וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודרלינג זכה בטורניר רוטרדאם, דמנטייבה בפאריס

השבדי הוליך 4:6, 0:2 לפני שיוז'ני נפצע ופרש. זבונרבה זכתה בטורניר פטאיה שבתאילנד, אלנה דנמטייבה בטורניר פאריס

רובין סודרלינג המשיך את היכולת הנהדרת שלו בשבוע האחרון, ולאחר שהדיח את ניקולאי דוידנקו בחצי גמר טורניר רוטרדאם, זכה הערב (ראשון) השבדי בתואר, לאחר שיריבו לגמר, מיכאל יוז'ני, פרש בגלל פציעה. סודרלינג הופך בכך לשבדי הראשון שזוכה בטורניר היוקרתי (פרסים בסך 1.4 מיליון יורו) מאז שנת 1993, אז זכה בו אנדרס ג'אריד. סודרלינג, המדורג 8 בעולם, לוקח הביתה 277 אלף יורו בעקבות הניצחון.

השבדי פתח נהדר את המשחק, שבר את הגשותיו של יוז'ני, שכבר אז החל להראות סימני קושי, בדרך לניצחון 4:6 במערכה הראשונה. עם פתיחת המערכה השנייה, שבר שוב סודרלינג את הגשותיו של הרוסי ועלה ליתרון 0:2, אך אז נאלץ יוז'ני לפרוש מהמשחק, בעקבות פציעה בירך הימנית, וסודרלינג חגג את הזכייה בטורניר, בו הפסיד בגמר בשנת 2008.

"היה תואר שקשה להגן עליו"

בתאילנד הגנה הרוסייה ורה זבונורבה על התואר בו זכתה בשנה שעברה, בטורניר פטאיה, אחרי שגברה על המקומית תמרין טאנסוגרן 4:6, 4:6. הקהל המקומי דחף את טאנסוגרן קדימה, וזו נתנה פייט קשה לרוסייה המדורגת 14 בעולם, אבל לא יכלה לה בסופו של יום. זבונורבה פתחה חזק ועלתה ליתרון 0:3 במערכה הראשונה, אבל המקומית החזירה את הקהל לחיים עם קאמבק נהדר, שכאמור, לא הספיק בסיום.

"אני שמחה שהצלחתי לנצח אותה", אמרה זבונורבה בסיום. "היה משחק קשה מאוד ותואר שהיה קשה להגן עליו. שתינו נהנינו מהמשחק, הוא היה צמוד מאוד. ניסיתי להיצמד למשחק שלי בכל נקודה, זה היה חשוב". לעומתה, טאנסוגרן היתה מאוכזבת מאוד, לאחר שאיבדה את האפשרות לזכות בתואר מול הקהל האוהד. "הקרדיט מגיע לה, המשחק שלה היה מבריק", אמרה התאילנדית בסיום. "היא לא נתנה לי לשחק את המשחק שלי. זה היה צמוד, במיוחד במערכה השניה, אבל אני חייבת להודות, היא לא פתחה לי שום חלון הזדמנויות".

רוסייה נוספת שזכתה הערב בתואר היא אלנה דמנטייבה, שגברה על לוסי ספארובה הצ'כית כדי לזכות בגמר טורניר פריס. דמנטייבה, המדורגת 7 בעולם, ניצחה 7:6, 1:6, 4:6, וסיפחה לעצמה תואר נוסף, לאחר שכבר זכתה מוקדם יותר העונה בטורניר סידני. גם במשחק הגמר, בדיוק כמו בשלושת המשחקים שקדמו לו, נאלצה דמנטייבה להתמודד במשך שלוש מערכות בדרך לניצחון, והערב היתה צריכה לחזור לאחר שהפסידה את המערכה הראשונה, בדרך אל התואר: "במשחק, אין זמן לחשוב באופן שלילי", אמרה הרוסיה בסיום. "חייבים להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully