וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "פארגו יצטרך להתאים את עצמו"

14.2.2010 / 23:25

מאמן גלבוע/גליל ניסה להסביר את התצוגה החלשה של הגארד בתבוסה לירושלים. גודס: "הליגה ארוכה, צריך לשמור על יציבות"

שבוע לאחר שהתחיל, הגיע הערב (ראשון) המחזור ה-13 בליגת העל לסיומו, כשהפועל ירושלים הביסה את הפועל גלבוע/גליל עליון 68:88 בגן נר. האדומים של גיא גודס הובילו פעמיים במשחק ביתרון דו-ספרתי, בעוד החבורה של עודד קטש הצליחה לחזור רק פעם אחת. בסופו של דבר, רבע אחרון גדול של 11:31 מצד הירושלמים עשה עבורם את העבודה, וביסס את מקומם במקום השני בטבלה.

"מה שניצח את המשחק זו ההגנה, והחיפוי אחד על השינוי", אמר בסיום מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס. "ידענו הגליל חיים על האחוזים שלהם ושגם הקבוצות שמשחקות נגדן חייבות לקלוע טוב לשלוש. זה לא מגרש פשוט לנצח בו". גודס עבר להתייחס נקודתית לשחקניו, ואמר: "יוגב עשה עבודה הגנתית מדהימה ועצר את פארגו. גם קווין היה מצויין, למרות שהוא חוזר מדלקת ריאות. הליגה עוד ארוכה, וצריך לשמור על יציבות. כל משחק בליגה הוא קשה, ונצטרך לשמור מעכשיו על רמת ריכוז גבוהה".

יובל נעימי, שסיים עם 9 ו-5 אסיסטים הערב, הוסיף: "עצרנו אותם על 68 נקודות, וזה כל הסיפור. עשינו הגנה מעולה, הכינו אותנו לכל הדברים שהם אוהבים לעשות. התקפית בדרך כלל אני נותן את הסחורה וידעתי שאם אשפר את ההגנה, זה יקפיץ את המשחק שלי. אני מקווה שזה ימשיך כך".

קטש: "כשירושלים קולעת באחוזים טובים, היא מסוכנת"

מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש, ניסה להסביר את ההתפרקות של קבוצתו בעשר הדקות המכריעות: "ברבע האחרון היו לנו אחוזי קליעה לא טובים, לשחקנים היה קשה להיכנס למשחק וגם היו לנו בעיות עבירות שגרמו לחלק מהשחקנים לשבת על הספסל. קרו כל מיני דברים. ירושלים קבוצה טובה וכשהיא קולעת באחוזים טובים היא מסוכנת, הם שיחקו נכון וחכם והגיע להם לנצח".

באשר לג'רמי פארגו, שנמצא בכושר לא טוב והערב היה חלש במיוחד, עם שש נקודות באחוזים נוראיים, אמר המאמן הגלילי: "זה בסדר שיהיו לו גם משחקים פחות טובים. הוא שחקן צעיר והוא עוד ילמד. לא יתנו לו דברים בקלות והוא צריך להתאים את עצמו". בנוגע לשינויים עתידיים בסגל, הוסיף קטש: "כרגע זו הקבוצה שלנו ואיתה אנחנו רצים, גם מרקוס קאזין יכול לעזור לנו. בדקות שהוא על המגרש אנחנו מאמנים שהוא יוכל לתרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully