וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נכנעה 2:1 לאתלטיקו מדריד

הבלאוגרנה הפסידו לראשונה העונה וגם שער שזלאטן סוף סוף כבש, לא עזר. אתלטי עזרה לעצמה בתחתית, אבל גם לריאל

זה היה צריך להגיע מתישהו וזה קרה (ראשון) הערב. ברצלונה הגדולה, אלופת ספרד, אירופה והעולם, רשמה הערב הפסד ליגה ראשון העונה, ראשון מאז סוף מאי 2009 אז נכנעה לאוסאסונה כשהאליפות כבר הייתה בכיסה. אתלטיקו מדריד הייתה זו שניצחה את הבלאוגרנה 1:2 ועזרה דווקא ליריבה העירונית ריאל, שאתמול צימקה את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד בזכות 0:3 על חרז.

המשחקים בין אתלטיקו לברצלונה הניבו שיטפון של שערים בשנים האחרונות וגם אם הפעם הכמות נראתה קצת כמו חצי מנה, אחרי שהפתיחה הייתה מסחררת. כבר בדקה התשיעית פירפר חוסה אנטוניו רייס מספר שחקנים בצהוב במרכז המגרש ומסר כדור עומק פנטסטי לדייגו פורלאן, שניצב לבדו מול ויקטור ואלדז וכבש בקלות את ה-0:1.

שמונה דקות עברו והרוחיבלאנקוס מצאו חור נוסף בהגנה האורחת, אלא שהפעם קון אגוארו החליט למסור במקום לכבוש באחד על אחד עם השוער והכדור הורחק. החמצה גדולה של הארגנטינאי. בדקה ה-23 אתלטי סירבה להחמיץ פעם נוספת, הפעם דווקא ממצב קשה בהרבה. קרלס פויול הכשיל את אגוארו כ-22 אלכסונית לשער, אבל סימאו לא נבהל מהזווית ושלח כדור חזק ומסובב לפינה השמאלית של ואלדז. 0:2 לאתלטיקו.

בדקה ה-27 ברצלונה צימקה והבהירה למארחת שהמשחק רחוק מלהיות גמור. פויול ומיליטו עלו גבוה לכדור קרן של צ'אבי, הכדור פגע בראש צהוב ומשם נחת לזלאטן איברהימוביץ' על הרגל והשבדי כבש לראשונה מאז ה-5 בינואר, אז הבקיע נגד סביליה בגביע ולראשונה בליגה מאז הדרבי נגד אספניול באמצע דצמבר.

ברצלונה ניסתה והתאמצה להשוות במחצית השנייה, אבל הייתה צריכה להיזהר כל העת מהתקפות מתפרצות של פורלאן, אגוארו ורייס בצד השני ולמרות שהחזיקה יותר בכדור, לא הצליחה להגיע להרבה הזדמנויות ברחבה, לא מצאה שוויון והפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully