וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אפס אפס שבע

אינטר סיימה ב-0:0 מאכזב בנאפולי, והפער מרומא השנייה צומק לשבע נקודות. צמד לדל פיירו ב-2:3 של יובנטוס על גנואה

הניצחונות של רומא ומילאן בסוף השבוע יצרו לחץ מסוים על האלופה אינטר, בעיקר אחרי ה-1:1 בפארמה, וזה הוביל ל-0:0 הערב (ראשון) בנאפולי. היה זה התיקו המאופס הראשון של אינטר מאז אוקטובר 2008, שמציב את היתרון בפסגה על שבע נקודות. עוד לפני המשחק המרכזי, נערכו משחקים עם השפעות על הכרטיסים לאירופה ועל מאבקי ההישרדות.

יובנטוס חיפשה ניצחון ראשון בעידן אלברטו זאקרוני, והשיגה אותו עם 2:3 על גנואה מצמד של אלסנדרו דל פיירו, שקבע שיא הופעות של שחקן יובה בליגה עם משחקו ה-445 והעלה את קבוצתו למקום החמישי. מאמן נוסף שהשיג ניצחון בכורה הוא אדי רג'ה, שהשיג עם לאציו 0:2 חשוב בפארמה במשחקו הראשון בקבוצה, ונמלט מהקו האדום. קליארי רשמה 1:3 ביתי על בארי ושמרה על סיכוי למקום בליגה האירופית.

נאפולי - אינטר 0:0

הנראזורי יצאו למשחק חוץ שני תוך ארבעה ימים, אחרי ה-1:1 המאכזב משהו בפארמה. הניצחונות של רומא ומילאן יצרו לחץ מסוים על אינטר, אבל ז'וזה מוריניו האמין כי היריבה ההתקפית תאתגר את שחקניו בדרך לניצחון חשוב. נאפולי, מצידה, חוותה הפסד ראשון בעידן וולטר מצארי בשבוע שעבר וידעה כי נקודה תספיק לה כדי לשוב אל המקום הרביעי.

המחצית הראשונה הייתה של המארחים, שסיכנו יותר את שער של ז'וליו סזאר ובדקה העשירית בעיטה של מארק האמסיק הסלובקית פגשה את הקורה. אינטר, עם דייגו מיליטו וגוראן פאנדב בהתקפה כשסמואל אטו על הספסל, מצאה גם היא את מסגרת השער עם בעיטה מרחוק של סוליי מונטארי בדקה ה-30. הפגיעה בקורות נמשכה גם במחצית השנייה, כשבדקה ה-56 הגיע תורו של פאביו קוואליארלה לבעוט מחוץ לרחבה לקורה השמאלית. שערים לא נכבשו בהמשך, ואינטר עם 0:0 ראשון בליגה מאז אוקטובר 2008.

יובנטוס - גנואה 2:3

עם שתי תוצאות תיקו מאז הגעתו וחמישה משחקים בסך הכל בהם יובנטוס לא מנצחת, אלברטו זאקרוני לא זכה ליותר מדי ימי חסד. המאמן הוותיק, שהגיע במקום צ'ירו פרארה כסותם חורים עד סוף העונה, קיווה שמול גנואה מרובת הפצועים ישיג סוף סוף שלוש נקודות, ועשה זאת אחרי משחק קשה ומותח.

הקפטן מרקו רוסי, שהשאיר את גנואה בתמונת הכרטיס האירופי עם שער ניצחון מול קייבו, היה גם האיש שלה בפתיחת המשחק, עם כדור לקורה בדקה העשירית ושער בדקה ה-16: רוברט אקוואפרסקה הוציא מתפרצת מהירה, ורוסי היה שם כדי להשכין את הכדור ברשת של ג'יג'י בופון. בדקה ה-42 הגיע השוויון של הביאנקונרי, כשמרטין קאסרס הגביה מימין ואמאורי נגח פנימה מקרוב וקבע 1:1.

אלסנדרו דל פיירו, שקיבל בפתיחת המשחק חולצה מרוברטו בטגה לרגל הופעתו ה-445 בליגה ושבירת שיא הופעות הליגה בקבוצה של ג'אמפיירו בוניפרטי, ביצע דאבל פס עם דייגו שהחזיר לו בעקב, ושלח פנימה כדי להשלים מהפך בדקה ה-62. ביציעים בטורינו עוד לא סיימו לחגוג, ומיד רוסי השווה ל-2:2. בופון שמט כדור בצורה שלומיאלית על קו השער, והקפטן האורח לא התקשה לדחוק לרשת. דו קרב הקפטנים הוכרע בדקה ה-77, כשדל פיירו חתם את יום חגו עם שער מהנקודה הלבנה וסידר לזאקרוני ניצחון בכורה ואת המקום החמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פארמה - לאציו 2:0

שתי קבוצות במשבר מתמשך נפגשו באניו טארדיני. לאציו, שנמצאת מתחת לקו האדום וניצחה רק ארבע פעמים העונה, הציגה את המאמן החדש אדי רג'ה, שהחזיר להרכב את כריסטיאן לדסמה הארגנטינאי ופתח בשיטה של שלושה בלמים, שהשתלמה לו הערב. פארמה הפסידה חמישה משבעת משחקיה האחרונים, עשתה צעד קדימה עם 1:1 מחמיא מול אינטר ביום חמישי האחרון, אך שוב חזרה לאחור.

לאציו, בעיקר באמצעות סרג'יו פלוקארי, הייתה מסוכנת יותר במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, ובדקה ה-68 השיגה את השער המיוחל. אלכסנדר קולארוב הגביה כדור קרן והבלם גוליילמו סטנדארדו נגח פנימה. פארמה התפרקה עם הרחקתו של אקס לאציו, לואיס חימנז הצ'יליאני (73), והמחליף מאורו זראטה סגר עניין שתי דקות לסיום. בכורה מוצלחת לרג'ה, לאציו בורחת מהקו האדום.

קליארי - בארי 1:3

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אירחה קליארי את שכנתה למרכז הטבלה וניצלה את ההזדמנות על מנת לחזור למסלול הניצחונות ולשמור על סיכוי להשיג כרטיס לליגה האירופית. דניאלה קונטי נגח לרשת החשופה את הראשון של קליארי בדקה ה-13, ננה הרשית את השני בדקה ה-28 ועצמי של אלסנדרו גאצי בדקה ה-53 סגר עניין, למרות שדקה לפני כן עשתה בארי קולות של קאמבק עם שער מצמק נאה של סלבטורה מסיאלו.

משחקים נוספים:

ליבורנו - בולוניה 1:0
לבולוניה: מרקו די ואיו (22)

קייבו - סיינה 1:0
לסיינה: רג'ינלדו (75)

קטאניה - אטאלנטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully