וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בני יהודה: בן בסט נקנס

הזהובים, עם רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, יתארחו אצל החיפאים, שסופרים כבר שבעה. ליניץ' יפתח (19:30, ספורט1)

בני יהודה ערכה הערב (ראשון) את האימון המסכם וסיימה את ההכנות לקראת משחק החוץ (שני, 19:30, ספורט1) נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר במשחק שיינעל את המחזור ה-22 בליגת העל. הזהובים עם רצף רע מאוד של שישה משחקים ללא ניצחון. הניצחון על הפועל עכו, במסגרת גביע המדינה בשבוע שעבר, נתן לשחקנים ביטחון שאפשר לחזור למסלול גם בליגה ובקבוצה ינסו לייצר המשכיות בחיפה.

המאמן גיא לוזון צפוי לבצע שינוי אחד בלבד בהרכב לעומת ההרכב שניצח את עכו בגביע. חסן אבו זייד, שסובל מארבעה שברים באפו, ייעדר כחודש בעקבות הפציעה, כאשר בקבוצה מעריכים שבתוך שלושה שבועות הוא יוכל לחזור להתאמן עם מסיכה מיוחדת להגנה על אפו. סיניסה ליניץ' הקרואטי צפוי למלא את מקומו והוא יפתח לצידו של לירוי צעירי בקישור האחורי.

מיכאל זנדברג ועומרי אפק יתופקדו בכנפיים כאשר פדרו גלבאן יפתח כרגיל לצידו של אלירן עטר בחוד ההתקפה. אסי בלדוט החלים מפציעה במפשעה, ערך אימון מלא ויפתח על הספסל, שוער המשנה רן קדוש, שסובל מדלקת ברצועת הברך, קיבל מנוחה היום, אבל יכלל בסגל.

היו"ר חזי מגן קיים אמש את האסיפה השבועית לחניכיו. בנוסף לפרשת השבוע דיבר מגן גם על המחצית השנייה נגד עכו בגביע ואמר לשחקנים: "במחצית השנייה ראינו סוף סוף את בני יהודה המוכרת מהימים היפים של תחילת העונה, שיחקתם עם המון כוח ואגרסיביות וזו הדרך לנצח משחקים.

"ניצחנו את עכו בגביע ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום גם בליגה", הוסיף המאמן גיא לוזון, "אנחנו לא חושבים בכלל על הפסד. אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה, יש כאן שחקנים טובים ואנחנו צריכים להביא את זה לידי ביטוי בלי שום תירוצים. אם ביום רביעי היה משחק גביע, אז המשחק הזה הוא גמר גביע. אין שום הכנות מיוחדות, אנחנו באים כדי לנצח, חד וחלק". לוזון הקרין לשחקניו מצבים חופשיים ובעיטות עונשין מרחבי העולם כדי להדגיש בפני השחקנים את החשיבות שלהם.

בסיום האימון יצאה הקבוצה לארוחת ערב משותפת במימונו של המגן איציק עזוז, שספג קנס מהנהלת הקבוצה על הפרת משמעת לפני כשבוע.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי, עומרי אפק, מיכאל זנדברג, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

שלומי דורה יפתח עם הישאם כיוואן

הפועל חיפה ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול בני יהודה. הקבוצה תעלה, לראשונה העונה עם הגיבוי החדש לצוות המקצועי, ניצן שירזי, שעד כה מנסה לעשות את עבודתו בשקט, ובלי להפריע למאמן שלומי דורה. האדומים מהכרמל ינסו למחוק את המאזן הלא מחמיא של שבעה משחקים ללא ניצחון, דווקא כנגד בני יהודה, איתה שירזי מזוהה ביותר.

באסיפת הקבוצה ביקש דורה מהשחקנים בעיקר ריכוז ומוטיבציה: "אנחנו צריכים את הנקודות הרבה יותר מבני יהודה וזה אחד המשחקים הכי חשובים שיהיו לנו העונה. תבואו עם מוטיבציה ורצון כמו שהוכחתם בעבר, ואני מאמין שנצא עם הנקודות".

בצד המקצועי דורה יעלה כנראה עם מערך התקפי יותר מאשר במשחק הגביע נגד הפועל תל אביב (3:0). גל אראל, שנפצע באימון, ירד לספסל ואת מקומו יתפוס הישאם כיוואן. בנוסף, דורה עדיין מתלבט בין רן אבוקרט לאמיר אבו ניל, ורק ביום המשחק יחליט עם מי מבין השניים יפתח.

חלוץ הפועל חיפה, עדן בן בסט, הועמד היום (שני) בפני ועדת משמעת של הקבוצה משום שנטש את אצטדיון קרית אליעזר במשחק מול הפועל תל אביב בגביע המדינה. ועדת המשמעת שכללה את מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי החליטה להעניש את השחקן בכך שיזמין את חבריו לקבוצה לארוחה ויתנצל על התנהגותו בפניהם. כמו כן, קיבל בן בסט עונש על תנאי של 4000 שקלים אם התנהגות שכזו תחזור על עצמה.

נשים שיגיעו למשחק עם בגדים אדומים ייכנסו חינם לאיצטדיון.

הרכב משוער: אוהד כהן, איל טרטצקי, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, חי בן לולו, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ', רן אבוקרט (אמיר אבו ניל), הישאם כיוואן, ערן לוי, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully