידי ראסינג אחרי ארבעה מחזורים בלבד בהם הפסידה הקבוצה שלוש פעמים. ויוואס פתח את העונה עם 0:3 מרשים על רוסאריו, אך נכשל מאז למרות הרכש המבטיח שכולל את החלוצים קלאודיו ביילר וגבריאל האוצ'ה, כמו גם קפטן נבחרת ארגנטינה לשעבר רוברטו אז'אלה. ההפסד לחימנסיה דה לה פלטה 1:0 היה זה שהכריע את הכף.

משחקי הלילה:
אינדפנדיינטה - אסטודיאנטס 2:3

השדים האדומים השיגו ניצחון שני העונה וביחד עם שתי תוצאות התיקו הנוספות שלהם, הם צמודים לולז סארספילד בפסגה, כשלשתיים 8 נקודות, בדיוק כמו לגודוי קרוז. אנדרס סילברה כבש את השער הראשון לזכות הקבוצה מבואנוס איירס רק בדקה ה-43, אבל השער שלו בישר על מחצית שנייה שהיה שווה להמתין לה. דייגו גאנדין קבע 0:2 מבטיח בדקה ה-57, אבל אסטודיאנטס סירבה להיכנע וכעבור דקה בלבד צימק מקסימיליאנו נונייז ל-2:1. חרונימו מוראלס נומאן המחליף כבש את השוויון בדקה ה-71, אבל הדובדבן הגיע בדקה ה-78, כשאיגנסיו פיאטי קיבל כדור בתוך הרחבה, הקפיץ מספר פעמים תוך כדי תנועה וכבש. שער נפלא וניצחון לאינדפנדיינטה.

קולון - ריבר פלייט 0:1

נראה שעוד עונה של המיז'ונריוס הולכת לאיבוד, כאשר הקבוצה של לאונרדו אסטרדה סופגת כבר הפסד שני בארבעת המחזורים הראשונים. שער ניצחון בפנדל דקה לסיומה של המחצית הראשונה של אסטבן פוארטס השאיר את שלוש הנקודות בסנטה פה.

בוקה ג'וניורס - אתלטיקו טוקומן 0:0

הדבר היחיד שיכול אולי לנחם את ריבר, זה שגם בוקה ממשיכה להיראות רע מאוד ולא תזכה באליפות גם בטורניר הזה. הקבוצה של אבל אלבס עם התיקו השני שלה העונה, כשזה מגיע בבומבונרה, נגד הלפני אחרונה, זה לא מבשר טובות.

רוסאריו סנטראל - צ'אקריטה ג'וניורס 1:1

סנטראל עדיין ללא ניצחון העונה אחרי עוד תוצאה מאכזבת ולמרות שהוליכה עד רגעי הסיום של המשחק, איבדה את ההזדמנות לרשום שלוש נקודות ביתיות. אמיליו זלאיה נגח את המקומיים ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל ליסנדרו לופז השווה בנגיחה משלו 5 דקות לסיום.

ארסנאל - טיגרה 2:0

טיגרה שמרה על המקום הרביעי בטבלה בזכות ניצחון חוץ חשוב על אחת מהקבוצות החלשות כרגע בליגה. נסטור אז'אלה הפרגוואי כבש את שערו השלישי העונה בדקה ה-10, קרלוס לונה כבש את השני עם פנדל מוצלח בדקה ה-57.

בנפילד - לאנוס 0:2

אלופת האפרטורה האחרונה השיגה ניצחון שני העונה מתוך שלושה משחקים והיא בהחלט ממשיכה להצליח. רוברטו באטיון כבש ראשון כבר בדקה ה-13 וחאמס רודריגז, הקולומביאני הכשרוני, הכפיל בדקה ה-48 ולמעשה חתם את תוצאת המשחק.

תוצאות נוספות:

חימנסיה לה פלאטה - ראסינג קלוב 0:1
מרקוס פרז (31)

הורקאן - גודוי קרוז 0:0

סן לורנצו - ולז סארספילד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully