וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: וילה נמנעה מסנסציה מול קריסטל פאלאס

סטיליאן פטרוב קבע 2:2 דרמטי בדקה ה-86 על מנת לכפות משחק חוזר. גם טוטנהאם ובולטון יחפשו הכרעה. פולהאם ברבע

לאחר שצ'לסי ופורטסמות חגגו אמש (שבת) ומנצ'סטר סיטי אכזבה, נמשכו משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי, כשהראשונות לעלות על כר הדשא הערב היו טוטנהאם ובולטון. התרנגולים של הארי רדנאפ הגיעו לאצטדיון ריבוק כשהם סוחבים מומנטום לא טוב מהליגה, בה לא ניצחו או הבקיעו כבר שלושה משחקים, בעוד בולטון עצמה גם כן עמדה על מאזן של נקודה אחת ללא שערי זכות בשלושת המשחקים האחרונים.

הוונדררס עלו למשחק הערב ללא גארי קייהיל, איבן קלאסניץ', שון דייויס וגאווין מקאן הפצועים, כאשר שחקני הרכש המושאלים ולדימיר וייס וג'ק ווילשייר גם כן לא היו יכולים לשחק, בגלל השאלתם מקבוצות שכבר שיחקו העונה בגביע. המארחת פתחה היטב והרבתה להחמיץ במסגרת המחצית הראשונה, עד שהגיע קווין דייויס בדקה ה-34 וקבע 0:1 לבולטון. טוטנהאם החלה ללחוץ ולחפש את השוויון, ובדקה ה-61 גם באה על שכרה, כשפריצה יפה של גארת' בייל הסתיימה במסירה לג'רמיין דפו, שהפציץ את שערו ה-15 העונה וקבע 1:1.

האורחת המשיכה במומנטום, ובדקה ה-71 ניסה פיטר קראוץ' להיכנס עם הכדור לרחבה, ונתקל בידו של סמואל ריקטס. השופט העניק לטוטנהאם פנדל, אלא שהבעיטה של טום הדאלסטון נהדפה על ידי יוסי יאסקוליינן המצוין, והמשחק הסתיים ב-1:1, שמשמעותו משחק חוזר וקובע שייערך בווייט הארט ליין. אולי שם יגיעו יותר מ-14 אלף צופים. תמיר כהן נכנס כמחליף בדקה ה-88 במקום מתיו טיילור.

קריסטל פאלאס - אסטון וילה 2:2

אסטון וילה כבר הגיעה לגמר גביע הליגה, היא עדיין נמצאת במאבק על המקום הרביעי בליגה, אבל דווקא נגד קבוצה מליגת המשנה, בעוד מפעל עליו היא יכולה הייתה להילחם, היא התקשתה והייתה זקוקה לשער שוויון של סטיליאן פטרוב בדקה ה-86 כדי לכפות משחק חוזר.

יוהאנס ארטל האוסטרי כבש ראשון עבור הקבוצה הביתית בדקה ה-24, ג'יימס קולינס השווה בעקבות מצב חופשי בדקה ה-35 ודארן אמברוז, שהצהיר ערב המשחק ש"אנחנו לא פוחדים מאף קבוצה, בטח בסלהסרט פארק", קירב את הלונדונים כשקבע 1:2 בדקה ה-70. למרות זאת, פטרוב כאמור השווה ושתי הקבוצות ייפגשו שוב, הפעם בבירמינגהאם.

למרות זאת, פאלאס שנמצאת בחובות עתק ועומדת למכירה, הקבוצה שממאזנה הורדו 10 נקודות בגלל חובות ושכתוצאה מכך נאבקת בתחתית, זכתה להתרפק היום על זכרונות העבר, הגם שלא ניצחה.

פולהאם - נוטס קאונטי 0:4

פולהאם לא התקשתה להעפיל לרבע הגמר עם 0:4 קל בקרייבן קוטג' על נוטס קאונטי מהליגה הרביעית. סיימון דייויס פתח את מסכת השערים בדקה ה-22, בובי זאמורה נעץ את השני ארבע דקות לפני סיום המחצית, דמיאן דאף האירי כבש את השלישי בדקה ה-73 ושער בכורה של המושאל מרומא, סטפנו אוקאקה-צ'וקה, סגר עניין בדקה ה-79.

לאחר סיום המשחק של וילה, פורסמה ההגרלה לרבע גמר המפעל, כאשר במוקד תפגוש צ'לסי את המנצחת בין מנצ'סטר סיטי וסטוק. פורטסמות של אברהם גרנט תארח את בירמינגהאם, בעוד פולהאם תארח את המנצחת בין בולטון וטוטנהאם, ורדינג או ווסט ברומיץ ישחקו מול וילה או קריסטל פאלאס. המשחקים ייערכו ב-6 וב-7 למרץ.

עדכון ראשון: 17:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully