וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה חזרה למקום הרביעי

שער של לואיס פביאנו הספיק לאנדלוסים כדי לנצח 0:1 את אוסאסונה. סהר לא שותף ב-0:2 של אספניול על לה קורוניה

אחרי שאתמול (שבת) צימקה ריאל מדריד את הפער מברצלונה לשתי נקודות, תוכל אלופת ספרד לחזור ליתרון של 5 נקודות. בשביל שזה יקרה היא תצטרך לגבור על אתלטיקו מדריד בחוץ במשחק שיחתום את המחזור ה-22. עד אז, הערב (ראשון) נערכו מספר משחקים נוספים.

סביליה - אוסאסונה 0:1

סביליה של החודשים האחרונים מתקשה מאוד לשמור על יציבות, אבל הערב ידעה לנצח את אחת מהקבוצות הלוהטות בליגה, שהגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. לואיס פביאנו נגח את שער הליגה התשיעי שלו העונה בדקה ה-35 אחרי הגבהה של דייגו קאפל והכיבוש הזה הספיק למקומיים בשביל לנצח.

אספניול - לה קורוניה 0:2

הקבוצה מברצלונה השיגה ניצחון חשוב מאוד והצליחה להגדיל את הפער שלה מהקו האדום לשבע נקודות ולטפס למקום ה-11. חוסה קאייחון הצעיר היה כוכב המשחק אחרי בישול לוורדו בדקה ה-39 וכיבוש בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-59. בן סהר נכלל בסגל אספניול, אבל לא שותף.

ויאדוליד - סראגוסה 1:1

המקומיים ידעו שרק ניצחון יעלה אותם מעל סראגוסה, אבל מהמשחק הזה, התמודדות על שש נקודות, אף אחת לא יצאה מנצחת כשסראגוסה לפחות מתנחמת בכך שהיא עדיין עם הראש מעל המים. דייגו קוסטה העלה את ויאדוליד ליתרון בנגיחה בדקה ה-23, אבל הומברטו סואזו הצ'יליאני, שהגיע לסראגוסה בחלון ההעברות האחרון, השווה בדקה ה-39 אחרי בישול של גבי. אנדר הררה האורח הורחק בדקה ה-65, אבל סראגוסה ידעה לא לספוג פעם שנייה וחזרה הביתה עם נקודה.

ראסינג סנטאנדר - מלאגה 3:0

ראסינג שנמצאה במגמת התאוששות מרשימה בשבועות האחרונים והגיעה למשחק אחרי שישה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, אבל פגשה קבוצה אחרת בכושר לא רע, שבעצמה ניצחה בפעם השנייה ברציפות. ווליגטון העלה את האנדלוסים ליתרון כבר בדקה ה-9, פליפה קאייסדו הכפיל בדקה ה-35 ו-ויקטור אובינה חתם בדקה ה-66.

חטאפה - אלמריה 2:2

הקבוצה הביתי הייתה קרובה דקות ספורות מניצחון חשוב במאבק שלה על מקום באירופה בעונה הבאה, אבל פרננדו סוריאנו כבש בדקה ה-90 עבור אלמריה והעניק לקבוצתו נקודה חשובה. פאבלו פיאטי כבש עבור אלמריה ראשון (47), קאסקרו (55) ורוברטו סולדאדו (70) ביצעו מהפך ואז הגיע סוריאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully